Mun mielestä tää chantti on joskus ennenkin tullut jos en aivan väärin muista
Isossa maailmassa jotkut Milanin ultra laulaa pilkkalauluja Interin kannattajista, aivan sama missä liikkuvat.
En sano että näin pitäisi olla, mutta en tuollaisesta nyt osaa mieltänikään pahoittaa. Aika maltilliselta kuitenkin vaikuttaa.
Kaikesta ei tarvi pahoittaa mieltään… Herkäksi on mennyt ei mulla muuta kiitos ja kumarrus
En mä pahoita mieltä, en mä siellä ole huutamassa ja tosi harvoin edes hallissa kuuntelemassa. Olen varmaan sitten vaan näin yli 40-vuotiaana sellainen kalkkis, että miksi tätä pitää tehdä? Miksei jatka sillä hyvällä, omia kannustavalla meiningillä keskittymättä vastustajaan. Peace & Love.
Anna mä veikkaan, mielensäpahoittajat istuivat kotisohvalla ja moralisoivat tietämättä mistä edes puhuvat. Tuo nyt oli sivulause koko chäntissä. Lopettakaa nyt samantien ennenkuin luullaan että jotain Ilves viha lauluja on laulettu. Hieno veto ja jatkoon ehdottomasti.
Olin paikalla ja pidin täysin ala-arvoisena tuota Ilves huutelua. Jokainen toki taplaa tyylillään mutta omien kannustus on se juttu ei vastustajan dissaaminen.
Edelleen, en pahoittanut mieltäni. Mutta oikeassa olit, olen kotisohvalla lähes kaikki kotipelit, tänä vuonna varmaan kaikki. Kannattaa varmaan vaan tänne tuoda asiat esille kuten ne ovat, eikä siten, että voi ymmärtää väärin. Sinioranssit on hieno porukka, aina tykännyt Areenassa ja Hakamettässä siitä tekemisestä.
En ole pehoittanut mieltäni. Olen vain helvetin pettynyt tuohon, että pitää alentua siihen että chantissa alennetaan derbyvastusta. Ei ole ikinä kuulunut meidän arvoihin. Keskitytään omien kannattamiseen ja sillä on päästy pitkälle. Tämä on vain jumalauta lapsellista.
Onko tossa istumis-seisomis-chäntissä muuten tarkotus aktivoida koko areenaa, niinkun välillä sillä loppuminuuttien “nouse seisomaan, jos oot Tappara” -huudolla vai tuoda pelkästään uutta sekä toiminnallista että visuaalista karnevaalia fanikatsomoon?
Mä en ymmärrä tätä. Mulla on varmaan ollut kausikortti kauemmin kuin useimmilla sinioransseista. Jos sinioranssien chantit on pielessä niin siitä voi sanoa ja jos ne on hyviä (kuten useimmiten on) siitäkin voi sanoa. Ja olen sanonut kuten moni muukin.
Sinoranssit ei ole Tappara eikä se sanele yhtään mitään Tapparan pelitapahtumissa, vaikka osa sen ryhmän jäsenistä niin tuntuu nykyään kuvittelevan. Hienoa toimintaa pääasiassa. Mutta keskittykää Tapparan kannattamiseen, sillä saatte meidät muutkin hallissa istuvat puolellenne. Vastustajan ilkkumiset eivät kiinnosta paskan vertaa.
Pieni kuittailu toiseen päätyyn kuulunee asiaan, ihan yleistä paikalliskamppailuasetelmaa isosta maailmasta. Ei tuossa ketään kaiketi satutettu.
Idea on hyvä ja näin, mutta…
“Nouse seisomaan” menee nyt sekaisin sen vanhan (ja erinomaisen) käytännön kanssa, kun joskus ja varsinkin playoffeissa yritetään saada koko halli seisomaan viimeisellä peliminuutilla. Nythän tätä ei kaiketi yritetty, mutta kuitenkin käytettiin samaa huutoa? Vai yritettiinkö? Aiemmin ainakin ollut vain peliä voitettaessa.
