Onkohan pe iltana tupa täynnä ekassa paikallisessa.
Pitäs pojan kanssa turneeta seurata ihan lehtereillä.
Hakamettässä varmaan tarkenee melkein kesävaatetuksessa.
Mielenkiinnolla ootan millasia kokoonpanoja vkl aikana näkee.
Onneks saa höyrymakkaraa.
2 tykkäystä