Ei todellakaan, ja siihen lienee muitakin syitä kuin keskustelun sivuraiteille meno.
110 prosenttinen kotipeli Jyväskylässä.
KIIMAA!!!
Jep. Ja lopun pukukoodi lähempänä oikeeta. Musta ei vaan sovi, kuin Tepsin katsomoon.
Ihanaa, tätä lisää!!! Aivan uskomaton meno koko pelin, Jyväskylä on meidän!
Historian parhain reissu!
Hienosti veditte koko illan. Katkarapuleipä-katsomossa viihtyy hyvin, kun meininki on tuota laatua. Vamos!
Tänään se taas nähtii:orange_heart: aivan ylivoimaista kannattamista koko Suomen tasolla!!
Mää oon ollu vähän niin ja näin ton paidattomuuden suhteen, ja oon varmaan jotain ihmettely-tyylisiä kommenttejakin saattanu kirjata, mutta nyt tarttee sanoo, että meno näytti siltä että omakin paita olis varmaan lähteny päältä pois.
Isot-■■■■■-tsempit teille kaikille, kekkä homman hoiditte tänään kotiin siellä vieraskatsomossa!
Nyt olisi loistava paikka pikku kannanotolle seuraavassa kotipelissä.
Tifoa ei varmaankaan kerkiä mutta banneri Riken ja joukkueen puolesta olisi kohdallan. vaikkapa näin:
Rikard vi är med dig. Tappara yhdessä loppuun asti!
Kannantan ehdottomasti että Sinioranssit jollain tavalla antaisi tuen Gröborgille.
Alun TNT:n vetää vaan manselaisittain krön-po-ri
Tämä olis kyllä kova, juurikin vielä noin manselaisittain lausuttuna
Tänään kun ollaan voitettu niin Rikeä huudetaan Helkun sijaan ottamaan fanikatsomo haltuun?
Ehkä ei tässä pelissä. Po-rilaiset saattavat innostua.
Riku vois tulla tekemään Tapsun ja Helkun kanssa kärrynpyöriä
Oon sillä kannalla että hitsarit ei pärjää SO:lle millään mittarilla
Mitäs noissa ekan erän lakanatifoissa luki? Meni ohi.
Rankaiskaa rottailusta, ei omien puolustamisesta
Mikä siinä on että näin kotisohvallakin syttyy toho fanipäädyn pomppimiseen? Varmaa sitä joku joku kromosomi puuttuu tai sit se vaan ISKEEEE!
Tässä kuvassa näkyy hyvin
Hyvä kannanotto