Pitäisi lopettaa chäntti, koska muu yleisö innostuu kerran pelissä taputtamaan silloin kun otetaan ratkaisevia aloituksia meidän päässä?
Mielestäni kuuluu tuohon matsin loppuun, kun vaaditaan se loppuun asti taistelu.
Ennen pitkää varmasti muutkin pääsee kiinni kuin päätykatsomo, sanat on helpot eli mukaan😎
Ei kyseinen kehitysehdotus mikään huono ollut. Kyllä meitä vähän sivummallakin istuvia, jotka haluaisivat vähintään taputuksin osallistua kannustuksiin löytyy runsain mitoin. Nopeatempoisiin chäntteihin/taputuksiin on aivan mahdoton vähän kauempaa lähteä mukaan. “Kuka voittaa” on ainut mihin on helppo lähteä huudoin kauempaakin mukaan. Ei kehitysehdotuksia kannata suorilta torpata, vaan pohtia myös kokonaiskuvaa. Ja se kokonaiskuvahan on ollut huikea tänäkin keväänä. Tapparalainen ei vain koskaan saa olla liian tyytyväinen ![]()
Mikä tällainen me vs he -ajattelutapa tässä nyt oikein on? Itse ajattelin tarkoituksena olevan maksimoida kokonaistunnelma. Mutta jatkakaa toki siten kuin parhaaksi koette, tämä nyt oli vain oma kokemus/ehdotus.
Minusta tuo “Tappara taistelee loppuun asti” on hyvä chäntti loppuun, muistuttaa joukkuetta että ottelu on ohi vasta kun päätössummeri soi. DJ anyway soittaa luultavasti jonkun kappaleen jonka tahtiin porukka lähtee taputtamaan vaikka Tapparan puolustuspäässä olisi aloitus niin hyvä huuto tuohon väliin.
Miten se parantaa tunnelmaa jos taputetaan rytmiä vastustajan hyökkäyspään alotukselle?
Sellainen vastaus sitten.
Jos tarkoitus ei ole saada muita katsojia mukaan tuohon taputusrytmiin niin mitään ei kannata muuttaa. Mutta kuten ylhäällä todettiin, tuon tahdissa ei voi kauempana pysyä, mutta haluja kannustaa on. Eli vähän hitaampaan taputustempoon voisi useampi lähteä mukaan.
Oma paikka ei ole edes pitkällä laidalla ja silti ääni kantaa sen verran hitaasti että ryhmissä ei pysy, vaikka olen nuori ja vetreä ![]()
Tahti tuossa on nopea sitä en kiellä. Mutta en myöskään näe järkevänä jätttää kyseistä huutoa pois tuon takia. Vielä vähemmän ymmärrän ylhäälläkin ehdotettua pelkkää käsien yhteenhakkaamista, ja tässä esimerkiksi dj:llä on kadonnut kyllä pelisilmä ihan kokonaan. Itse en tykkää yhtään kun loppuhetkillä oman pään aloituksessa soitetaan sellaista musiikkia joka houkuttelee hakkaamaan tahtia vastustajan hyökätessä
Onko se oikeasti “taistelee”? Mä oon aina luullut, että siinä käsketään/kannustetaan/tsempataan, “Tappara taistele loppuun asti!”
Jotenkin oon ajatellut, että se olis just se loogisempi sanamuoto niin ![]()
Nyt kun nostit esille niin olisihan tuo kannustushuutona loogisempi tuolla tavalla käskymuodossa mutta kyllä minä ainakin olen mieltänyt aina että se on nimenomaan “taistelee”. ![]()
Tästä itseasiassa oletan, ettei kenelläkään oo varmaa tietoa
oon ollu ite aktiivisesti mukana kaudet 2011-2016, sen jälkeen 40-60% kausista ja itse oletan sen olevan “taistelee”. Toki tuossa sun muodossa se ois paljon fiksumpi!
Oikein @Lallu, eikö tuo “käsky-muodossa” nimenomaan ole, eli "Taistele Tappara loppuun asti!"![]()
Voisiko tuo muuten mennä “Tappara taistelee” klap klap klap “Loppuun asti” Klap klap klap. Tuossa nykyisessä huomasin itsekin, että heti kun on sektion ulkopuolella on todella vaikea pysyä mukana niissä nopeissa taputuksissa.
Pitäiskö ens perjantaina Lahes laittaa porukka kasaan ja marssia taas lippujen ja rummun kanssa halliin?
Kannattaa pitää lipuista kiinni, ettei Pekko vie?
Pitäisi. Kuinka onnistuu on taas eri asia, mutta pitäisi
Sinioranssit mediassa:
Maxumuuri, joten juttu vain kortinhöyläystä vastaan.
Maalin synnyttyä Sinioranssit voisivat vetää tuplamäntää siihen asti kunnes huutavat LEHTERÄ!
Hyvä juttu että myös Sinioransseja välillä Aamulehdessä huomioidaan ja vielä Kirsin (paikkojäähy?
) toimesta.
Erityiskiitos Markukselle ja kaikille muille Sinioranssien nykyisille ja entisille aktiiveille, jotka vuosikaudet ovat aikaansa, vaivaansa ja kuten jutusta selviää, myös omia rahojaan säästämättä, kehittäneet kannattamamme seuran kannatustoimintaa isosti. ![]()
Erittäin hyvä haastis SiniOransseista, Nurmesta ja muutenkin laajasti asiaa.
Hattu. Se nousee.
@Dominik49 ![]()