Tappara Fan Club

Mulle tuli joskus kesällä tämä kysely ja vastasin että haluan mobiilikortin niin eikös perjantaina kolahtanu postiluukusta muovikortti🤦🏽‍♂️

2 tykkäystä

Siinä tapauksessa suositellaan olemaan suoraan meihin yhteydessä, niin voidaan tarkistaa minkä vuoksi fyysinen kortti on lähtenyt.

Kyselylomakkeen kautta tuli runsaasti mm. vääriä/viallisia sähköpostiosoitteita ja tällöin järjestelmä loi tuplakäyttäjän rekisteriin→ tieto mobiilikortista oli tällä tuplakäyttäjällä. Näitä on parhaan mukaan pyritty bongailemaan, mutta joitakin fyysisiä kortteja kyllä on lähtenyt maailmalle ja niissä tapauksissa on tsekattu asia kuntoon, kun meihinpäin on oltu yhteydessä.

5 tykkäystä

Miten noi ottelulippuvoucherit toimitetaan mobiili jäsenkortin ottaneille. Liityin vihdoin viikonloppuna, enkä löytänyt asiasta infoa. Jäsenkortti näkyy jo Tappara äpissä, joten ainakin ostos onnistui.

Minulle tuli sähköposti jossa pari linkkiä.

3 tykkäystä

Kannattaa vaan olla tarkkana ettei pääse livahtaan ohi. Mulla oli ainakin jostain syystä päätynyt roskapostikansioon.

1 tykkäys

Sen verran olin pro, että tarkistin roskapostin ennenkuin aloin täällä huuteleen. :zany_face:

1 tykkäys

Mulla taas ei näy sovelluksessa kausikorttia tai fan clubin korttia. Voucherit kuitenkin taas kilahti sähköpostiin :smiley:

3 tykkäystä

Jostakin olin lukevinani, että Fan clubilta tulisi joku oma appi. Mitä sillä tekee jos jäsenkortti näkyy myös Tapparan apissa?

1 tykkäys

Pakko antaa posia. Sairaan hieno lippu tuli kirjeen mukana :clap:t2:. Pitää säilyttää, jos on uniikki?

1 tykkäys

Mää taas käsitin, että näkyy samassa kohtaa kuin kausikortti Tappara äpissä ja siellä se näytti olevan. :ok_hand:

2 tykkäystä

Aiheesta tuli sähköpostissa tietoa:

Fan Clubille on tulossa oma mobiilisovellus, jossa oma jäsenkortti tulee näkymään, kun jäsenmaksu on maksettu. Sovellus julkaistaan runkosarjan alkuun mennessä, ja tiedotamme sinulle heti, kun se on ladattavissa. Oma jäsenkortti tulee löytymään sovelluksesta sillä sähköpostiosoitteella, joka on ilmoitettu meille.

:backhand_index_pointing_right: Osalla jäsenistä kortti saattaa näkyä myös Tapparan omassa sovelluksessa, mutta koska se ei näy välttämättä siellä kaikilla, varmistamme toimivuuden Fan Clubin oman sovelluksen kautta

5 tykkäystä

Jäsenistölle on lähetetty uutiskirje mobiilikortin käytöstä.

6 tykkäystä

Eilen posti toi kortin ja tiketin.

1 tykkäys

@FanClub

Paljonko Kouvolaan 27.12. on lähtijöitä?
Miksi tätä perhematkaa ei markkinoida lainkaan?
Aika moni voisi ostaa tästä lapselleen mukavan joululahjan pyhien ratoksi jos tietäisi että tälläinen on tarkoitus järjestää.

7 tykkäystä

No mä en ainakaan tiennyt tosta ennen tätä viestiä :sweat_smile: tarviikin kysyä jätkältä haluaako lähteä

1 tykkäys

Jos olet jäsen niin katsohan sähköpostisi! :sunny:

Keskiviikkona 4. maaliskuuta pelataan Tappara–Jukurit-ottelu, joka on samalla tapparalaisten ottelu.

Tappara Fan Clubin jäsenet ovat tärkeä osa sinioranssia Tappara-perhettä ja haluamme kiittää jäseniämme ja tarjota mahdollisuuden lunastaa veloituksettoman ottelulipun 4.3. pelattavaan otteluun. Tehdään yhdessä ikimuistoinen ilta!

Ottelulipun voit lunastaa alla olevaa linkkiä käyttäen hintakategorioihin 3–20. Etu on henkilökohtainen ja lippuja voi lunastaa yhden per jäsen.

Huomaathan, että Tappara Fan Club tarjoaa edun vain jäsenilleen.

6 tykkäystä

viesti tuli ja ilmoittaa virheestä kun painaa linkkiä. Vaikuttaakohan kun jo tuluut aiemmin otettua tuohon peliin lippu sillä Fan Club voucherilla. Harmi jos näin ni hiukan harmittaa kun olis si voinu vaucheini käyttää saman viikon Kalpa peliin :confused:

edit. Jus tulikin ilmotus et linkissä häiriö, mut silti ikävää ku on liput jo

Uusi tulossa pian! :smiling_face:

1 tykkäys

Toimii taas! Ja koskee kaikkia jäseniä, eli ei haittaa vaikka voucher olisi käytetty.:smiling_face:

5 tykkäystä

Lippu.fi ja Tappara.lippu.fi ovat kyllä saatanasta.

Lippu.fi toimii hienosti ja Tappara.lippu.fi ei sitten toimi ollenkaan. :face_with_symbols_on_mouth:

4 tykkäystä