Sinioranssit

Siis… olin itse katsomossa pitämässä ääntä vähintään yhtä pitkään kuin ydinporukka :smiley: enkä ollut ekaa kertaa :smiley: Ilveksen maalin jälkeen Capo näyttää selvän käsimerkin chantin lopettamiseen.
Mun mielestä capon ei sitä pitäisi näyttää.
Tää ei tosiaan ole negatiivinen kommentti SOlle eikä chanttaajille, vaan rehellinen kysymys capon suuntaan, että miksi chantti lopetetaan naapurin maaliin. Äänitaso ei mun mielestä merkittävästi laskenut maaliin, mutta chanttaus lopetettiin kunnes peli taas jatkui.

Rauhotutaan taas ja mennään eteenpäin!
Aivan turhaa spämmiä! @ylläpitäjät ketju kii.

1 tykkäys

Ymmärrän tämän kyllä!
Mun mielestä (varsinkin paikallisissa) voitaisiin jatkaa käynnissä olevaa chanttia mahdollisimman pitkään – ei anneta väärien maalien vaikuttaa menoon.
Mutta en ole capo enkä koita sitä olla. Lähtökohtaisesti pidän etikettivirheenä lopettaa chanttauksen vastustajan maaliin. Tuo aina saman chantin aloitus on ihan validi pointti.
Ehkä tämä on mielipidekysymys. :slight_smile:

Ja pahoitteluni, tarkoituksenani ei ollut kritisoida, vaan ennemmin kyseenalaistaa nykyistä toimintatapaa. Itse olisin halunnut jatkaa chanttia vaikka väärä jengi maalin tekikin.

Olette jäsenienne kanssa itse aina puhumassa fanikulttuurista ja sen ylläpitämisestä, mutta sitten mun kommentti liittyen chanttaamiseen vastustajan maalin jälkeen onkin turhaa spämmiä :woozy_face:

3 tykkäystä

Jos jotain olisi viime vuosista pitänyt oppia niin se, että näin ei pidä toimia. Sota ei yhtä miestä kaipaa ja pahimmassa tapauksessa levitit flunssaasi virkaveljiisi Sinioransseissa.

39 tykkäystä

PIkkuveljeä nöyryytettiin kentällä ja olisi nöyryytetty katsomossa siltikin, vaikka Osasto85 olisi ollut paikalla.

66 tykkäystä

Onhan tuo nyt aivan älyttömän komean näköistä kun oli noin paljon lippuja tuotu katsomoon ja niitä ahkerasti myös heiluteltiin. Eli uusia lippuja toivoneet niitä saivat ja tunnollisesti ottivatkin käteensä.

24 tykkäystä

:face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling: aivan hemmetin hyvännäköstä. Ei tämmösiä kuvia voi Suomessa kovin monessa paikassa ottaa. :blue_heart::orange_heart:

https://www.instagram.com/p/Cpn0k-ktvZx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

7 tykkäystä

Kattoin pelistä osan uusintana vielä, kyllä kuului ihan mielettömän hyvin meteli ja chantit televisioon. Tätä lisää!

5 tykkäystä

Katselin itsekin nyt.
En muista että ikinä olisi saanut chanteista noin hyvin selvää TVn välityksellä! :fire:

2 tykkäystä

Kyllä tässä ylpeä saa olla katsomosta taas. Siinä missä naapuri tekee itsestään naurettavan suuren numeron protesteineen ja mököttämisineen niin toisessa päässä keskitytään nöyrästi omaan tekemiseen ja sillä tekemisellä kiilataan tulevaisuudessa myösOsaston ohi :muscle:

20 tykkäystä

Korjaan. On vain yksi paikka.

1 tykkäys

Eipä hirveästi yllätä, että AL:n Ilves-Perkiö ei mainitse eilisen tunnelmasta mitään…

10 tykkäystä

Oli niin paska et nukahti lehtereille :wink:

3 tykkäystä

Menee ehkä väärään ketjuun, mutta ottelun pohjustavat hekumoinnit ja nuolaisut ennen kuin tipahti -jutut ilmestyivät kiivaalla tahdilla ennen ottelua. Ottelun jälkeinen kannattajapäädyn juhlinta ja ilakointi jäi uutisoimatta, dokumentoimatta tai tunnelmoimatta.

Miksi? Koska se ei ole uutinen. Runkosarjan lopputilanne kärjen osalta ei tuo mitään uutisarvoa eikä nostetta odottaville. Sinioranssit ja me muut fanit uutisoimme ja analysoimme täällä palstalla, koska meille eilinen paikallisrunkosarjafinaali toi uutisarvoa esim. Tapparan vauhtikiekkomoodin riittämisestä Ilvestä vastaan tai se, että Tappara houkutteli Ilveksen ylimiehittämään korotetuin panoksin keskialuetta, kun kääntöpelillä pyrittiin voittamaan ylivoimatilanne Tapparan hyökkäysalueelle. Ilveksen sota-alue revittiin kappaleiksi ja fanipääty sai aihetta ilakointiin. Luukut aukesi kyllä molemmissa leireissä niin joukkueella kuin faneillakin.

Eihän se uutinen olekkaan, mutta on se aina uutinen Ilveksen kotipelin jälkeen. :smile:

Eilisen kaltaista tunnelmaa ei niissä peleissä koeta, mutta ei sekään ole uutinen.

13 tykkäystä

Kyllä Aamulehden Teiskonlahti osasi twitterissä kertoa että hiljaista ja vaisua menoa Areenalla.

1 tykkäys

Laittakaa sinne Teiskon…mikä lie twitteriin tuo linkki jossa pelaajat tulee alushousuissaan jäälle pelin jälkeen ja päätyssä on meno päällä.

17 tykkäystä

Et ole tosissasi? :see_no_evil::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::joy::joy:

Kyllä. Tässä suora lainaus, kun en ton ”toimittajan” tilejä viitti edes tänne linkittää.

Nokia-areenassa suorastaan aneeminen tunnelma ottaen huomioon pelin merkittävyyden ja sen, että mökki on taas täynnä.

8 tykkäystä