Sinioranssit

Joo taisin saada tahattomasti hieman suurenneltua tuota “pahastumista”. :grinning: Ilahduttavaa kyllä että lähes kaikki antavat peukkua pienelle piikille vastustajan suuntaan, finaalissa pelaavat ne kaksi kovinta niin silloin ei armoa anneta.

1 tykkäys

Mähän olen “kaikki”.:grinning:

Mutta hyvä oli suoritus.

Tykkäysten määrä sinun kommentillasi ei valehtele. :grinning: Laskin heidät tapaukselle mielipiteensä antaneiksi.

1 tykkäys

Tätä Lahti Alas huudettiin jo Hakmetsässä kun poffeja Pelicansia vastaan pelattiin eikä silloinkaan kukaan pahoittanut mieltänsä. Lisää vaan tällästä huutelua/

Nää kuuluu asiaan :+1:

1 tykkäys

Täällä jotkut saattaa ymmärtää tämän viestin. Pitäisiköhän vetää lauantaina kunnon “kumurat” ja lähteä seisomaan lauantaina? Noin ei ole vielä Areenassa käynyt.

Paljon kirjoitellaan siitä, että miten ihmiset kannustaa.

Tämä on nyt sitten vain ja ainoastaan minun mielipide.
Päätyporukka. Hienoa meininkiä ollut ja pitäkää siitä kiinni. Älkää syyllistäkö muita. Esimerkiksi mä olen sellainen kaveri, joka elää pelistä. Mä jopa pyörittelen jostain syystä ranteita aina ennen peliä. Koitan katsoa peliä tarkasti. Reagoin tilanteisiin.

Ja jos mulle tulette sanomaan, että en ole fani/kannattaja, niin olette sitten väärässä ja pahasti.

Pidän kuitenkin meiningistä päädyssä, mutta päädyn pitää ymmärtää myös meitä. Tämä ei ole ■■■■■■■■■■ Te ette ole yhtään sen parempia faneja kuin minä tai muut “elinkautiset.”

Mitenhän se meni se hieno? “Yhdessä olemme enemmän”

17 tykkäystä

Jos mä Hakamettäs onnistuin sut raahaan sinne, nii eiköhän sama onnistu Ratamettässäkin! :wink: Vähän avaavaa tiskin läheisyydessä ja rinta rottingilla seisomaan!

1 tykkäys

Liian kalliit hinnat. :sweat_smile:

Sä nyt tiedät mut ja luultavasti ainoa joka on tältä palstalta nähnyt mut alasti, mutta ei mennä siihen enempää.

Toivoisin oikeasti, että tuo edellinen viestini luettaisiin ajatuksella.

6 tykkäystä

Isoimmain lipun varsi on 7m.

Lippuvarsi ei saa olla oikein taipuva, siksi siihen käy hirveän harva materiaali. Melkeinpä kaikilla kannattajaporukoilla on nuo onkivavat käytössä koska ne on halpoja, mutta kestäviä (jos niiden päälle ei astuta). Loppukausi mennään näillä ja kesällä koitetaan keksiä tähänkin joku ratkaisu millä pidämme varret sillain ettei ihmiset hyppisi niiden päälle.

1 tykkäys

Marssittasko tänään busseilta hallille, niinkuin Ifk sarjassa? So-bandis edessä?

4 tykkäystä

Bussit jätetään niin lähelle hallia, että samanlaiseen kulkueeseen ei ole mahdollisuutta

1 tykkäys

Finaalien kunniaksi myynnissä rajattu 150 kappaleen erä seisomakausikortteja seuraavalle kaudelle! Hintaa vaivaiset 199€.

Kausarikaupoille mars kotisivujen kautta! :fire:

11 tykkäystä

Mää kerroin jo teille ratkaisun. Pystyy toteuttaan seuraavaan kotipeliin jo ihan minimaalisella työllä.:wink:

Voin duunissa vääntää vaikka harjateräksestä koukut jotka saa huputettuihin penkkeihin asetettua :laughing:

3 tykkäystä

Olisko jotai Hölö, kommentoi -hommaa huomiselle?

Isot propsit siitä “Mouhot on tulessa, koko Lahtee pelottaa, kun mouhot on tulessa, koko Lahtee pelottaa”-huudosta

31 tykkäystä

Ei takuulla saa laittaa. Älkääkä missään nimessä viritelkö mitään itse. Jos joltain lähtee tasapaino ja kaatuu naamalleen, niin kaula ja silmät kiittävät kun on tasainen alusta mihin laskeutua.

1 tykkäys

Mouhot on liekeis* mutta joo hyvin lähti😂

No sama asia. Hyvää tekemistä tänään.

Mitenköhän se tonne lähetykseen kuulu?

1 tykkäys

Huomenna sitten näytätte mistä kana pissii. Ekan erän olen mukana ja osaan jotain sanoja.

8 tykkäystä

Tulee olemaan sellainen meno huomenna että voi olla ettei sieltä päädystä yhden erän jälkeen malta lähteäkään. :sweat_smile:

24 tykkäystä