Tappara.co Invitational Golf 2024

Shoohoutin minun kanssa väylällä #7. Oletan vetävän sen keskenäni.

2 tykkäystä

Ilmoittautuminen hoidettu kisaan.

2 tykkäystä

Hienoa.

Vielä huominen aikaa miettiville.

Vielä ei liene lähtöaikoja ilmoitettu, mutta osallistujille tiedoksi, ensimmäinen flaitti tulee klubin mukaan starttaamaan 09:30.

Puoli tuntia lisää treeni (nukkuma) -aikaa siis.

1 tykkäys

Kyllähän hetki sitten kilahti ilmoitus lähdöstä puhelimeen.

Joten todistetusti mukana huitomassa.

2 tykkäystä

Syytän tässä jo tässä vaiheessa ryhmää siitä, että pelaan päin v…

3 tykkäystä

Sitähän pääsee heti ekaan ryhmään sohimaan.

3 tykkäystä

Nyt sen sitten kerrot. Minä olen kaikki nämä vuodet ruoskinut itseäni.

3 tykkäystä

Mitä ilmeisemmin sohitaan sitten yhdessä. Onneksi teen ryhmän muista parempia kuten viime vuonna.

1 tykkäys

Ihan hyvää keliä on luvattu sunnuntaiksi🤣

2 tykkäystä

Kannattaa muistaa, ettei pelkkä sade ole syy keskeyttää kilpailua, ellei kenttä muutu pelikelvottomaksi. Lätäkkö on viheriölläkin epänormaali kenttäolosuhde, josta voi vapautua rangaistuksetta.
Ilmatieteen laitos ennustaa la 15.00 ukkosta (joka keskeyttäisi pelin), mutta silloinhan kaikki ovat jo klubilla ohravirvokkeen ääressä. :wink: :beer:

Mä meinasin sunnuntaina pelata tai ainakin osallistua.

1 tykkäys

Sunnuntaina ei siis ole syytä keskeyttää kilpailua. (Ellei sääennuste ole väärässä) Lauantain voi silti käyttää muiden hyvien harrastusten parissa.

Ennusteen mukaan kentällä ei ole sunnuntaina kuivaa.

1 tykkäys

Ei tuosta Karkusta ja säästä aina tiedä. Ellivuori ja vesistöt heittelevät välillä todellisuutta suuntaan tai toiseen.

Itse laitan sunnuntaina kaiken hartialukon syyksi. Pihaan rojahti juuri kuusi mottia nättiä koivuklapia…

2 tykkäystä

Hyvin vaihtelee taas ennusteet. Nyt on luvattu ihan kivaa keliä sunnuntaille. Eli ei voi tietää ennenkuin kentällä mitä tuleman pitää (koskee omaa pelaamista, mutta myös säätä). Ottakaa pipot mukaan. :slight_smile:

2 tykkäystä

Onko kukaan saanut lähtölistoja auki tuosta sp. linkistä? Olis kiva tietää kuinka monta osallistujaa on mukana.

Mulla lähtö on klo xx.xx Aika pienellä porukalla viissiin mennään. Valitettavasti.

1 tykkäys

Selviää kentällä. Niillä mennään ketkä mahtuvat rosteriin.

3 tykkäystä

Laatu korvaa määrän. Vai miten se meni?

2 tykkäystä

Tulossa ollaan vaikka Lakesiden toimisto yritti sekoittaa pakkaa.
Meidän seurassa 3 samannimistä henkilöä,tottakai onnistuivat laittaa väärän pelurin kisaan.
Soittelin toimistolle ja kyselin lähtöaikojen perään.Selvisi että meni kisa varaus väärälle henkilölle
Nyt homma kunnossa.

3 tykkäystä