Tappara-päivä 8.9.2019

su 8.9. Tappara – EHC Biel-Bienne pelipäivä on myös Tappara-päivä. Jantta Alkio juontaa tapahtuman,muuta infoo ei sitten vielä ole.

9 tykkäystä

Toivottavasti parantavat viime vuodesta. Olin ensimmäistä kertaa viime vuonna paikalla lapsen kanssa ja tarjonta oli aivan onneton. Aikaisempina vuosina taso on kuulemma ollut parempi…

1 tykkäys

Ticketmasterin omissa lipuissa näkyi kyseisen päivän tapahtuman kellonajaksi klo 12:00.

6 tykkäystä

Tänään tuli uutiskirjeessä mainos ja tarkempi aikataulu

Taitokisat valtaavat Hakametsän kaukalon!

Sunnuntaina ennen illan CHL-ottelua Tappara-kiekkoilu esittelee taitojaan laajalla skaalalla. Kaukalossa nähdään taitoshowssa niin nuorta kaartia (C2-juniorit), vähemmän nuoria (A-nuoret), vielä vähemmän nuoria (Liiga-joukkue) kuin entisiäkin nuoria (ex-liigapelaajia)!

• Klo 12:15 C2-juniorit mittelevät keskenään mm. huimassa luistelukisassa.

• Klo 13 Team Kuusela ja Team Mäntylä kaukalossa haastajinaan nuoret liigaryhmäläiset ja alumnien joukkue. Alumnijoukkueessa mm. Saravo, Lehto, Pentikäinen, Männikkö, Alanen…

• Liiga-kisan jälkeen taitojensa esittelyssä A-nuorten joukkue.

• Tapahtuman juontavat Telian superkaksikko Jantta Alkio ja Pekka Saravo!

Restelin ruokapiste avoinna. Juniorit myyvät vanhoista pelipaidoista tehtyjä jumppareppuja. Telian pisteellä laitat Liiga-pelien tv-asiat kuntoon.

Tapahtuma-aika klo 12-16. Tapahtumaan on vapaa pääsy!

7 tykkäystä

Kuka vetää kovimman lämärin kun Otso ei ole enää mukana?
Jos en ihan väärin muista niin Otso veti 160kmh?

Mä veikkaan kolmikkoa Kuusela, Vauhkonen, Mäntylä. Ykköshevoseni on Kuusela.

Ikävä kyllä tuo päivä ei tunnu tarjoavan mitään pienten lasten perheille. Oman taaperon mielenkiinto ei riitä seuraamaan noita taitokilpailuita jne., niin eiköhän tuo jää väliin.

Luulisi, että Tappara panostaisi myös perheen pienimpiin muutenkin kuin Tapsun läsnäololla.

Tästähän täytyy kehitellä joku pieni vedonlyönti aikaiseksi.:blush:

2 tykkäystä

Jep, Perheen pienimmille pitäs olla kyllä kans ohjelmaa. Eikös siinä parkkipaikalla ollut joskus vähä äksöniä oli pomppulinnaa ym virikettä junnuille? Muistanko ihan väärin? Vähän jotaa väritys systeemiä ym tekemistä muksuille nurkkiin. Ei olisi iso vaiva ja varmasti saataisiin väkeä jalkautumaan halliin enemmänkin.

2 tykkäystä

Vai että Tuukan nallipyssyllä kärkikolmikkoon?:grin:

Hmm, mitähän sitä heittäisi omina veikkauksina; Kemiläinen, Ojis ja mustana hevosena
mielellään laukova Ytterell, jonka lämärin kovuudesta ei tosin itselläni ole minkäänlaista havaintoa.

edit: eksyykö ketjun aiheesta? Pitääkö luoda oma Tapparapäivän lämärikisan voittajaveikkaus -ketju?

Kyä se Tuukallakin melkosen kovaa lähtee, kun napsuu kohilleen! :muscle: :sunglasses:

Ei hitto Ojis unohtu! :grimacing: :grin: Ytteekin mietin mutta aika kysymysmerkki itellekin on miehen veto.

1 tykkäys

Tähän selkeesti black horse Benny #19

Mun ehdokas on Kemiläinen ja panokseksi ehdotan omavalintaista virvoketta Tapparan fanimatkalla.

2 tykkäystä

Kiinni veti! :handshake: :rofl: Mun valinta on Niko “Ojis” Ojamäki! :ice_hockey:

Täytyykin alkaa miettiä valmiiks joku mahollisimman kallis ja promillepitonen drinkki. :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Onko niin että kumman valinta vetää kovempaa on voittaja?

E: Tällä mennään jos muuta ei sovita.:laughing:

1 tykkäys

Laitettaisiin vielä sivuille päivämäärä oikein ja pieni mainos Aamulehteen. Helposti sen 3000 sais halliin, hieman yhteistyökumppaneilta osallistumista niin saataisiin aika mukava häppening aikaiseksi

2 tykkäystä

Tolla mennään! :laughing:

1 tykkäys

Tänne on vissiin raahattu kaikki Ö-Junioritkin mukaan että saa päivään täytettä? Onneksi en ainakaan yhtään aikaisemmin tullut.

1 tykkäys

Kemiläinen jäi mulle kaljan pystyyn kun ei pärjännyt Ojikselle.:frowning:

2 tykkäystä

Sama se maksatko sä vai Kemmu mun juoman, päättäkää keskenänne! :sunglasses:

4 tykkäystä