Samaa mieltä kuin moni muu, että eikö me tapparalaiset voitaisiin keskittyä positiiviseen kannustamiseen? Ymmärrän, että joskus pelin tuoksinassa voi tulla negatiivisiakin huutoja, tunteella mennään ja niin pitääkin. Mutta miksi tuoda tuollaista negatiivisuutta halliin ja peliin, jossa Ilves ei edes pelaa?
Kyllä, olin paikalla ja istuin ja seisoin, ja silti olen tätä mieltä.
Suuri yleisö rakastaa Sinioransseja monesta syystä, mutta yksi tärkeimmistä on se, että porukka käyttäytyy meillä fiksusti, positiivisen kautta, ja vastustajaa kunnioittaen. Ei muuteta tätä, jookos?
Mitä väliä sillä on, että kannattajaryhmä vetää jotain tuollaista chänttiä suuri osa katsomosta lähti tuohon hyvin mukaa ja näytti todella hyvältä. Eihän tuo kohdistu mitenkään yhteen henkilöön ja minun mielestäni sopii myös lasten korville toisin, kuin naapurin pilkkavärssyt meistä. Kyllähän tuossa kuitenkin omiakin kannatetaan. Toihan on sama asia, kun tapsu vaikka irvailisi vähän jollekkin Ilvespaitaiselle. Ja sen jälkeen näyttäisi peukkua tapparapaitaan sonnustautuneelle.
Tämä isosti! jengi lähti mukaan, näytti hauskalta ja oli hauskaa. Tommoinen pikku kuittailu rakkaalle naapurillemme ei ole pahasta, kunhan ei ruveta samanlaisiksi kun osasto missä nämä pilkkauschantit on aivan eri luokkaa kuin tämmöinen.
Ehkä sitä kokeiltiin sen takia tänään, ettei paikallisessa tulisi ihan jokaiselle uutena.
No tämä! Tuolla tempauksella syntyi hetkessä paras tunnelma koko illan aikana. Sitten täällä kotisohvalta huudellaan kun ei saa viha sanaa käyttää. Ja en ole mikään So aktiivi vaan pitkänlinjan istumakausarilainen niin ei tarvi kannattajaporukkaa takiani syyllistää.
Mitä merkitystä sillä on mistä sen sanoo? Olisin samaa mieltä jos olisin hallissa.
Hallissa olleena voin vahvistaa tämän.
Joukkueella on kunnon kipsi päällänsä joka on monelle Tapparalaiselle uusi asia, että vaikeuksia ei voiteta muutaman pelin otannalla.
Perjantaina vedetään kauden paras esitys pöytään katsomossa ja pelaajat saa suorittaa kentällä. Jos et ole tulossa peliin, kausikorttia lainaan ja ääntä kehiin.
Ei selittelyjä, ei jossitteluja. Lopputuloksella ei ole mitään väliä, perjantaina bailataan
Eihän tässä se viha sana ollut ongelma itselle vaan Ilves😅
Itse olen ”pitkän linjan” kausarilainen myös, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Tänään toki sairastelun vuoksi huutelen täältä kotisohvalta.
@Jussip95 samaa mieltä, että mitä väliä sillä on oliko hallissa vai ei? Perjantaina olen hallissa, jos terveys suo ja en siitä tule pitämään sielläkään.
Tapparan arvoihin ainakin joskus on kuulunut rehtiys/ kunnioitus. Tarkoittaa sitä, että vastustajia osataan myös kunnioittaa rehdisti. Se, että lauletaan ”jos vihaat Ilvestä” ei mun mielestä lukeudu niihin.
Noh, kuten aikasemmin sanoin niin ehkä olen vaan seniili joka ei nykymenosta tajua mitään. Siltä se ainakin päivä päivältä enemmän tuntuu