JiiPeen muistan kyllä hyvin, vaikkei kovin isoon rooliin Tapparassa päässytkään. Ilmeisesti olimme hänen kanssaan kovin saman näköisiä, koska esim. Kulmalan Apa ja Rautakorven Jukka moikkailivat kun jossain törmäiltiin, ja epäilivät JiiPeeksi. Musiikkihommistaan oli juttuakin jossain Tapparan kausijulkaisussa. Nuorena mies joukostamme poistui. Rauhaiset levot #24.
Minulla on tuo kuvissa oleva JP:n Apu-paita kaapissa numerolla 24. Aina pleijareissa päällä.
Laitetaan tämäkin tänne.
Myöhemmin hän kunnostautui musiikin saralla tehden kappaleita mm. Suomen ja Venäjän euroviisuehdokkaille. Hänen sanoittamansa ja sovittamansa kappale ”Nobody Hurt No One” oli Venäjän euroviisuedustaja vuonna 2005.
Hector Salamanca oli kyllä huikea hahmo. Breaking Badin lisäksi muistan Margoliksen myös Ozista (Kylmä rinki).
RIP, harvoin on päiviä jolloin ei vim olisi käytössä.
Kovaotteiset miehet ja Manaaja ovat ensiluokkaisia, mutta ei saa myöskään ohittaa klassikoita Cruising ja Elää ja kuolla L.A.ssa.
Ei kauhean ilahduttava päätös hellepäivälle.
Robbie Robertson R.I.P.
Sixto Rodriguez, joka nousi julkisuuteen Searching for Sugar Manista:
”Auts töks töks”
Vain 60-vuotiaana…voi hemmetti oli kyllä Aki &Turo sketsissä aivan päällikkö…itseasiassa mulla taitaa olla tuo levykin jossain. Ettei jopa vinyylinä.
Itsellä muistikuva että Aki & Turolla oli keikka Cabare Oscarissa, mutta keikka meni persiilleen koska toinen veijareista ei pysynyt edes pystyssä. Se oli sen aikakauden meininkiä. Monipuolinen äijä lähti liian aikaisin.
Rodion Amirov poistui keskuudestamme.
Toronto Maple Leafsin seuralegenda Bob Baun on siirtynyt ajasta ikuisuuteen 86-vuotiaana.
Moni ei ehkä ole pelaajasta kuullutkaan, jollei ole joskus selaillut innokkaasti NHL-historiikkeja. Baun teki kuitenkin nilkka murtuneena vuoden 1964 Stanley Cupin finaalisarjan kuudennessa pelissä Torontolle 4–3-voittomaalin Detroitia vastaan, Ja oli sitten vielä seitsemännessäkin pelissä varmistamassa voiton ja Stanley Cupin Torontolle. Legendaarinen suoritus todelliselta sisupussilta.
Tämä osuu henkilökohtaisella tasolla aika kovaa, koska Tarvo oli riparipappini ja muutenkin tuttu kouluajoilta. Jospa nyt pääsi Ihmemaahan joka jossain odotti.
Sukulaismies. Meinasin postata saman viime viikolla, mutta lähimmät halusivat rauhan toimittajilta jne.
Tarvo oli hauska veikko, epätyypillinen sanansaattaja, joka varmaan juuri siitä syystä oli hyvin suosittu perhepappi.
Erittäin taitava muusikko, soitti mm. levyilleen usein kaikki soittimet itse. Lasteni kastepappi ja ensimmäisen avioliittoni vihkipappi.
Surullista, onneksi kärsimykset eivät kestäneet kauan.
Tarvosta vain lämpimiä muistoja. Länsi-Tampereen kasvattina itselle hyvin tuttu pappi. Olin kahdesti isosena ja kahdesti kesätöissä Tarvon ripareilla.
Rokkipappi oli sopivan rento ja helposti lähestyttävä henkilö itseni kaltaiselle, hieman eksyksissä olleelle nuorelle miehelle. Koskaan minusta ei kasvanut mitään varsinaista kirkon miestä, mutta elämääni sain paljon viisautta Tarvon avulla.
Hän oli ennen kaikkea hyvä ihminen ihmiselle.
Osanotto perheen ja lähipiirin suruun.