Sinioranssit

Myös fan clubin busseissa vielä tilaa. Eilen oli ennen pelin alkua 64 lähtijää ilmoittautunut.

Sinioransseista tuli vähän valju olo tänään. V -alkuinen on se mitä eniten tänään käytettiin. Nuoret jantterit siinä C1 päädyssä imee oppia kuin Levonen olutta, ei varmaan paljon vaatisi että kielenkäyttö jalostuisi paremmaksi. Toinen asia joka pisti silmään tai korvaan että 1-3 tilanteessa faniporukka luovutti ja alkoi dissata omiaan. Hupaisaa kannattamista. Ei ymmärrä

No jaa. Itse olin mukana koko 60min ja mielestäni meno oli tulokseen nähden jopa loistava. Se jos siellä parillä yksittäiselle menee hella kutoselle ja kirosanat ovat siitä pahin jatkumo niin aika hyvin meillä menee. Tätäkään en kyllä itse havainnut muutaman perinteisen avautumisen lisäksi. Laulu raikasi takaiskujenkin jälkeen. Hyvä me!

Tulos huomioon ottaen arvosana 8+

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #497

Tätä en täysin niele. Itse ainakin huusin tuonkin jälkeen sitä mitä capo määräsi ja mihin rummut antoivat rytmin. Lässähtihän tunnelma mutta luovuttamista en allekirjoita.

Tarkoitat varmaan matkalaukkua?
Siltä se ihan oikeasti kuulostaa.:grin:

Ihan hyvä pöhinä!

(Blood Fan Club) #500

Tänään sitten pöhinää kanssa!

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #501

Tämä harmittaa muakin. Ekassa erässä oli ihan hyvin jengiä huutamassa. Toisessa olikin yhtäkkiä enää jokin 5-7 + capo ja rumpali. Kolmannessa saatiin taas pari takaisin.

Emme koskaan luovuta :clap:
Sininen :clap: Oranssi :clap:
Katsomossa tukena :clap:
Kotona :clap: Vieraissa :clap:
Seistään Teidän Takana :clap:

Eiks je

Jos jengi haluaa parempaa meininkiä on myös suotavaa että sitä porukkaa käy myös näissä vähemmän kiinnostavissa peleissä

Moni tais olla kaukaa viisas, että tästä pelistä tulis kaunista katseltavaa. Ja moni oli myös oikeassa.

Suurin osa tuostakin seisomakatsomon porukasta seisoo kädet puuskassa tai nenä kiinni puhelimen näytössä ja seurataan peliä snäppivideoita kuvatessa. Eivät varmastikkaan kaikki ole SO porukkaa.

(Markus) #505

Jos jengi haluaa parempaa meininkiä, kuka tahansa on tervetullut sitä itse luomaan.

Itse huusin kyllä kaikkea mitä capo pyysi, mutta käytännössä toinen ja kolmas erä oli kokonaan vain “Tappara!”/“Tap-pa-ra!” -huutoja (johtuen toki suurimmilta osin surkean vähäisestä porukan määrästä), niin kyllähän se vähän alkoi puuduttamaan. :thinking:

Perus huudot (Tappara, maalia Tappara, yms) johtui täysin siitä että katsomossa oli tänään ennätyksellisen vähän porukkaa

Kovasti jäin eilen kaipaamaan sitä ”Herätys Tappara” huutoa.
Voisitte joskus huomioida myös Rautakorven Jukan jos peli ei tahdo kulkea.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Viimeisiä viedään ennen kevään kohokohtia!

Sinioranssit järjestävät vieraspelimatkan Hämeenlinnaan kauden viimeiseen runkosarja otteluun torstaina 14.3! Lähtö haka2 hallin edestä kello 17:00. Porukkaa on hyvin jo nyt mukana, mutta mitä enemmän niin sitä parempi.
Hinta jäsenille 25€ ja muille 30€.
Sitovat ilmoittautumiset 10.3 mennessä puhelimitse tai viestillä numeroon: 046 6133 508.

“Kaikki jotka mahtuu änkee jne…”

KooKoo - Tappara 08.03.2019 (Pe)
pilkkoi tämän ketjun #509

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Faniryhmät ja kannustaminen kotiotteluissa

Mihin on muuten jäänyt ”Sinioranssit on täällä jäädäkseen…” chäntti. Ei ole kyllä hetkeen Hakametsässä tuo chäntti raikunut. Ja sitten vielä,että olisiko millään mahdollista julkaista Sinioranssien sometileille (Instagram,Snapchat tai youtube) minkäänlaisia tunnelmiapätkiä katsomosta. YouTubesta löytyy muutamia,mutta voisihan niitä olla enemmänkin :+1:

Instagramin stoorissahan noita on ollut jonkun verran. @Huutista voisi ottaa tästä kopin :+1:.
Tuohon “kadonneeseen” chänttiin otan sen verran kantaa, että on todella typerän kuuloinen jos porukkaa on paikalla 20 henkeä. Varmaan siinä suurin syy. Mutta eiköhän tuo kevään aikana kajahda taas komeasti sektiossa :blush:. Nyt varsinkin kun mennään kevättä kohti julmettua vauhtia ja hallissa alkaa olemaan ihmisiä enemmän niin painottaisin henk.koht “Meidän Seura!” ja “Kuka Voittaa?” vuorohuutelua.

Videoita someihin tulee kyllä kevään aikana sen voin luvata. Ongelma niissä on vain ollut että on ollut vaikeuksia saada ketään kuvaamaan hyvään paikkaan kesken pelin, jolloin se paras meno katsomossa on.

(Toni) #513

Oon jääny kaipaamaan sitä ihan alku aikojen chänttiä “Liikettä liikettä ryminää” :smiley: