Sinioranssit

Ei todellakaan, ja siihen lienee muitakin syitä kuin keskustelun sivuraiteille meno.

110 prosenttinen kotipeli Jyväskylässä.
KIIMAA!!!

41 tykkäystä

Jep. Ja lopun pukukoodi lähempänä oikeeta. Musta ei vaan sovi, kuin Tepsin katsomoon. :wink:

2 tykkäystä

Ihanaa, tätä lisää!!! Aivan uskomaton meno koko pelin, Jyväskylä on meidän!

6 tykkäystä

Historian parhain reissu!

8 tykkäystä

Hienosti veditte koko illan. Katkarapuleipä-katsomossa viihtyy hyvin, kun meininki on tuota laatua. Vamos! :muscle::wink:

5 tykkäystä

Tänään se taas nähtii​:orange_heart::blue_heart: aivan ylivoimaista kannattamista koko Suomen tasolla!!

12 tykkäystä

Mää oon ollu vähän niin ja näin ton paidattomuuden suhteen, ja oon varmaan jotain ihmettely-tyylisiä kommenttejakin saattanu kirjata, mutta nyt tarttee sanoo, että meno näytti siltä että omakin paita olis varmaan lähteny päältä pois.
Isot-■■■■■-tsempit teille kaikille, kekkä homman hoiditte tänään kotiin siellä vieraskatsomossa!

14 tykkäystä

Nyt olisi loistava paikka pikku kannanotolle seuraavassa kotipelissä.

Tifoa ei varmaankaan kerkiä mutta banneri Riken ja joukkueen puolesta olisi kohdallan. vaikkapa näin:

Rikard vi är med dig. Tappara yhdessä loppuun asti!

13 tykkäystä

Kannantan ehdottomasti että Sinioranssit jollain tavalla antaisi tuen Gröborgille.

6 tykkäystä

Alun TNT:n vetää vaan manselaisittain krön-po-ri :face_with_raised_eyebrow:

6 tykkäystä

Tämä olis kyllä kova, juurikin vielä noin manselaisittain lausuttuna

1 tykkäys

Tänään kun ollaan voitettu niin Rikeä huudetaan Helkun sijaan ottamaan fanikatsomo haltuun?

2 tykkäystä

Ehkä ei tässä pelissä. Po-rilaiset saattavat innostua.

4 tykkäystä

Riku vois tulla tekemään Tapsun ja Helkun kanssa kärrynpyöriä :smiley:

4 tykkäystä

Oon sillä kannalla että hitsarit ei pärjää SO:lle millään mittarilla :man_shrugging:t3:

Mitäs noissa ekan erän lakanatifoissa luki? Meni ohi.

Rankaiskaa rottailusta, ei omien puolustamisesta

52 tykkäystä

Mikä siinä on että näin kotisohvallakin syttyy toho fanipäädyn pomppimiseen? Varmaa sitä joku joku kromosomi puuttuu tai sit se vaan ISKEEEE!:muscle:

1 tykkäys

Tässä kuvassa näkyy hyvin

Hyvä kannanotto :+1:

34 tykkäystä