Tappara Fan Club

Semmonen mielikuva mullakin oli. Nyt kun ehdin tarkistamaan, niin tiliotteen perusteella olen kuitenkin näemmä maksanut (vanhana jäsenenä) 20€ jäsenmaksun ainakin vuosina 2022 ja 2023.

2 tykkäystä

Turha lasku tuli tännekin. Sattuuhan noita. Mutta se on vähän huono juttu jos asiasta tiedotetaan vaan jossain somessa.

9 tykkäystä

Samalla tavalla on itsellekin käynyt.

1 tykkäys

Päin vi**uahan tämä asia hoidettiin.
Jos lähetetään aiheettomia laskuja sähköpostilla niin silloin pitää myös tiedottaa siihen samaan sähköpostiin mihin lasku on lähetetty eikä pelkästään somessa.

44 tykkäystä

Seuraavan kauden jäsenmaksu on ainakin kolmatta kautta putkeen vanhoilta jäseniltä 20€ ja uusilta 25€

3 tykkäystä

Instagramissa Fan clubia nykyään pyöritetään ja tiedotetaan. Boomereiden tiedotuskanavat toimivat satunnaisesti. Eli Insta tulille, jos haluaa toimivaa tiedotusta.

1 tykkäys

Laskutus on kuitenkin sen verran virallista puuhaa, ettei laskuja lähetellä ja virheitä korjailla missään somessa. Lasku sähköpostiin ja korjaukset kanssa samalla tavalla. Vai pitäisikö veroehdotuskin kohta tarkistaa Tinderissä?

41 tykkäystä

Lisäksi tuo tieto aiheettomasta laskusta olisi ehkä hyvä lisätä TFC omille nettisivuille kun kerran sellaiset on.

9 tykkäystä

Kyllä itse odottaisin, että virhe korjataan ensisijaisesti samalla tavalla, millä se on syntynytkin. Ei voida odottaa, että esimerkiksi sähköyhtiön laskuttaessa väärin pitäisi laskutusvirhettä lähteä itse aktiivisesti selvittelemään yhtiön kotisivuilta tai sosiaalisesta mediasta (jonka lukeminen vieläpä vaatii omat tunnukset), varsinkaan jos virhettä ei osaa selkeästi epäillä. Väärin laskuttanut yritys on itse velvollinen tiedottamaan asiakasta virheestä.

Tästä jää aika vahva puuhastelun maku, jos korjausta ei tule myös sähköpostilla mahdollisimman pian. “Ei nää virhelaskut ja raha-asat niin vakavia ole, riittää kun Instassa sanoo että sori osalle porukkaa.”

21 tykkäystä

Asiasta tulee uutiskirje sähköpostitse viimeistään huomenna.

Kaikki viikonlopun aikana asiakkaille saapuneet laskut ovat aiheettomia, ne tullaan palveluntarjoajan puolesta hyvittämään ja eivät vaadi jäseniltä toimia.

Tämä on todella ikävä juttu ja pahoittelemme tapahtunutta!

Edit. Nettisivuille on lisätty tiedote aiheesta ja sähköposteihin vastataan parhaillaan.

23 tykkäystä

Menkääs nyt järveen rauhoittuun välillä, jengillä sukat pyörii jaloissa kun ei heti saada korjausviestiä säpoon. Eräpäivä heinäkuussa niin kovin kiire ei varmaan laskun maksamisella ollut kuitenkaan.

4 tykkäystä

Tiedote on laitettu uutiskirjeenä meillä tiedossa oleviin sähköpostiosoitteisiin. Kannattaa tarkistaa roskaposti, jos ei näy saapuneissa.

7 tykkäystä

Perille tuli, kiitokset korjauksesta! :+1:

Kysymys: jos toiveissani olisi näin kesä-heinäkuun vaihteen tienoilla hyödyntää fan club -alennusta vaikkapa autopesulla, niin hyväksyvätkö menneen kauden jäsen- tai kausikortin?

Minulle ainakin sanottiin eräässä paikassa ettei alennukset ole voimassa kauden ulkopuolella. :frowning:

Sait huonoa asiakaspalvelua.
Mä onnistuin pesettämään autoni Shellillä TFC-alennuksella vaikka jäsenetu oli siirtynyt jo Nesteelle. :rofl: :rofl:

4 tykkäystä

Outoa. Fan Clubin jäsenyyshän ei ole kiekkokausikohtainen, vaan jatkuu läpi kalenterivuoden?

5 tykkäystä

Onko jäsenlaskuja muille jo tullut?

1 tykkäys

Tuli joo muutama viikko sitten.

2 tykkäystä

Jäänyt vissiin mulle tulematta taas kuten viime vuonnakin.