Jos Lugano voittaa varsinaisella, jatkoaikavoitto riittää. Mutta jos Lugano voittaa jatkoajalla, Tapparan on voitettava varsinaisella, sillä jatkoaikavoitolla päädyttäisiin Mannheimin kanssa tasoihin viiteen pisteeseen ja tiputtaisiin keskinäisten pelien perusteella.
Mulla on sit varmaan väärä taulukko. Tässä Mannheimilla on 3 p.
Oikea taulukko on, muttet huomaa nyt sitä, että jos Mannheim häviää jatkoilla sekä Luganolle että Tapparalle, se nousee viiteen.
Ai joo, sori moka
Hiukan harmittaa JOS Tapparan pelit CHL:ssä loppuvat tämän kauden osalta ensi sunnuntaina.
Joo, mulla on kausari…Siinä myös syy siihen että harmittaa, kun nyt olisi tarjolla kaikki CHL-kotipelit kausarilla…
Jatkoille menee? Lugano tasoittaa kalkkiviivoilla
Jep, Lugano tarjoaa tasoituksella Tapparalle oljenkorren ajassa 59.52. Mannheim saa max 2p, mikä tarkoittaa että puhdas 3p voitto Mannheimista kotona riittää jatkoon.
Mukavaa että sunnuntain pelissä on panosta. Omissa käsissä Tapparalla jatkopaikka. Luganon tasoitus tuli aika hyvään paikkaan Tapparan kannalta ![]()
Tapparan on pakko voittaa varsinaisella ja saada kaikki kolme pistettä jatkopaikkaan. Mikään jatkoaika ei riitä jatkoon.
On kyllä hyvä, että oikeasti on viimeisessä lohkopelissä jotain panosta. Toivottavasti sen myös huomaa pelaajista, että peliä todellakin lähdetään ihan alusta asti voittamaan. Ei kai me nyt alkulohkoon haluta tätä CHL-kautta heti lopettaa?
Toivottavasti tuota vähän markkinoitaisiin ja paikalle tulisi kunnolla yleisöä vaikka alkamisaika suomalaisittain onkin vähän turhan myöhään. Sunnuntaina olisi voinut aloittaa klo 17.
Sinioranssit olis fb:n mukaan tulossa sunnuntain peliin kannustamaan. Eli saadaan varmaan vähän enemmän höpinää pönttöön ja ääntä Hakametsään ![]()
Ja torstaina Kultajousen fanitapaamisessa Miksa ja Laju lupaili pelistä voittoa ja jatkoon pääsyä ![]()
Toivottavasti Tappara kampeaa itsensä jatkoon tästä! Peli tulee seurattua varmasti.
Sitä mietin että miten saisi ottelun näkymään puhelimella? MTV katsomo pitää kuitenkin maksullisena vaikka on ilmaseks menossa telkkarissa(MTVn logiikka on aina tätä). Olen siis junassa joten en telkkarin ääreen saatika hallille ehdi.
Joitaki netti streamejä kait voi puhelimella katsoa, mutta olen ymmärtänyt, että täälä ei saa jakaa semmosia streamejä?
Edit näkyyköhän puhelimella Chl sivuilta? Sehä ei kovin montaa euroa maksa sieltä kautta
Joo ei striimejä saa jakaa, toisaalta kun on ilmaismatsi kyseessä niin en sit tiedä että onko se niin vakava rike?
@Donizimo olenko mä missannut jotain? Tapparan peli tulee ilmaiseksi telkkarista? Mistä?
Ainakin PC:llä maikkarin kanavia pystyy katsomaan Katsomosta, kunhan on kirjautunut sisään. Ilmaisista kanavista, kuten Mtv tai Sub ei tarvitse maksaa.
En osaa sanoa, ehkä joku ylläpitäjä voisi tästä kertoa enemän.
Ilmeisesti tarkotti näitä mtv total kanavia, kun näkyvät vielä tämän päivän ilmaiseksi, toki tämä vaatii sitte kanavapaketin
Niin ainakin Soneran kaapelissa olevat taloudet on saaneet katella mtv totalin urheilukanavia syyskuun alun ilmatteeksi.