Tappara-fanien häiriökäyttäytyminen

Jos näin on, niin sitten kai olen väärässä. Tosin en ole väärässä, mutta voidaan leikkiä, että olen väärässä. Tämä oli minun osalta tässä.

7 tykkäystä

Pohdin siis jos järjestäjän puolelta ei mitään havaintoa, niin ei kai siä kovin merkittävää ole tapahtunut. Tai voi ne tietenkin olla ihan pihalla.

3 tykkäystä

Kyllä @Messi on tässä oikeassa. Halusimme tai emme.

Harmittaa myös ryhmän perustajien puolesta, että ryhmä jolla on alunperin ollut hieno tarkoitus eli U20 kannatus on sitten muuttunut keskenkasvuisten ipanoiden huligaanilarppaukseksi.

Joku täälä jo joku ottikin itseensä Donizimon kommentista. Taisi se kommentti osua sinne minne piti

18 tykkäystä

Mitä olen tällä foorumilla pyörinyt, niin ihan näin radikaalisti en jäsen Messiä kuvailisi, itse pidän hänen kirjoituksistaan kyllä aiheesta riippumatta, vaikka tämä Osaston jäsenyys tulikin vähän puskista.

18 tykkäystä

Olitko paikan päällä?

1 tykkäys

En, mutta tunnen osan perustajajäsenistä foorumin ulkopuolella.

Itse ryhmän kanssa en ole ollut kertaakaan missään tapahtumassa.

1 tykkäys

Ei tässä nyt varmaan tarvitse yhtään epäillä, etteikö mitään olis tapahtunu. Muutaman hengen porukan toilailut ei välttämättä tule kaikkien päälliköiden tietoon, mutta on silti tuomittavaa käytöstä.

Näin se varmaan on. Ei minulla ole @messi sanaa syytä epäillä.

3 tykkäystä

Tai sitten jonkun mielestä “hapentuhlaaja” (henkilö, jonka olemassaololle ei sanan käyttäjän mielestä ole perusteita) sanan huutelu yläaste ikäisille ei ole soveliasta. Näemmä se sitä kuitenkin on niin sinun, kuin myös henkilökunnan ja monen muun mielestä.

Korjataas nyt yksi juttu.. TY25 ≠ viime kaudella u20 peleihin luoto porukka. En ymmärrä miksi on väitetty, että olisivat sama porukka… varmasti yksittäisiä henkilöitä on, jotka ovat pyörineet molemmissa, mutta sama ryhmä tuo ei ole.

Koska itse perustaja on sanonut niin

Aamulehden juttua päivitetty.

Liiga-Tappara Fan Clubin puheenjohtaja Jarkko Koskinen kertoo, ettei yhdistyksen alajaosto Sinioranssit ollut edustettuna ottelussa. Koskisen mukaan ottelussa oli paikalla Tre Youths -nimeä kantavan, alaikäisistä koostuvan ryhmän jäseniä. Koskinen sanoo, ettei tiedä, mitä ottelutapahtumassa on tapahtunut, mutta kertoo, että ryhmässä tuntuu olevan sellaistakin porukkaa, jota ei peli kiinnosta, vaan he keskittyvät häiriköintiin ja sekoilemiseen.

Maksumuuri.

5 tykkäystä

“Oman tiedon mukaan” Tai “ Luotettava henkilö kertoi” On aina mielenkiintoisia tapauksia.

3 tykkäystä

Kyseessä ei silti ole samaa porukkaa, sillä tre youth päätti itse, että ovat omaa ryhmäänsä :+1:

Kyllä meidän täällä pitää välillä nöyrtyä että omissakin voi olla vikaa, vaikka itse en osaa omaksi häpeäkseni ottaa jonkun junnuryhmän jäsenten touhuja Tapparan nimissä. Tuskin kovin moni tuota porukkaa osaa yleistää edustamaan kaikkia meikäläisiä. Ei kaikki ole aina naapurin syytä, vaikka siellä puolella myös on näitä ongelmia.

19 tykkäystä

TY 25 porukasta puolestaan on useampi sanonut, että he eivät samaa porukkaa ole.

2 tykkäystä

Omasta mielestä se on ihan sama mihinkä porukkaan hölmöilijät kuuluu. Itse hölmöily on lopetettava.

Otteluihin ja sen ympärille ei kaivata mitään äärihönöilyä. Tällaiset tyypit pitää pitää pois otteluista, oli seura/ joukkue mikä tahansa.

16 tykkäystä

Pidetään jokainen huoli, että nää hölmöilyt jää tähän. Aihe on nyt isosti pinnalla, joten jatkossa pienemmätkin teot saa isosti huomiota.

2 tykkäystä

No itse näin kun erästä Tapparan youth mustapaitaa vietiin järkkäreiden toimesta pihalle ensimmäisen erätauolla hallin käytävällä. Muuten en tietäisi mutta näin logon rinnassa, oli mennyt Ilves puolelle, kun sieltä saatettiin kohti ulko-ovea.

Edit: ikää arvioisin olleen Max 12-v.

2 tykkäystä

Missäköhän mahtoivat olla kyseisen lapsen vanhemmat? Toivottavasti joku on käynyt jonkunlaisen keskustelun heidän kanssaan, koska 12 vuotiaalta oma ajattelu voi olla vielä liikaa vaadittu.

2 tykkäystä

Häiriökäyttäytyminen ei tietysti ole hyväksyttävää, ei Tapparan eikä Ilveksen piirissä. En tässä ala nyt puolustella, mutta yksittäinen poisto pelistä ei sentään kai ole iso järjestysongelma? Eikö tässä voisi käyttää termiä yksittäistapaus?

1 tykkäys