Sinioranssit

Poseeraatte kuitenkin tämän porukan kanssa onnellisesti samassa ryhmäkuvassa? Ihan varmasti SO:ssa ollaan oltu tietoisia tästä asiasta ennenkin mutta päätätte puuttua siihen nyt vasta kun raivo on revennyt. Mitä se meistä yhteisönä kertoo? Tapparalaisena olen erittäin pettynyt.

18 tykkäystä

Hei ihan oikeesti nyt :joy::joy: montako natsitunnusta tossa kuvassa on? Ensin sanotaan, että saa olla mitä on, mut sitten ei saakaan

10 tykkäystä

No mites tämä tunnettu Sinioranssien aktiivijäsenen foorumiprofiili. Kaikki varmasti tietävät että tuo 88=HH= Heil Hitler. Aiotko oikeasti yrittää hyssytellä tätä asiaa? Häpeä. Lisäksi, en tiennyt että tämä huligaanitoiminta on pesiytynyt Tapparalaiseen kannattajakulttuuriin. Tätäkö on Tapparalainen ultraskulttuuri?

18 tykkäystä

Älä poika unta näe.

6 tykkäystä

Jos kerran ei haluta olla poliittisia niin vaikka bandiksessa ei nyt hakaristiä ole niin sen takana oleva purokka on nyt leimaantunut äärioikeisto apinointiin niin tuota lakanaa ei kyl saisi enää näkyä Tapparan fanipäädyssä. Eikös se oo iha SO:n päätettävissä mitä faniroinaa sinne raahataan?

9 tykkäystä

@Danny on vastannut itse tuohon asiaan jo täällä.

Jokainen saa itse päätellä uskooko selityksen vai ei. Itse en. :man_shrugging:

4 tykkäystä

Täysin samaa mieltä asian kanssa.

Tuo leimaa koko SOn porukkaa mikäli tuolle ei tehdä mitään. Jos olisin nyt SO.n päättäjien saappaissa lähtisin heti tekemään jotain linjausta asian suhteen ja tulisin asian kanssa ulos.

Tämä on vakava asia, joka leimaa koko poruklaa. Tätä wi varmaatikaan yksikään Tapparakannattaja halua. Kiekko on heitetty SOn päähän. Syöttölinjoja on muutama, mutta maalin eteen ei kannata kiekkoo syöttää…

2 tykkäystä

Ja mun pitäis tietää kuka tämä on foorumin ulkopuolella? Pitäis olla seurannassa kaikkien päädyssä olevien tiktok tilit? Tiedätkö itse varmaksi, ettet oo koskaan ollut jonkun wannabe natsin kans samassa kuvassa?

2 tykkäystä

Ja edessä on 47 mikä on kait Kurdish mafian tunnus niin kaikki profiilikuvat ja kansikuvat silmällä pitäen väitän, että 88 ei oo Lindrosin kans tekemistä. Toki mistä mää mitään tiiå

11 tykkäystä

Taitaa olla pointti se, että tuo TRE Crew on joku pieni porukka niin on takuvarmasti tiedossa SO.lle keitä he ovat ja varmasti ovat törmänneet heidän someen. Se olisi eri asia kun joku TFCn henkilö ottaisi kuvan semmosen kanssa niin ei olisi varmastikaan mitään käryä.

Kai sä Jumalauta nyt erotat ketkä sieltä kuuluu teihin ja ketkä Crewhun

Erotan mistä? Mustasta hupparista?

Noin yleisellä tasolla tälläisissä faniryhmissä olisi hyvä olla sivistynyt ja mielellään aikuinen johtoryhmä. Tarvittaessa selkeitä ja jämäköitä linjanvetoja.

11 tykkäystä

Ei tarvitse tyhmäksi heittäytyä. Varmasti tiedät ketkä on ton toisen porukan jäseniä

Pari kertaa kaudessa käyvänä mihinkään kuulumattomana, niin kerro nyt perkele, että mistä mä tiedän :joy:

1 tykkäys

No et sinä välttämättä mutta SO aktiivit tietää, ja varmaan sen TRE crew banderollin ympäriltä löytyy. Silmiä avaamalla ja vähän katsomalla voi huomata ja nähdä monia asioita

9 tykkäystä

Se, tiedätkö juuri sinä, on epäoleellista ja lienee melko hedelmätöntä jatkaa siitä vänkäämistä. Pointti on se, että on vaikea kuvitella tämän tulleen Sinioranssien aktiiviselle ydinryhmälle täytenä yllätyksenä. Se on sitten eri asia miten tästä edetään. Jääkö tuomitseminen korulauseiksi, vai tehdäänkö asian eteen jotain konkreettista?

Eihän tappeluistakaan kukaan ikinä tiedä mitään, korkeintaan joku yksityishenkilö joskus tehny jossain jotain jne, mut kukaan ei tunne sitä, eikä oikein sit tuomitakaan kun kuLtTuUri RuNnOtAaN LäPi.

18 tykkäystä

Toivottavasti jotain muutosta saadaan aikaan. Hiljainen hyväksyminen tälle natseilulle on oksettavaa.

22 tykkäystä

TFCn ja sinioranssien johtohahmot ovat yksiä ja samoja henkilöitä. Ja samoissa yhteiskuvissa tämän tre crewin kanssa. Joten kyllä TFC tämän alajaoston tyypit tietää.

4 tykkäystä

Että olin mielissäni, kun sain FanClubin/sinioranssien kaulahuivin pari vuotta sitten. Nyt alkaa hirvittämään ihan kunnolla. Hankkiutukaa näistä eroon hetipaikalla. Kohta on iltapäivälehdissä ja kaikki leimataan joidenkin historiaa tuntemattomien kakaroiden takia. Haluan käyttää jatkossakin sitä kaulahuivia. Jokainen pienikin asia mediassa Tapparasta kääntyy kielteiseksi. Nyt on annettu syöttö ihan lapaan.

14 tykkäystä