Sinioranssit

Eikä muuten näkynyt mtv:n lähetyksessä🤦‍♂️

Hyvä kannanotto mutta fontti sais olla vähän selkeämpi… ”Rahkaiskaa kottailusta”

3 tykkäystä

Lakana taittunut yläreunasta. Tuolla fontilla vedetään ympäri maailmaa.

14 tykkäystä

Hyvä ja asiallinen kannanotto. Harmi että juuri mainoskatkon aikana niin meni monelta ohi.

1 tykkäys

No joo, mä olin pelkän somekuvan varassa, mutta kyllä silti on olemassa useita selkeämpiäkin fontteja, missä ei jää mitään epäselvyyksiä.

1 tykkäys

Kyyyyllä tuosta vielä tappelu saadaan aikaan kunhan joku tajuaa tuon että kyseinen fontti on yleisesti ultraryhmien käytössä.

15 tykkäystä

Siinä hieman parempi kuva.

60 tykkäystä

Tykkään tuosta sanomasta ja teosta.

Mutta kaikella rakkaudella. Vaikka kuinka on yleisesti käytetty fontti siellä ja tuolla, niin tuota joutui oikeasti lukemaan moneen kertaan ennenkuin tekstistä sai mitään selkoa. Ja kyllä, olin hallissa.

49 tykkäystä

Minä mietin, että mitä ihmettä on rahkaisu. Sanoma on hyvä.

3 tykkäystä

Joo fontti, plus näyttää ettei oo minkäänlaisia välejä sanoissa, niin joutui kyllä muutamaan kertaan katsoon että mitä siinä lukee😄 mutta sanomalle iso plussa ja hyvä kun otettiin kantaa tällä tavoin.

1 tykkäys

En saanut kanssa hallissa mitään selvää tuosta. Siinä moneen kertaan yritin tihrustaa, että mikä homma mutta ei kyllä tolkkua saanut.

Nyt, kun täältä luki mitä siinä sanottiin niin sanoma hyvä! Jatkossa tosiaan niin, että saa fontista selvää👍

Nythän tuosta jo hassuttelumeemejä lähtenyt liikkeelle.

4 tykkäystä

Kas tässä

34 tykkäystä

Viesti oli erittäin hyvä, fonttivalinta väärä. Eteenpäin!

Nyt vähän posia tähänkin ketjuun😁. Erittäin tyylikkäät nuo uudet isot liput fanikatsomossa. Paljon parempi kun on yhtenäisesti sinioranssia, eikä mikään sillisalaatti. Jatkakaa hyvää menoo katsomossa!!

6 tykkäystä

Olisiko tästä kuvaa😁

1 tykkäys

Jaa, siis tämä fontti on nimeltään ultras liberi ja on yleisesti käytössä italialaisilla jalkapallostadioneilla, nimensä mukaisesti ultraryhmittymien käytössä.

Pienen pieniä asioita ja muutoksia tapahtuu fanikatsomossa, vähän kerrassaan sinne ilmestyy elementtejä ja symboleita, jotka minun mielestäni viittaavat siihen, että sinne halutaan tuoda asioita eurooppalaisesta äärikannattamisporukoista. Eihän tämä muuten huolettaisi, mutta niihinhän liittyy myös huliganismi ja väkivalta ilmiöinä.

14 tykkäystä

Onko megamatkalle jotain tifoa tai pikkuilkeää Turku-laulua viritteillä?

Asiasta neljänteen, meille sopisi Färjestad-tyyliin laulu jossa muistutellaan mestaruuksien määrästä. Vanha kunnon ”Onko teidän viirit pesussa” oli aikanaan ihan omia suosikkeja vierasmatkoilla.

8 tykkäystä

”Meil on 19, monta teillä on? Meil on 19 monta teillä on? Meil on 19 monta teillä on? Hei! 19 monta teill on?” Toimis mainiosti :shushing_face:

12 tykkäystä

Kaunista, Kiitos SO11👊🏻

81 tykkäystä

Hyvä meininki :muscle:t2:
Kommandopipot olis voinut jättää kotiin

17 tykkäystä