Huhhuh, järkyttävää.
Nord ehti asustella Ranuan eläinpuistossa seitsemän kuukautta. Viisitoistavuotias Nord muutti helmikuussa Ranuan eläinpuistoon Tanskasta.
Ylen Pikku Kakkosen rakastettua Ransu Karvakuonoa näytellyt Pertti Nättilä on kuollut 87-vuotiaana.
Tämähän ei ollut, kun vain ajan kysymys.
R.I.P.
Jimmy Hayesin kuolinsyy on selvinnyt. Perheelle yllätys, mutta aika yleinen kuolinsyy amerikan urheilu piireissä, sillä hän kuoli kokaiinin ja fentanyylin yliannostukseen, eli koviin kipulääkkeisiin joihin ilmeisesti hänelle oli muodostunut riippuvuus.
Nuoremman Bushin sotalordi Colin Powell kuoli koronaan:
Oli hänelläkin ikä jo 84v.
Suomalaisille ei varmasti ollut kovin tuttu tämä ruotsalainen 19-vuotias räppäri Einar joka juuri ammuttiin. Itse oon viime vuosina kuunnellut jonkun verran Einarin tuotantoa, ja tää veti kyllä surulliseksi ![]()
En viitsi linkata roskalehtiä, laitan mielummin kappaleen muistoksi vaikka tää ei musaketju ole.
Kovaa on setti naapurissa. Vasikointi tais koitua tän kaverin kohtaloksi
Miten voi tyriä noin pahasti?
Miten jossain leffan kuvauksissa voi aseessa olla kovat piipussa? Oli toki Suomessakin yhessä poliisin harjoitustilanteessa jossa mun työkaverin mies kuoli. Surullista.
Niin tai miksi pitää käyttää edes oikeita aseita. Luulis, et osaisivat tehdä aidon näköisiä aseita Hollywoodissa.
Luulis joo, mutta isolla kirkolla on näköjään kaikki mahdollista.
Hinta? Eikös se ollut lord of war leffan kuvaukset missä käytettiin aitoja kalashnikoveja kun olivat halvempia kuin kopiot?
Niin mut miks siellä on aidot kudit sisällä…
Se on kyllä mysteeri.
Sen verran kuulin Perjantaina radiosta, että rekvisiitta ase oli ja vaikka niissä käytetään paukkupanoksia niin silti niistä saattaa hiulan kotakin “touhutippoja” lennellä ja joissakin saattaa olla se aseen pää jopa tukittu…
Täältä tähän…