Sinioranssit

Ei vastuulla, vaan lisänä!

1 tykkäys

Nyt menee jo mauttomaksi arvosteluksi. So yritti pitää fiilistä yllä ja arvostin ainakin ihan helvetisti sitä että jaksoivat kannustaa siinä missä muu yleisö joko valitti oman joukkueen esityksestä tai oli hiljaa.

Tuota reagoimattomuutta voisi joku vähän yksilöidä?

18 tykkäystä

Kyllähän tuossa mainittiin, että muita ei muka kaivattaisi mukaan, sillä SO:lla on omat menot käynnissä. Mikä nyt ei alkuunkaan pidä paikkaansa, vaan kaikkien toivotaan osallistuvan kannattamiseen siltä osin kuin pystyvät.

Mitä tuo peliin reagoiminen edes tarkoittaa, että pitäisi kannattaa vain silloin, kun peli antaa siihen aihetta vai mitä? En kysy v*ttuillakseni, vaan en oikeasti täysin ymmärrä.

Mitä jos luet sen lainauksen uudestaa, asia jota kommentoin.

1 tykkäys

Eiköhän tässä ollut Peen sanoman ydin. Minä allekirjoitan tämän myös.

Aikamoinen härkänen on ehkä kärpäsestä tehty, mutta ei se ole mielensä pahoittamista, jos toivoo, että jätettäisiin vihaamiset sikseen.

10 tykkäystä

Turhasta vääntämisestä perjantaihin!

Pitkästä aikaa itsekin hallille, junasta pari tuntia etätöitä oluen parissa, ajoissa hallille ja ääni käheäksi! Perjantaina ei hävitä katsomossa. Tietenkään. :fire:

7 tykkäystä

Oli kuka mitä tahansa mieltä tosta Ilveksen vihaamisesta, niin ainakaan siitä vanhemman sukupolven ei pitäisi olla näreissään että katsomossa on bileet tilanteesta riippumatta piste.

@SO11virallinen niin oliko jotain paikkaa mihin voisitte änkee myös noi uusimmat sanoitukset aina kun tulee jotain uutta?

3 tykkäystä

Eikö täältä löydy kaikki?

1 tykkäys

Lisätään nyt vielä tämäkin ketju missä väsätään ja luonnostellaan uudet värssyt:

Ei. Pari uutta puuttuu.

2 tykkäystä

Missä pelissä siniset suojukset on pois otettu ???

Kyllä niitä varsinkin uudella puolella joka pelissä nostellaan ja revitään penkkejä alta esille jne. Pieniä juttuja, mutta raskasta niille ketkä sen vaivan näkee huputtamiselle. Jos ostat lipun/kausikortin seisomakatsomoon niin silloin pitäisi jaksaa seistä se aika, tai mennä käytävälle istuskelemaan.

7 tykkäystä

Tuohon pitäisi järkkäreitä ohjeistaa kieltämään moinen touhu. Pitää selvittää asiaa…

1 tykkäys

Kuopiossa oli ainakin pari uutta mihin pääsin itse ihan ok mukaan mutta ois niistäkin kiva saada ne lyriikat että ens matsissa vois tykittää nekin ihan täysillä.

On tästä monta kertaa järkkäreiden kanssa puhuttu. Niillä ei vain oikein ole aikaa eikä mahdollisuutta nähdä kokoajan jokapaikkaan. Jos edessä seisoo ihmisiä niin ei sitä kukaan näe jos niitä huppuja revitään tai aletaan kaivamaan penkkejä sieltä alta esille.

1 tykkäys

Tänään pidetään muuten ihan hullut bileet fanikatsomossa ja huudetaan täysillä loppuun asti!

15 tykkäystä

“Vanhoilla” paljon vedetyillä chanteilla tää peli kiitos. Reenataan uusia/uudempia sit vaikka Turkua vastaan.

1 tykkäys

Kauheasta pelistä huolimatta katsomossa tänään aivan loistava meininki! Kiitos kaikille siitä👍🏽

14 tykkäystä

Istu -chantille :+1:t3:
Capon välipuheille :+1:t3:
Yleiselle menolle :+1:t3:
Kenelle kenkä-tifo -suunnattiin? :smiley:
Ja ens kerralla voitais chantata osastolle takaisin matsin jälkeenkin.

Ainiin, ja selkä kentälle päin hyppimiselle iso ja monta :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

12 tykkäystä