Tappara.co Liigapörssi-kimppa 2023-24

Se on täällä taas! Kauden 2023-24 Tappara.co Liigapörssikimppa on avattu!

:large_blue_diamond:Säännöt::large_orange_diamond:

:large_blue_diamond: Osallistujat maksavat etukäteen 10€ jolla ostetaan voittajalle Tapparan fanipaita valitsemallaan painatuksella.

:small_orange_diamond::small_blue_diamond: Jos saadaan vähintään 16 osallistujaa niin voittajalle ostetaan palkinnoksi “Fanipaita Replica - omalla painatuksella”, (149€, hinta tarkistetaan kimpan päättyessä). Vaihtoehtoisesti palkinnoksi voi valita myös muita fanituotteita Tappara-Shopista samalla summalla. Myös toiseksi sijoittunut saa palkinnon jonka suuruus riippuu osallistujien määrästä. Potin 2/3 ja 1/3 jaolla mennään (kuten aiemminkin), mutta kuitenkin niin että voittaja saa aina vähintään sen Replica Custom -paidan arvoisen palkinnon. Summan jako vahvistetaan kun osallistujamäärä on selvä.

:small_orange_diamond::small_blue_diamond: Jos saadaan max 15 osallistujaa niin palkinnoksi edullisempi fanipaita tai muita fanituotteita Tappara-Shopin valikoimasta (+ postituskulut 7,90€ jos tilaus on alle 100€, hinnat tarkistetaan kimpan päättyessä). Toiseksi sijoittunutta ei tässä tapauksessa palkita.

:large_orange_diamond: Kimpan salasanan saa minullta yksärillä kun 10€ maksu on maksettu

:large_blue_diamond: Kisan voittaa se jolla on koko kauden (runkosarja + poffit) paras pistemäärä. Kauden päättyessä ennenaikaisesti, voittaja on se jolla on sillä hetkellä parhaat pisteet.

:large_orange_diamond: Vaihtojen määrä on rajoitettu: max 11 vaihtoa/jakso (=Superkausi/Superjoukkue)

:large_blue_diamond: Vakoilunesto on päällä

Eli kiinnostuneet laittakaa mulle suoraan viestiä jos haluatte osallistua :smiley:

Minä hoidan taas kauden päätteeksi tilauksen voittajalle ja 2. sijoittuneelle.

Viimeinen ilmoittautumispäivä kimppaan on pe 8.9. (kausi alkaa ti 12.9.)

7 tykkäystä

Osallistujamäärä: (tähän viestiin päivitetään ilmoittautumismäärät)

Voisin olla kiinnostunut kannatuksen vuoksi, seuran takia ja ajanvietteenä, mutta meneekö tuollaiseen juttuun tuhottomasti aikaa? Mitään liigapörssiä en taida koskaan pelanneeni.

Riippuu pitkälti millainen arki sulla on. Mä pystyn tekeen suuriman osan vaihdoista työaikana, kun kokoonpanor julkaistaan klo 13.

Tämä sivusto auttaa vaihtojen ajoitusta.

3 tykkäystä

Eli… siinä täytyy tehdä jotain jokaiselle liigakierrokselle?

Sellainen Benny Hill -esitys. Ehkä vähemmän aikuisten tosiasiallista juoksemista, mutta muuten.

1 tykkäys

Ei välttämättä, vaihtoja per jakso on rajallisesti joten ihan joka kierrokselle ei oikein voi edes sen puitteissa vaihtoja tehdäkään. Mutta periaatteessa seurata vähän sitä minkä joukkueiden pelaajia sulla on kokoonpanossa, tai onko valitsemasi pelaaja loukkaantuneena.

Yleensä itse ainakin sen mukaan jos useamman pelipäivän tauko joukkueella viimeistään siinä kohtaa vaihtoja. Tuo yllä oleva linkki ihan kätevä, listattuna joukkueiden pelimäärät ja päivät voi helpottaa suunnittelua :grin:

3 tykkäystä

Ei suinkaan, vaihtoja on vain 12kpl. Ja siihen apuna toi sivusto minkä linkkasin. Loukkaantumiset näkee sivulta sekunneissa. Tulee punainen raksi. Toki ajan hermolla oleva saattaa uuden vamman huomata ennen sivustoa.

1 tykkäys

Taisin onnistua joukkueen tekemisessä ja liittymisessä kimppaan :clinking_glasses:

6 tykkäystä

Drop the gloves! :facepunch::facepunch:

3 tykkäystä

Kymmenen nyt mukana! Eli saa ottaa osaa!!! Hopi,hopi!!!

3 tykkäystä

Joukkueen kapteenia on hyvä miettiä jokaisena pelipäivänä. Kapteeniksi sellainen, joka kerää todennäköisimmin hyvin pisteitä. ( Kapteeni saa pisteensä 1,3 kertoimella ja ne pyöristetään aina ylöspäin.)

3 tykkäystä

Noniin! 29 osallistujaa saatiin kasaan. Tänään alkaa joten viritelkäähän joukkueet kuntoon niin päästään aloittamaan kausi! :smiley:

6 tykkäystä

Joku on sitten vielä liittymättä kimppaan, kun siellä näyttää määräksi 28 osallistujaa.

Miälenkiintoinen kausi tulossa, mutta itse vain osallistumassa ja tuomassa oman osani voittajan palkintoon.

Onko täälä yleensä kovatki pohdinnat valinnoista vai onko enemmän hiljasta?

Vaihtelee kausittain ja eniten kommentoidaan kun vaihdot on loppu ja jakson loppu häämöttää. Välillä on sitten ihan haudan hiljaista.

2 tykkäystä

Meinasin juuri tipahtaa penkiltä huomatessani olevani tämän porukan toisena ekan pelin jälkeen!

9 tykkäystä

Voit alkaa varaileen jo toria, helppo peli. :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Ootko unohtanut pelailla, vaihtoja iso kasa jäljellä.

1 tykkäys

Ennemminkin olen huomannut, etten tajua tästä juuri mitään :rofl:

3 tykkäystä