Samaa mieltä ettei ole tervettä jos ei ole mitään hajua asiasta ja laittaa rahoja likoon joita ei ole varaa menettää. Itse olen sijoittanut gamestoppiin, mutta tiedostan kyllä että volatiliteetti on tällä hetkellä suuri. Riskinsieto on kuitenkin itsellä tarpeeksi suuri että kestän kyllä.
Konkurssiriski itse Gamestopilla ei mielestäni ole hirveän suuri tällä hetkellä ja nykyiset kurssiheilahtelut liittyvät enemmän johdannaisiin osakkeen ympärillä.
Itse puolestaan arvostan suuresti tällaista Internet-aktivismia, joka nostaa esiin järjestelmän epäkohtia. Se on selvää, että moni tuossa myös polttaa rahansa.
Ja osa ihan tietoisesti. Some men just want to watch the world burn. Ainakin jos pääsee muistuttamaan Wall Streetiä, ettei ihmiset ole unohtaneet 2008 katastrofia.
Sääliksi käy lähinnä ne hölmöt, jotka ovat tuonne tuupanneet enemmän rahaa kuin mitä heillä olisi varaa hävitä.
Tuosta olen kyllä tavallaan samaa mieltä. Isojen pelureiden keinottelu ja kurssimanipulaatio ottaa muakin rajusti päähän. Lähinnä tarkoitan vaan niitä lieveilmiöitä, mitä tämmöseen iloiseen rallatteluun liittyy. Todennäköisesti muutamat häviää todella isot rahat ja hyppii luontevasti rekkojen alle tms.
Tänään uutta nousua havaittavissa kun Gamestopin kurssi nousi päivän aikana 40%
Uutinen Ryan Cohenin nousemisesta isoon rooliin yhtiön toiminnassa antoi nousulle bensaa.
3 viestiä siirrettiin ketjuun: Kryptovaluutat
Shorttaajat ovat taas kerran nesteessä.
Taas mennään ![]()