Hienoa! Pitääkin varmaan sitten tulla vähän vetämään alkulämpöjä. Tosin taidan päästä vasta vikaan erään paikalle.
Taidanpa tulla sittenkin peliä katsomaan huomenna
Hatunnosto Sinioransseille! Tosi hienoa tunnelmaa piditte yllä A-junnujen pelissä tänään👍 Arvostan.
SO paikalla myöskin sunnuntain nelospelissä.
67 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Neiti Lukka -huutelut 24.3.2018
Tein Neiti Lukka -chäntille oman ketjunsa. Jatketaan tässä ketjussa yleisemmin Sinioransseista.
Muutama vuosi sitten käytiin paljon keskustelua siitä, miten Sinioranssien pitäisi huutaa enemmän yksinkertaisia huutoja chänttien sijaan. Tällä tiellä Sinioranssit ovat viime aikoina pysyneetkin. Itse ainakin jo erittäin monta vuotta huutaneena en vain jaksa huutaa jokaista yksinkertaista Tappara-huutoa. Tiedän, etten ole ainoa joka ajattelee näin. Viimeiset 4 minuuttia pelistä huudetaan aina Tappara taistelee loppuun asti -huutoa, joka on erittäin tylsää.
Tänään A-junnujen pelissä olisi tarkoitus jälleen olla C3-katsomossa tukemassa joukkuetta. Jos haluat tulla huutamaan ja kaipaat lippua, niin yksityisviestillä voi jälleen tiedustella.
Täytyy laittaa täältä virtuaalipeukku sinioranssien toiminnalle A-junnujen pronssipelissä. Annoitte varmaan hienon elämyksen pienelle HIFK rummuttajalle.
Pääsikö joku pikkufani rummuttamaan?
Ei vaan HIFK ”faniporukalla” oli oma pikkumies rumpalina ja SOn rumpali laittoi settiä mitä yritti matkia… Vuororummuttelua jatkui kunnes pikkumies onnistui, niin sai hurjat aplodit sinioransseilta johon yhtyi myös lähes koko katsomo. Sama touhu jatkui myös ennen jatkoerää ja pääsivät jopa valotaululle. Voin vain kuvitella miltä pikkurumpalista mahtoi tuntua.
Kyse ei ollut siitä että kunnes onnistui, vaan se oli lähinnä “rumpubattle” tyyppinen vuoro rummuttelu. Kiitokset kehuista! Itse olen sitä mieltä että musiikin ja rytmin on tarkoitus luoda elämyksiä ja iloa! T: Eilinen sinioranssien rumpali
5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Faniryhmät ja kannustaminen kotiotteluissa
7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Läpsyttimet ja keskustelua kannattajakulttuurista yleisesti
Nyt olisi paikka iskeä kannatuslaulujen kultasuoneen. Meitä aina syytetään muilta Liiga-faneilta kopioinnista, joten nyt voitaisiin olla ekoja.
Sävel on tarttuva ja sanat on tuohon helppo keksiä, ei vaadi kummalisia. Kertosäkeen osaisi kaikki heti.
Video Liverpoolin faneista. Itse chäntti mitä ilmeisemmin peräisin jostain päin Ranskaa.
Kyllä tämän tahdissa jo ainakin Vaasassa lauletaan.
No voi perse😂
Toisaalta ei kukaan edes tietäisi mistään Sportista jos alettaisiin tänä keväänä painaa tätä eetteriin ja tehdään se tutuksi.
Entäs “Oi Suomi on” uusiksi “Oi Tappara on”. On meillä Miikki, Jukka ja träppi, oi Tappara on niin iihana.