Tappara.co Liigapörssi-kimppa 2021-22

Kauden 2021-22 Tappara.co Liigapörssikimppa on avattu!

:large_blue_diamond:Säännöt::large_orange_diamond:

:large_blue_diamond: Osallistujat maksavat etukäteen 10€ jolla ostetaan voittajalle Tapparan fanipaita valitsemallaan painatuksella.

:small_orange_diamond::small_blue_diamond: Jos saadaan vähintään 16 osallistujaa niin voittajalle ostetaan palkinnoksi Replica Custom -fanipaita (nykyään shopissa nimellä “Fanipaita, kustomoitu - omalla nimellä”, 149€+6,90€, hinta tarkistetaan kimpan päättyessä). Myös toiseksi sijoittunut saa palkinnon jonka suuruus riippuu osallistujien määrästä. Potin 2/3 ja 1/3 jaolla mennään (kuten viimekin kaudella), mutta kuitenkin niin että voittaja saa aina vähintään sen Replica Custom paidan. Summan jako vahvistetaan kun osallistujamäärä on selvä. Mahdollisella ylijäämällä voidaan ostaa muita fanituotteita paidan kaveriksi tai voittajan niin halutessa voidaan lahjoittaa ylijäämä vaikkapa hyväntekeväisyyteen.

:small_orange_diamond::small_blue_diamond: Jos saadaan max 15 osallistujaa niin palkinnoksi edullisempi fanipaita (99€/79€/69€/59€/49€/39€+6,90€, hinta tarkistetaan kimpan päättyessä). Toiseksi sijoittunutta ei tässä tapauksessa palkita. Mahdollisella ylijäämällä ostetaan muita fanituotteita paidan kaveriksi tai voittajan niin halutessa voidaan lahjoittaa ylijäämä vaikkapa hyväntekeväisyyteen.

:large_orange_diamond: Kimpan salasanan saa minullta yksärillä kun 10€ maksu on maksettu

:large_blue_diamond: Kisan voittaa se jolla on koko kauden (runkosarja + poffit) paras pistemäärä. Kauden päättyessä ennenaikaisesti, voittaja on se jolla on sillä hetkellä parhaat pisteet.

:large_orange_diamond: Vaihtojen määrä on rajoitettu: max 11 vaihtoa/jakso (=Superkausi/Superjoukkue)

:large_blue_diamond: Vakoilunesto on päällä

Eli kiinnostuneet laittakaa mulle suoraan viestiä jos haluatte osallistua :smiley:

Minä hoidan taas tilauksen voittajalle ja 2. sijoittuneelle eteenpäin.

Viimeinen ilmoittautumispäivä kimppaan on su 5.9. (kausi alkaa to 9.9.)

5 tykkäystä

Osallistujamäärä: (päivitän tähän viestiin ilmot)

3 tykkäystä

Vielä huutaisi kahta osallistujaa että saataisiin tuo 16 täyteen ja palkinnoksi se parempi paita… Olisiko kiinnostuneita? Venytän viimeistä ilmopäivää keskiviikolle 8.9. klo 20:00 asti.

3 tykkäystä

18 osallistujaa kasassa joten voittajan Replica -paita toteutuu, mutta vielä voi kasiin asti ilmoittautua :smiley:

5 tykkäystä

Lopulliseksi osallistujamääräksi tuli 19 joukkuetta. Laittakaahan tänään jo valinnat kuntoon ja onnea kaikille kisaan! Let the games begin! :grin:

6 tykkäystä

Harmi, kun olen myöhässä. Olisin voinut lähteä kanssa mukaan. Vaikka pääpalkinto ei varsinaisesti ole minun makuuni, mutta olisin pistänyt lahjaksi vaikka jollekulle.

1 tykkäys

Minä lähdin kolme päivää myöhässä. Palkintoa ei ole tulossa, mutta onhan tuo mukavaa.

1 tykkäys

Olen minäkin kaveriporukalla ollut pelaamassa. Ensimmäinen jaksovoitto on vahvasti haarukassa ja jos tänään ei ihmeitä tapahdu, lihoo lompakko kavereiden rahoista. :grin: Toivottavasti 55 pisteen etumatka riittää tälle iltaa.

2 tykkäystä

Tämäkin saatiin päätökseen! Onnea voittajalle! :tada: Kiitos mukana olleille! :tappara: :kannu:
Ensi kaudella jatketaan :blue_heart:

1 tykkäys

Paljon oli voittopisteet?

Tais olla 4134.

1 tykkäys

En olis pärjännyt 3953p oli oma saldo. :clap::+1:

1 tykkäys

Onnea voittajalle ja toiseksi sijoittuneelle! Ottakaa yksityisviestillä yhteyttä niin tilailen palkinnot Tapparashopista. Eli voittajalle paita 149€+6,90€ ja toiseksi sijoittuneelle 44,10€ arvosta tuotteita (sis. toimitusmaksun 6,90€) :blush:

1 tykkäys

Vieläkö kiinnostusta riittää kaudelle 2022-23?

  • Mukana ollaan!
  • Ei tällä kertaa!

0 voters