Sanoisin että myös pelin aikana. Hyvin kuului huudot ja laulut kotisohvalle!
Kiitoksia, mun ääni taitaa edelleenkin hiihdellä jossain siellä Ritari-areenan käytävillä.
TFC järjestää runkosarjan viimeisen reissun ja megamatkan Poriin 3.3, onhan SO mukana? Hyvin välittyy meininki tänään ruudunkin välityksellä.
Etukäteen ilmoitetuissa matkoissa Pori on!
Kyssäri:
Lauteilta asti oon enemmän tai vähemmän touhussa notkunut mukana. Kaudella 15-16 liityin jäseneksi, mutta Porin vierasreissulla kortin yhteydessä ei minulla huiveja riittänyt. Lupailtiin myöhemmin mutta en ole saanut aikaiseksi kysellä perään.
Nyt haluaisin huivin. Mistä saan vaikka sitten ostettua sellaisen?
Oletko uusinut jäsenyyden?
Juu tottakai!
Sit mä ehdottasin että meet nykäseen pelissä johtoportaan jäseniä hihasta ja kysäset asiasta. Käsittääkseni huiveja säilytetään kaapissa hallilla. Tämä toki vain mutuilua.
Jos @Nevofoget03 meikäläisen bongaa Atomirotta hupparissa, niin voi kysästä.
Jos Haapala pelaa perjantaina, niin onko mitään huutoa suunniteltu tai jtn tifoa?
@TapparaMies Joitko hallissa tänään omia vai ryystitkö samaa kahvia koko matsin?
Mulla on “pohjaton kahvikuppi” . Yksi Vaasan hallin parhaista asioista on se, että kun ostaa kahvikupin kolmella eurolla, niin saa juoda kahvia kuinka paljon haluaa. Siksi Vaasan peleissä meikäläisen tavaramerkiksi on muodostunut tuo kahvikuppi.
Ja jottei ihan off topiciksi mene, niin perjantaille ei ainakaan tifoa ole valmisteilla. Chänttejä nyt on aina mietinnän alla. Katsotaan mitä keksitään perjantaille.
17 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Sinioranssien mielenilmaus 6.3.2018
Käytämme Sinioranssien mielenilmaukselle avattua ketjua toistaiseksi.
Ketju avattiin ajastetusti 3 päivän kuluttua.
Onko mitään kulkuetta tai muita erikoishommia suunnitteilla pleijareiden avauspeliin 21.3.? Mielenilmaukset on mielenilmailtu ja eteenpäin mennään. Kohti kevättä.
@TapparaMies Onko SO:lla jonkin sortin edustus paikalla torstaina?
Tarkoitus olisi ainakin jonkinmoisella porukalla tulla paikalle. Tapahtuma luotiin juuri siksi, että saadaan näkyvyyttä asialle.
Täältä taitaa ainakin tulla yksi huutaja lisää mestoille ilmoituksen ansiosta!
Hyvä kun oli tuo ilmoitus, tajusin että noitakin pelejä pelataan. Harmi kun tän päivän Espoon peli meni ohi, lauantaina pitää mennä väijymään kolmatta peliä.