Kaikki elokuun puoliväliin mennessä maksetut jäsenkortit saadaan postitettua huomiseen mennessä, osalle on varmaan jo tullut ja ensi viikolla tipahtelee suurimmalle osalle postilaatikkoon.![]()
Tänään onkin pähkinä päivä? Bussilla vai junalla?
Väliaikatiedote jäsenkorttien postituksista⬇️
Kaikille, jotka ovat maksaneet jäsenyytensä elokuun puoliväliin mennessä, on nyt lähetetty kortti postitse. Toivottavasti suurin osa korteista saapuu perille tämän viikon aikana, mutta joitakin kortteja saattaa saapua jäsenille vielä ensi viikon alussa.
Aloitamme nyt elokuun puolivälin jälkeen maksettujen korttien postituksen.
Olethan yhteydessä, jos olet maksanut jäsenmaksusi ajoissa, mutta et saa korttia ensi viikon loppuun mennessä!
Porin matka kuullostaa hienolta
Koska muutkin vieraspelimatkat saadaan myyntiin?
Huomenna tulee loput syksyn matkat myyntiin.
Laitetaan myös klo 16 pieni erä irtolippuja myyntiin, toimitustapa tiedotetaan myöhemmin.
Suurin osa syksyn matkoista on nyt myynnissä, huomenna saamme loputkin myyntiin👍🏽
Koskipesussa ei ainakaan saa auton käsinpesua Fan Clubin ilmoittamalla hinnalla. Sanoivat, että vanha hinta??
, uudessa sopimuksessa
Ketä koijataan? Tuo kovavaha + sisäpuhdistus hinta pitää paikkaansa, mikä on mielestäni oikein hyvä tarjous.
Kiitos, me selvitetään!![]()
Mitäs tälle asialle kuuluu?![]()
Kokeilin lipun ostoa Fan Clubin voucherilla. Syötän koodin ja vastaus on: Voucherin koodi ei toimi tai ei ole voimassa!!
Sen tiedän etten ainakaan itse ole aiemmin käyttänyt. Mites näin voi käydä. Harmillista. @FanClub ?
En pysty tietenkään sun puolestasi sanomaan, mutta omalta osaltani kerron voucher-ongelmistani, ja ehkä se osuu yleisemminkin. Pidän itteäni suht hyvänä toimijana näiden kaikenlaisten verkkopalveluiden ja -ostosten kanssa, mutta 3-4 kertaa noita Tapparan vouchereita käyttäessäni en ole koskaan onnistunut tekemään sitä ostosta kerrasta tai ehkä kahdestakaan, vaan tulee noita ilmoituksia. Joku siinä ostopolussa tai termistössä tai jossakin tökkää, ettei se olekaan niin looginen kuin kuvittelee vaan sitä koodia syöttää väärään paikkaan. Mutta sitten ohjeet hakemalla se onnistuukin.
En nyt taas tässä testaamatta muista missä se virhe mulla aina ilmeisesti tulee, mutta aina oon sitten onnistunut, kun oon tuon ohjeen taas tavannut kohta kohdalta. Vouchereiden lunastaminen | Tappara
Laittaisitko meille sähköpostia fan.club@tappara.fi niin laitetaan asia kuntoon.![]()
Ei olla vielä saatu päivitettyä hintaa tälle.
Sähköpostia lähti juuri tulemaan. Olisko siinä kaikki oleellinen nähtävillä.
Hyvin on voucherin käyttö toistaiseksi aiemmin onnistunut. Paitsi viime kaudella en edes kokeillut, kun mulla hallussani olleet kaksi koodia päätyivät sinne joulupataan. Onkohan tämä suunta nytkin. ![]()
Kahdenlaista virheilmoitusta olen saanut. Joko koodi ei toimi tai sitten tuli myös semmoinen, joka viittasi määrärajoituksen tms. täyttymiseen. Tai myynnin suoranaiseen päättymiseen.
No, mitään ongelmia ei ollut, kun päätinkin maksaa rahalla. Eli minulla on nyt lippu keskiviikon CHL-peliin, mutta ei siihen voucher riittänyt. Toivottavasti nyt sille voucherillekin jokin käyttö vielä keksitään. ![]()
Eikö tuonne porin reissuun saada porukkaa vai miksi aluksi varatut katsomon osat on vapautettu myyntiin
Laitoimme sinne viestiä.
Matka myy kyllä hyvin.
Lasten lauantai-tarjous!
Osta jäsenyys verkkokaupastamme tai Tappara-Jukurit ottelussa B-käytävän infopisteeltä. Tarjous koskee uusia jäsenyyksiä.
19.11.24 Färjestad-Tappara, onko Tappara Fan Clubilla aikeita järjestää matkaa Karsltadiin, tuolloin?