Lappeenrannassa dj odottaakin jo meitä (teitä Sinioransseja) innolla saapuvaksi. Eiköhän siellä “Tampere - helmi mesta, rakkain kaupunki” pärähdä taas jossakin vaiheessa iltaa soimaan.
Näin ainakin lupaili.
Syvä kunnioitus
Kyllä. Tapparan kovin tasonnostaja viime vuosina.
Tänään helvetin asiallinen meininki Lappeenrannassa!! Se että jengi käy ottelun jälkeen vielä kiittämässä kannattia kertoo, että jotain tehdään oikein. TÄTÄ LISÄÄ vamos
Kiva, että sinioranssit on hilannut itsensä organisaation tasolle. Suomen ykköset!
Ehkä väärä hetki näin voittopelin hehkutuksen jälkeen, mutta pidempään on askarruttanut, että kun lauletaan “sinioranssien olevan Suomen ykkösiä” niin tarkoitetaan tällä spesifisesti Sinioransseja (faniryhmää), joukkuetta (Tappara on sinioranssit) vai koko ryhmittymää yleisen sinuoranssit-kutsumanimen alla?
Pakko arvostaa Sinioransseja tämmöisestä kannustuksesta pakko kuitenkin pieni kritiikki antaa, joka sattuu omaan silmään. Pidettäisiin ne paidat päällä eikä heiluttaisi pelti paljaana katsomossa. Tiedän, olen pappa
Itse olen kanssa luokkaa ”pappa” mutta mitä pahaa tossa ilman paitoja heilumisessa on? Ukot vetää tunteella niin antaaa palaa vaan kunhan vedetään hyvän maun rajoissa.
Tämä. Oman porukan kesken kuitenkin vedettiin, eikä kukaan luultavasti traumatisoitunut. Eri juttu jos joku olisi yläpelti paljaana painellut hallin käytävillä.
Kun huutaa koko matsin hyppien ja pomppien tulee aikas lämmin…
Paitojen ottaminen pois helpottaa omaa oloani ainakin. Uskoin muidenkin.
Jos se harmittaa niin… Sitten harmittaa.
Jos housut lähtisi niin sitten ymmärtäisin harmituksen.
Juhlittiin voittoa. Se kelpaa. Aina.
Pistin tämä myös tuonne toiseen ketjuun.
Pitää joku kerta täräyttää muutaman gotlelttivartaloisen heimoveljen kanssa sinne teidän porukkaan katsomaan miltä tuntuu heilua ilman paitaa. Josko tuo fokus siitä aukeaisi?
Kun on hyvä meno, niin ei kai tuo niin pahasti ketään traumatisoi!
Hienoa oli taas joukkueen kannatus tänään, isot propsit porukalle.
MIB veti kyllä hyvin taas tänään. Me muutkin aina välillä innostuttiin mukaan. Paitojen pois otosta multa vaan iso . Tulipahan väriä katsomoon mustan lisäksi.
Sanoin kyllä, että arvostan, oli komeeta kannustusta läpi pelin ja pitkään sen päätyttyä näemmä myös pisteet teille siitä
Omaan silmään se vaan jotenkin ottaa mutta en ole mikään mielensäpahoittaja enkä päätä miten kannustatte ja pukeudutte. Jatkakaa. En halua kiistellä aiheesta enempää
Ai jumalauta että on komeeta katottavaa toiminta nykyään. Ei sanat riitä. Ja suunta vain parempaan. Kiitos!
Vierasmatkat on kyllä komeita reissuja. Suosittelen kaikille kokeilemaan jos ei vielä ole. Se on mahtava tunne kun huudetaan kotiyleisö hiljaiseksi
Samaa mietin.
Älkää menkö naapuriseuran hölmöyksiin mukaan.
Pitäkää paidat päällä ja mielellään vielä fanipaidat.
Voitte olla toista mieltä, mutta se antaa vähän hölmön kuvan kannattajista.
Lippujen liehuttamisesta pelin aikana voidaan olla montaa mieltä, itse kannatan isojen lippujen liehuttamista vain pelikatkoilla.
Muuten tuo sinioranssien touhu niin koti- kuin vieraspeleissä (etenkin kotipeleissä) on mahtavaa touhua.
Onhan se meidän paita komein ja kaunein, joten kyllä sitä kannattaa päällä pitää, kun Tapparaa kannustetaan!
On paljon muitakim hölmöyksiä mihin voisi lähteä mukaan, niin ei tämä paidanpito, tai no sen puute tässä tapauksessa, kovin hölmöä ole.
Tuo on ihan totta, on paljon muitakin hölmöyksiä.
Mutta, tuo paidattomuus fanikatsomossa näkyy ja se ei mielestäni sovi Tapparan fanikatsomoon.
Ehkä moni on eri mieltä, mutta minun mielestäni “vain” Sinioranssit värit kuuluu sinne ja tämä paidattomuus oli oma mielipiteeni Tapparan muuten hienosta faniporukasta.