En usko hetkeäkään Lehterän tuloon, mutta jos Tapparan huhuttu tarjous on edes lähelle niin suuri niin jo pelkästään siittä olen aika mehuissani. Tarkoittaahan se sitä että ensi kauteen ollaan aidosti satsaamassa eikä vain mennä vanhoilla höyryillä. Tapola&Rautakorpi toki on sen verran kunnianhimoinen parivaljakko että vaikea uskoa muutenkaan mihinkään jäähdyttelyyn.
Minulle riittää huomiselta Morley tai vastaavan tasoinen sentteri. Tämä ja Plazer lähtökohtaisesti vahvistaa keskustaa tuntuvasti.
Jos ja kun tosissaan ollaan kun siirrytään Ratamettään nii kyllä tarvitaan Morleyn Ja varsinkin Plaatserin lisäksi TODELLA kova seppä yleisömagneetiksi?
Jos Jorsti ei tule, nii muistakaa, että me ollaan tää hype Lehterän ympärille luotu ihan ite. Seura ei ole vihjannutkaan sinne päin, joten peilit kannattaa kiillotella jo valmiiksi!
Ja mulla ei siis ole mitään käryä tuleeko Jori vai ei.
Kukaanhan ei voi ennustaa miten Lehterä tai tämä ”kovempi seppä” Tapparassa ensi kaudella pelaisi mutta vaikea kuvitella, että ennakkoon Lehterää kovempaa pelaajaa liigaan tulisi. Toteutuma voi tietenkin olla mitä tahansa flopin ja liigan parhaan pelaajan väliltä.
Eikä se Jorstikaan välttämättä hyvää kautta pelaisi.
Itse en kanssa tiedä yhtään mitä sieltä on huomenna tulossa, mutta odotukset on toki korkealla kun miettii niitä Tapparan hallinnon puheita viime ajoilta, joissa on puhuttu joukkueseen panostettavan isosti kun siirrytään Areenaan. Kyseessä ei siis ole ihan viimeaikaiset puheet, joihin viittaan, niin saattaa toki olla, että korona on aiheuttanut muutoksia suunnitelmiin.
Täytyy kuitenkin rehellisesti sanoa, että kyllä noi yllä mainitut nimet ilman Lehterää on aika samanlaisia joukkueita, kuin on tässä viime vuosina julkistettu. Sen takia tässä vähän odottaa, että huomenna olisi vähän jotain extraa esim. verrattaessa vuoden 2019 kevään julkistuksiin.
Kyllä koronalla joku vaikutus on joukkueen kokoamiseen uskon niin, joudutaan tinkimään ja yritetään koota mahdollisimman kotimainen tulevaisuuteen tähtäävä ryhmä. Sitä sitten vahvistetaan tarpeen tullen Areena aikaan alkuvuodesta siirtorajan puitteissa.
e: Ei se naapurinkaa joukkue sen kummempi ole, nuoria kiinnityksiä ja yks kehäraakki.
Kyllä ens kauden joukkueeseen panostetaan ihan tosissaan. Ekaa kautta areenassa ei ole varaa pelata huonosti. Ei pelillisesti eikä tuloksellisesti, tosissaan lähdetään hakemaan sitä ekaa mestaruutta uudella areenalla.
Tämän mukainen rosteri sieltä on luvassa.
9 tykkäystä
Unelma_Sirpa_Leena
(eräs merkittävässä asemassa oleva tamperelainen jääkiekkovaikuttaja)
625
Tilaisuuden alkuun 21 tuntia ja 19 minuuttia. Jännittää…
Avoimia avainpelipaikkoja on mielestäni 3 kpl kun ns. varmat huhut toteutuvat. Määräänsä enempää ei uusia pelaajia kannata hommata, tai muuten siellä on väärät pelaajat nelosketjussa. Puuttuu siis sentteri, laadukas laituri ja ykkösylivoiman pakki, niin noiden jälkeen voi sanoa satsauksen olevan kunnossa.
Huhujen toteutuessa Morley-Virta-Platzer-Rauhala, eikö tämä ole laadukas sentteristö tähän Liigaan? Jori on vain jätti kirsikka kakun päälle, jos tänne sattuisi eksymään. Huomenna sitä ei ainakaan julkaista, tuohon voi vielä kesän aikana tulla lisäystä, ken tietää? Kiekollinen pakki tulee ihan varmasti, Kinnunen ei taatusti jää ainoaksi Rightin pakiksi. Kova laituri “Savinainen/Palola” olisi kyllä kova, mutta eipä tuollaista taida tulla huomenna.
E: Ja olen sitä mieltä että vaikka nyt nuo huhut toteutuu niin kyllä tuo rosteri huutaisi tuollaista “veturia”.
On enemmän kuin kelvollinen keskikaista, paljon parempi kuin mitä meillä oli tällä kaudella. Stuntteina menee sitten Peltola/Levtchi muutaman pelin tarvittaessa.
Jorisen tässä vielä illan ratoksi. Aika yllärinä Lehterän soppari itselle tulisi. Etenkin kun media näistä yleensä saa jonkun vihjeen jossain kohtaa. Nyt on ollut täysi radiohiljaisuus sieltä suunnasta.