Sinioranssit

Täältä jokaiselle hallissa olijalle iso käsi! Tuu nyt Hakulinen ite kertoon.

33 tykkäystä

Ei se taida pystyä, kun ei tiedä mistä puhuu. :woman_shrugging:t3:

Kiitos täältäkin kaikille kannustukseen osallistuneille! Ajoittain hallissa oli sellainen meininki, että iho nous kananlihalle! :fire: :fire:

16 tykkäystä

Nyt nähtiin ja kuultiin upeasti miten muukin halli lähti mukaan, varsinkin lopussa. Tuo “kuka voittaa” huuto toimi tosi hyvin! Kiitos :fire:

13 tykkäystä

Nyt oli meininkiä :slight_smile: jopa yläkatsomossakin taputettiin :slight_smile: kiitos sinioranssit :slight_smile: capolle iso+ :slight_smile:

12 tykkäystä

Oliko Hakulinen tunnelmaa hei? :rofl:

11 tykkäystä

Menkäähän lepäämään!
Olette vapaapäivät ansainneet :fist_right::fist_left:

43 tykkäystä

Ja kun on hyvin levätty, niin pidetään huoli, ettei välierissä riitä yksi megafoni :handshake::facepunch:

16 tykkäystä

Mahtavaa menoa SO! Näkyy ja kuuluu kauas. Tällä hetkellä jopa erittäin kauas! :wink:
Jatketaan samaan malliin.

7 tykkäystä

Voisiko joku hieman avata?

Sanoi jossain haastattelussa, että Tampereella ei ainakaan kotiyleisöstä tarvitse stressata tms.

1 tykkäys

Niin Hakulinen inisi ensimmäisen pelin jälkeen ettei Areenalla ole tunnelmaa.

Ennen game2 Hakulinen sanoi, että yleisöstä ei tullut fiilistä Nokia Arenalla:

1 tykkäys

Tuliko eilen Sinioransseilta joku nouskaa seisomaan -ralli kun kellossa oli 1-2 minuuttia jäljellä? Hyvä jos tuli, sillä juuri ehdin asiaa miettimään että olisi loppuaplodien paikka. Hienosti halli myös tämän toteutti.

Voisi ottaa voittopeleihin (ja erityisen kunniakkaisiin tappioihin) käyttöön vakioituna peliajan hetkenä. :+1:

13 tykkäystä

Mediakuuttiolla luki että saa nousta seisomaan noin 2min ennen loppua.

3 tykkäystä

Itse en huomannut tuota mediakuution ilmoitusta, mutta reagoin SiniOranssien lauluun “nouse seisomaan, jos oot Tappara”. Hyvä että kaikki nousivat seisomaan sivukatsomoissakin. :+1:

50 tykkäystä

voihan tuo olla että kuutiolle tuli tuon laulun siivittämänä. En yläparvelle kuullut tuota laulua.

Ihan vaan mielenkiinnosta, että olitko ylhäällä päädyssä vai pitkällä sivulla?

Itse kuutiolla mitään nähnyt , vaan nimenomaan fanikatsomon huudosta ponkaisin yläkatsomossa pystyyn ja ihmettelin että oho kaikki muutkin.

6 tykkäystä

Ite olin eilen parvella pitkällä sivulla ja ponkaisin ylös kun alkoi raikaa “nouse seisomaan jos oot Tappara!”

En mitään kuution tekstejä nähnyt :face_with_raised_eyebrow:

5 tykkäystä

Tämä mediakuution kautta tapahtuva kannustuksen ohjailu on kyllä myötähapeää aiheuttavaa. Itse en onneksi huomannut edes moista tekstiä pelissä. Voisi pikkuhiljaa ymmärtää antaa Sinioranssien hoitaa tunnelmanluonti.

28 tykkäystä