Aika vuolaasti Näykki kehuu faneja ja etenkin fanipäätyä uudessa haastattelussa Tapparan youtubessa. Jostain 7min kohdalta alkaa puhe faneista jos kiinnostaa, video löytyy jo linkattuna " Mediapeli - Tappara mediassa 2022-23 ja Maalivahtivalmentaja Aki Näykki ketjuista. Mun mielestä hyvä pointti toi että fanipäätykin on kehittyny, hyvää suorittamista!
Viime pelissä hajos taas yks keppi isoon lippuun, pari peliä sitten kans. Onko näitä vielä uusia lisää kun vain pari isoa lippua heilunut, välillä taas jopa 5, se on komeeta
Jollain käsittämättömällä tavalla noita hajoitetaan tällähetkellä 1-3kpl per peli. Kohta loppuu motivaatio juosta hakemassa noihin varsia ja sit niitä aletaan käyttään taas vähemmän
Vaikuttanee aika paljon se että noita vispataan ihan järkyttävän nopeasti.
Rauhallisempaa tahtia kehiin.
Lienevätkö nuo eritoten junnummille liian raskaita nuo suuret liput siten että tahti heiluttamisessa kiihtyy liian nopeaksi ja täten varret eivät kestä? Varmasti turhauttaa hankkia tiheään tahtiin uusia varsia noihin.
Tämähän se on.
Ainakin mulle tulee junnut usein si vetelemään hihasta, että tää meni ny hajalle tai si muille siinä lähistöllä.
En nyt ala maalittamaan. Huomannut kyllä, että muutamalla junnulla ne tuppaa jotenkin aina menemään poikki. Ymmärrän vahingolliset tekijät ja ettei kaiketi nyt tahallaan niitä hajoteta. Siinä vain on se, että ei nuakaan ilmaisia ole vaan joku nua aina maksaa. Itse en maksa, mutta ymmärrän kyllä ärsytyksen kun se on kaikilta pois kun Koistinen kikkailee vaikka kuinka antaa vinkkiä, että laita se noin ettei tallota ja heiluta noin ettei hajoa jne.
Oli miten oli intoa saa olla ja pitää. Mielestäni voi ne pienemmät aloittaa niistä muista lipuista ja kun pituutta ja tekniikkaa heiluttaa isompia niin ottaa sitten ne käsittelyynsä.
Varmaan vaikuttaa sekin, että ne joudutaan nykyään laittamaan sinne yleisön sekaan. Sen takia porukka seisoo vähän sen päällä, ja sitten kun sen yrittää nostaa, niin se ei nouse. Jos sitä ei tajua lopettaa ja lähtee voimalla nostamaan niin se menee katki
Eikö sinne riveille saisi jotain koukkuja/telinettä mihin ne liput vois laittaa siksi aikaa kun ei käytetä?
Tollaset sais vaikka käsin pyöritettävillä tapeilla kiinni tuoleihin muutamalle riville, että pysyis tallessa.
Kokemuksesta voin sanoa että aika kovaa saat heiluttaa että ne menee tuollain poikki. Väitän suurimman ongelman olevan tuo kuinka usein niiden päälle astutaan. Jotain tarttis keksiä. Kaiteella olevat pysyy hyvin ehjinä kokoajan, niitä ei tälläkaudella ole juuri tarvinnut uusia. Yksi lippu on sielä penkkien luona ja sen jatkuvaa hajoamista en tajua kun sen voisi vaan nostaa siihen penkille.
Mistä noi varret on tehty ?
Onkivarsia ovat.
Näin ajattelinkin ![]()
Niitä ei kyllä heiluttamalla rikki saa.
Toki se varsi ei paljon kolhuja kestä
Mulla on ehdotus, vaikka mistään mitään en tiedä.
Montako isoa lippua on käytössä?
Hommataan/hommaatte niihin pitkät uisteluvavat onkivapojen sijaan. Poistaa niistä vaparenkaat.
Maksaa toki enemmän, mutta ei nyt mitään maltaita. Kestää paremmin, saa kasaan ja niin edelleen.
Tämä vain ehdotus.
En oo kalastusexpertti, niin kuinkas pitkiä uisteluvapoja ylipäätään saa? Liput on muistaakseni 5m(?) korkeita, niin vavan on oltava melko pitkä. @Huutista saa korjata lippujen koon.
e. @Oijennus ei oo tainnut kukaan vielä pahoittaa mieltään, ainakaan täällä.
Olikos siitä jo mieltä pahoitettu, kun menitte laulamaan ekassa finaalissa “Lahti alas” chänttiä?
Jos ei, niin annan kehut. Tuli aika paljon spontaania naurahdusta ympäriltä
Ei olla pahoitettu. Eihän kukaan pahoittanut siitä “Kiitos Tommi” -huudostakaan.
Hyviä huutoja tommoset pienet piikit. Kuhan ei mene henkilökohtaisuuksiin. Ja tämä ihan yleisesti eikä vain Oijennukselle
Kyllä siitä otteluseurannassa tuli jotakin kitkerää noottia muistaakseni. Chäntille itseltänikin peukkua, tällaisessa kuittailussa ei ole mitään ongelmaa. ![]()
Se on ihan sama mitä Tapparan pelissä tapahtuu, niin otteluseurannassa tulee noottia. Täältäkin chantille peukku.
En lukenut otteluseurantaa tietyistä syistä.
@Nakertaako en itse ole uistelumiehiä, mutta nopealla googlauksella löytyy +6 metrisiä ainakin ja luultavasti vielä pidempiäkin on tarjolla. Ja painoa tuskin juuri enempää kuin onkivavoilla. Mutta kestää eri tavalla. Ja tämä oli myös vain heitto jotta voitte pyöritellä.
Piti ihan käydä katsomassa, kun en itse huomannut moista… Kaksi nimimerkkiä, ja pari viestiä. Ei kovin iso myrsky lasissa siis…