Täältä jokaiselle hallissa olijalle iso käsi! Tuu nyt Hakulinen ite kertoon.
Ei se taida pystyä, kun ei tiedä mistä puhuu.
Kiitos täältäkin kaikille kannustukseen osallistuneille! Ajoittain hallissa oli sellainen meininki, että iho nous kananlihalle!
Nyt nähtiin ja kuultiin upeasti miten muukin halli lähti mukaan, varsinkin lopussa. Tuo “kuka voittaa” huuto toimi tosi hyvin! Kiitos
Nyt oli meininkiä jopa yläkatsomossakin taputettiin
kiitos sinioranssit
capolle iso+
Oliko Hakulinen tunnelmaa hei?
Menkäähän lepäämään!
Olette vapaapäivät ansainneet
Ja kun on hyvin levätty, niin pidetään huoli, ettei välierissä riitä yksi megafoni
Mahtavaa menoa SO! Näkyy ja kuuluu kauas. Tällä hetkellä jopa erittäin kauas!
Jatketaan samaan malliin.
Voisiko joku hieman avata?
Sanoi jossain haastattelussa, että Tampereella ei ainakaan kotiyleisöstä tarvitse stressata tms.
Niin Hakulinen inisi ensimmäisen pelin jälkeen ettei Areenalla ole tunnelmaa.
Ennen game2 Hakulinen sanoi, että yleisöstä ei tullut fiilistä Nokia Arenalla:
Tuliko eilen Sinioransseilta joku nouskaa seisomaan -ralli kun kellossa oli 1-2 minuuttia jäljellä? Hyvä jos tuli, sillä juuri ehdin asiaa miettimään että olisi loppuaplodien paikka. Hienosti halli myös tämän toteutti.
Voisi ottaa voittopeleihin (ja erityisen kunniakkaisiin tappioihin) käyttöön vakioituna peliajan hetkenä.
Mediakuuttiolla luki että saa nousta seisomaan noin 2min ennen loppua.
Itse en huomannut tuota mediakuution ilmoitusta, mutta reagoin SiniOranssien lauluun “nouse seisomaan, jos oot Tappara”. Hyvä että kaikki nousivat seisomaan sivukatsomoissakin.
voihan tuo olla että kuutiolle tuli tuon laulun siivittämänä. En yläparvelle kuullut tuota laulua.
Ihan vaan mielenkiinnosta, että olitko ylhäällä päädyssä vai pitkällä sivulla?
Itse kuutiolla mitään nähnyt , vaan nimenomaan fanikatsomon huudosta ponkaisin yläkatsomossa pystyyn ja ihmettelin että oho kaikki muutkin.
Ite olin eilen parvella pitkällä sivulla ja ponkaisin ylös kun alkoi raikaa “nouse seisomaan jos oot Tappara!”
En mitään kuution tekstejä nähnyt
Tämä mediakuution kautta tapahtuva kannustuksen ohjailu on kyllä myötähapeää aiheuttavaa. Itse en onneksi huomannut edes moista tekstiä pelissä. Voisi pikkuhiljaa ymmärtää antaa Sinioranssien hoitaa tunnelmanluonti.