Tappara - HIFK 25.2.2020 (Ti)

Kyllähän Utusta voi peluuttaa, ei siinä mitään. Mutta aika surkeaa ollut tekeminen viime peleissä. Lähinnä ajattelin että Racine pystyisi samaan kuin Utunen, ja ehkä tuomaan jopa jotain ekstraa. Koska eihän Utunen ole esim. tuonut hyökkäyspäähän mitään. Katotaan nyt kun Racine muutaman pelin pelaa, että mikä on taso.

Ketjuthan vaikuttaa vallan hyviltä. Virta Oton paikalle, kun palaa. Jos Iaco ruokkii Bertsaa hyvin, nii vaikee on Malista laittaa kokoonpanoon.

Isä kysyi tänään kyllä vai ei ja udella ei saanut. Posin kautta mennään, joten vastasin kyllä. Epäilin, että mut myytiin just orjaksi Afrikan suolakaivoksilla mutta vastauksena tulikin, että lapsuuden kotoa starttaa auto kohti Hakametsää! :muscle:

Tänään saan myös kunnian tavata reporttilupauksen @Tykki sekä palstan kovimman herrasmiehen, eli @Kahvanaama 'n!

Tästä pelistä oli jo valmiiksi liekeissä, mutta liekit ovat saanet viikon mittaan lisää bensaa, kun tapaamiset ovat lyöty lukkoon! Tänään saatana mennään eikä meinata! :muscle: :fire:

Ps. #KahvaHalliin

18 tykkäystä

Oliko Iskelmä vai mikä radiotajuus. Tuossa naapurissa on sellanen 150m amatöörimasto, josta tulee enemmän rannikon toiselta puolelta huokauksia ja läähätyksiä. Näistä en saa flunssaa, joskin miesflunssa onkin varsin petollinen.

Kysymys onkin kuka olisi poppareilla jos kaikki terveenä. Joku huikkaili ettei Virralla olisi halu tapis, johtuen loukkaantumisen tuomasta arkuudesta. Täytyy sanoa, että monella muullakin jääny vajaaksi.

Tänään nostona Iaco, Racine, Pola. Kolme ulkomaalaista, samaan nurkkaan en suosittele muita menevän: katolla, painia ja nenä auki - koodinimet.

Sitä näyttää olevan liikkeellä. No parempi näin kuin pudotuspeleissä.

Hävettävä esitys. Kolmannessa erässä ei edes haettu hyökkäyksiä.

5 tykkäystä

Paska maku jäi! Nää viimeiset erät johtoasemassa on aika kauheeta katseltavaa, hyökkäyspeli katoaa täysin, sitten vaan odotellaan, että kaveri tasoittaa. Ja Jukka laulaa samaa laulua tiukoista maalin peleistä lehdistötilaisuudessa aivan varmasti. Jos totta puhutaan, vituttaa aivan helvetisti!!

7 tykkäystä

Enkai näin väittänytkään? Rauhala on jo näyttönsä alkanut ja pelaa kuitenkin playoffeissa alaketjuissa. Se ei poissulje sitä että Tappara voisi antaa Tanukselle arvokkaita Liiga-minuutteja välillä? Niitä on Tappara-paidassa nolla.
Jos logiikkasi on katsoa vain playoffeihin, niin miksi Ottoa, joka pelaa 100% varmasti puolustavaa roolia alaketjuissa, pitää peluuttaa hyökkäävässä ketjussa nyt? Ei tule kuitenkaan pelaamaan siellä playoffeissa…?

Vastaan vielä tähän, kun satuit nyt kysymään.

Sen takia, että jos keskushyökkääjä joutuu pudotuspeleissä jättämään pelin kesken, on todennäköisempää, että korvaaja tulee alaketjuista kuin puku päällä aitiosta. Tai jopa Tanuksen kohdalla a-junnujen matkasta tai Mestiksestä. Siksi siis Rauhala tuossa tänään minun nähdäkseni.

En lähde tuomitsemaan esitystä, koska puolustettiin johtoa helvetin komeesti ja tasotus maalissa kiekko tuli paskalla tuurilla Jasun mailan kautta vapaaseen paikkaan. Mutta jostain kertoo se että 2-1 johtomaalin jälkeen ei lauottu kertaakaan enään IFK:n maalia kohti varsinaisella peliajalla…

2 tykkäystä

Mutta sanoithan juuri, että Rauhala ei ole antamassa näyttöjä tuossa ketjussa. Rauhala nostetaan siihen sitten loukkaantumisen tullessa, mutta miten tämä toimii esteenä sille, että junioria ei voisi peluuttaa yhdessä pelissä tuossa? Varsinkin kun olisi mahdollista kerrankin peluuttaa kiekolliset avut omaavaa sentteriä taitavien laitureiden kanssa?

Eikö tosiaan löytynyt pelaajaa joukkueesta joka olis noussut pystyyn penkiltä ja sanonut meen tekeen maalin voittolaukauskisassa.

En ymmärrä miksi ei enempää pelata ylivoimalla syvälle esimerkiksi Morleylle kun selvästi se rikkoi Hifkin neliötä. Jos jotain positiivista pelistä ni pakit sai allekirjoittaneen papereissa positiivisen kuvaksen, mutta hyökkääjien röyhkeys ajaa maalille on minusta semmone asia mikä ehdottomasti pitää korjata jos keväällä aikoo mennä pitkälle.

Tapparalla on ongelma. Maalinteko-ongelma.

4 tykkäystä

No kun juuri siten, että on sitten yhteisiä kokemuksia ennen sitä mahdollista tosipaikkaa. Mutta lopetan vänkäämisen tähän. Yrittänyt perustella kaikin tavoin. Tanuksen aika tulee vielä, tuskin tällä kaudella.

Lehdistötilaisuus
https://videos.liiga-services.telia.fi/share/19273

2 tykkäystä

Tänään valittiin pelata yks erä ja ottaa 2 erää vastaan…miten voi kotona vaan puolustaa 2 erää…huoh Tappara.

1 tykkäys

Ei…Jugi on venäjällä.

3 tykkäystä

Jotain positiivista tästä pelistä oli se että alivoima on hyvällä tasolla. Vielä kun saataisiin samanlainen pelinluku ja aktiivisuus viimeisille minuuteille

Ei se loppu niin huono tänään kokonaisuutena ollut, mutta käsittämättömän helposti HIFK sai kaaoksen aikaa alueelle, vaikka 22sek oli kellossa ja keskialueella oltiin. Kyllä tuo hyökkäyspään touhu eniten huolestuttaa: Tapparalla ei ollut MINKÄÄNLAISTA yritystä tehdä maalia 2-1 jälkeen. Ei mitään. Ainut positiivinen juttu oli Rauhalan taistelu, siinä oli mallia muille hiihtelijöille! Saihan IFK toki paraatipaikalta lapata maalinsa, kuten Ilveskin.
Mikael Kartonki maalilla antoi tänään jälleen mahdollisuuden voittoon, mutta kenttäpelaajat eivät kiittäneet.
Rankkarit meni sketsiksi, aivan aneemisia yrityksiä ja samat ukot uudestaan ja uudestaan…Miksei Olavi tai Jakopelti saanu kokeilla? Turhauttavaa seurata tämän hetken alisuorittavaa Tapparaa.

7 tykkäystä