XD on toi kaveri pikkasen kuutamolla
Se kun jopa Ilveksen kannattajat kehuivat tunnelmaa mitä eivät taatusti syyttä suotta tee mutta tämä toimittaja kirjoittelee tällaisia…lopputiliä kouraan.
Niissä artikkeleissa jotka minä olen lukenut mainittiin kyllä että tunnelma oli katossa.
Eikös täällä joku kertoillut, että tuo ”toimittaja” on hyvin vahva Ilves-fani ja peräti Osastossa ollut joskus nuorempana. Tämä ihan omasta muistista ja mitään totuuspohjaa en osaa sanoa😂
Edit. Googlettamalla selviää jo aika paljon taustaa. On tehnyt Ilvekselle sisältöjä aiemmin verkkosivuille, kuvia jne… Eli tainnut olla ihan Ilveksellä töissäkin joskus
On ilmeisesti melko Ilvesmielinen, ainakin Osasto seuraa tätä tyyppiä Twitterissä. Kyllähän se on ilmiselvää miten värilaseilla tuo kirjoittelee, perusteli väitettänsä jotenkin että no mutta kun yläparvi oli hiljaa.
Never stop the madness ja antaa näiden räksyttää, kyllä jokainen paikalla ollut voi tehdä oman tulkintansa asiasta.
Kyllä ja kuulemma “paskavasaraksikin” Tapparaa nimitellyt, tiedettiin täällä kertoa.
Vielä kerran kiitos Sinioranseiile ja kaikille eilisestä, korvat olivat tukossa vielä aamullakin sen eilisen möykän johdosta.
Voisiko olla, että arvon toimittaja oli pelin ajan Ilveksen Ultrien joukossa, joiden ainut saavutus oli olla Ultra hiljaa…
Aamulehteen päin voisi vähän kyseenalaistaa ja tuoda tiedoksi ”toimittajan” toimia? Oletan etteivät ole kauhean mielissään näistä kannanotoista.
No turha kai niitä sinne laittaa, pidetään omana tietona ja annetaan ymmärrystä kaikille traumakimpuille.
Olin ekaa kertaa seisomakatsomossa Areenassa. Tunnelma oli loistava ja SO teki loistavaa duunia läpi ottelun! Ja vielä ottelun jälkeenkin. Oli hienoa olla osa yhteisöä ja katsomokokemusta.
Kyä sieltä lopulta tuli jotain posia.
Eli toisinsanoen, toimittaja oli pettynyt Ilveksen faniryhmän huutamiseen. No olin minäkin
Noh, perutaan se lopputili mitä huutelin aiemmin. Varmaan katsoi aikalailla oman seuransa näkökulmasta peliä mutta ei sitä hänkään onneksi voinut sivuuttaa että kotipääty veti vahvasti.
Ja omaa seuraahan hänellä ei enää pitäisi olla, kun on Aamulehden toimittaja.
Mutta kuten Sinioranssit eilen taas muutamaan otteeseen komeasti kajautti: Meidän seura on Tappara!
Teidän seura on?
Huh, kävin nyt vasta lukemassa nämä hänen ja muiden kommentit. On kyllä kovasti sekaisin olevia ihmisiä Suomessa!
Oli kyllä hieno matsi ja tunnelma. Itse tulin paikalle serkkuni kanssa joka oli ensimmäistä kertaa Areenalla niin kyllä hän oli aikalailla fiiliksissä ja yllättynyt tunnelmasta ja kehui vuolaasti tapahtumaa. Mahtavaa tekemistä oli kyllä seisomakatsomossa valitettavasti ihan kaikkea ei saatu ylös asti menemään mutta melkein.
PS. Olen pahoillani että hajotin taas yhden SO lipun pelin aikana. Ehkä minun ei kannattaisi niitä ottaa ollenkaan.
Nyt on pakko sanoa, että tuo toimittaja on aivan pihalla. Kaikista tämän kauden matseista ainakin tv.n välityksellä tässä oli kovin mökä. Niin kuin jo yllä mainittii, jopa naapurin foorumilla kehuttiin.
Jäin kyllä vielä hieman ihmettelemään että nyt kun toimittaja kertoi että Tapparan pääty piti hyvää meteliä kaiken aikaa niin mihin hän pettyi? Toki varmaan siihen ettei Osasto ollut paikalla mutta oli maininnut Twitterissä muun hallin hiljaisuuden useaan ottteeseen niin odottiko hän että siellä koko halli yhtyy chäntteihin? Näin ei tapahdu missään yksittäisiä chänttejä ja huudatuksia lukuunottamatta, eilen mielestäni pari kertaa lähti muukin yleisö hyvin myös mukaan.
Varmasti siihen, että me istuvat katsoja emme huuda mukana. Koska on huudettu? Aika harvoin. Katselin pelin telkkarista ja oli kyllä fanipäädyltä huikeeta menoa! ![]()
Omaan korvaan kyllä muukin halli oli äänekkäämpi kuin yleensä. Tai sitten vain jäi korvat soimaan, fanipäädyssä oli melko mukavasti (tai jopa epämukavasti) mekkalaa.
C10:ssä istuttiin muksun kanssa ja parempaa tunnelmaa en muista kokeneeni tällä Areenalla, runkosarjassa. Paljon on peleissä käyty. Pelkkää plussaa kannattajapäädyn panoksesta, erityisesti Capon huudatus kuului myös hienosti. Hyvissä kantimissa tämäkin puoli meidän Firmassa.