Logo-ketjussa oli juttua sloganista palstalle. Tein uuden ketjun sen ideoinnille.
Myös “Meidän koti” on ollut ehdotettuna. Itse lisäisin ehkä vielä ehdotuksiin “Meidän palsta” joka sekin viittaa vahvasti yhteisöllisyyteen ja on kuvaava mutta siinä on silti vielä Tapparamaisuutta.
En takaa että yksikään näistä edes tulisi käyttöön, en asiasta päätä. Kunhan tein ketjun ideointiin.
Pienen makustelun jälkeen “Meidän palsta” on noista ehdotetuista ehdottomasti osuvin. Sopii hienosti yhteen (jo “käytössäolevien”) “Meidän seura/koti” -lauseiden kanssa mutta on kuitenkin tarpeeksi erottuva. Ja mikäs sen paremmin tätä kuvaisi, yhteisöprojektina toteutettu meidän kaikkien Tappara-henkisten palsta. Meidän palsta.
Itse tykkään siitä “Tapparan epäviralliset jälkipelit” lauseesta. Se on sopivan tyly omaan makuuni. Näistä meidän jutuista ehdottaisin vanhan suuntaista “Meidän jälkipelit” . Tapparaan viittaavana “Meidän seura” on kyllä hyvä.
Mun mielestä termi Jälkipelit kuuluu palstaeetokseen ja se kuuluisi pitää mukana. “Meidän jälkipelit” tai “Meidän palsta” ei ole mielestäni hyvä, kun onhan täällä muitakin kuin Tapparalaisia ja ovat ihan tervetulleita.
“Tapparan logo - Tappara.co - Tapparan epäviralliset jälkipelit” etusivulle.
Mahdollisesti vielä lyhkäinen rekisteröintikehotus oikealle puolen palkkia.