Tappara - Pelicans 22.01.2020 (Ke)

Toivottavasti joukkue ei lähde otteluun ainakaan ottamaan helppoa voittoa selvällä erolla. Ja toivottavasti ylivoimaa saadaan tasapuolisesti, niin päästään sitä jotenkin pelaamaan.

Taaskin täytyy pelaavien nousta esiin, kun on uusia poissaoloja vanhojen lisäksi. Ketkä ottavat vastuuta kapteenin puolesta, vai kaikki porukalla?