Taisi olla ihan virallisessa julkaisussa että saapuu välipäivinä
Haapala-Lajunen-Linglet
Karjalainen-Järvinen-Savinainen
Repo-Rauhala-Peltola
Nurmi-Jasu-Röymark/Luoto
Kaveri tulee Tampereelle pyhien jälkeen. Siitä ei ole tietoa, tuleeko perhe jo mukana. Eli ei pelaa Tapanina.
Yksi ketju on varmaan kevättä ajatellen tavallaan “lyöty lukkoon”, eli Röymark-Jasu-Nurmi olisi se nelonen. Luoto voi toki hätyytellä itseään pelaavaan kokoonpanoon jne.
Haapala, Linglet, Savinainen ovat enemmän ilmeisesti vasemman laidan pelaajia. Oikealla sitten Karjalainen, Peltola, Repo. Näistä nyt ei tiedä yhtään miten klikkaa. Jotenkin Haapala voisi kaivata “pelaavampaa” palasta ykköseen, kun suurimman osan kaudesta pelannut Lajusen ja Karjalaisen kanssa, jotka ovat kuitenkin enemmän “laput silmillä eteenpäin”, tai kaikki varmasti tietää mitä tarkoitan, eikä ole tarkoitus vähätellä tätä kaksikkoa yhtään.
Joten olisiko sitten tämä Linglet sinne ykköseen, Savinainen-JMJ-Peltola jatkaisi ennallaan ja kolmoseen Repo sekä Karjalainen? Repo voisi vetää Laineen tavoin “väärällä laidalla”.
Haapala-Lajunen-Repo
Savinainen-Järvinen-Peltola
Linglet-Rauhala-Karjalainen
Røymark-Jasu-Nurmi
Jos Linglet osoittaa olevansa kunnossa voidaan tehdä swappi Linglet <–> Repo.
Jos halutaan saada lingletistä kaikki irti niin ei sitä voi laittaa Rauhalan ja Karjalaisen kanssa samaan ketjuun… Linglet tarvitsee järvisen tai haapalan samaan ketjuun.
Oletko varma että Linglet TARVITSEE? Vai olisiko vaikka että nuo kaksi veijaria tarvitsevat Lingletiä? Veikkaan kuitenkin että Linglet tekee ketjukavereista parempia ennemmin kuin on riippuvainen ketkä vierellä. Toki itsekin laittaisin Charlesin ykköseen Henkan kanssa
Aika vahva ilmaus. Eikähän nuo ole jo kyntensä näyttäneet. Toki voi olla niinkin, että jos Lajun toiseen laitaan heitetään Seppä, niin tulos voi olla vielä tylympää. Kuka piru sen tietää ennen kuin nähdään
Jos sallitaan näin ulkopuolisenakin ketjulotto niin ite heittäisin huvin vuoksi näin, olettaen Lingletin olevan kovakin pelimies.
Haapala-Lajunen-Linglet
Savinainen-Järvinen-Repo
Peltola-Rauhala-Karjalainen
Røymark-Jasu-Nurmi
Kyllähän tossa on 4 aika helvetin kovaa kenttää, mutta minkäpä teet
No, ehän tuossa mitään voi tehä. Sen kun seuraa sivusta, ni voi ainakin sanoa, että oltiin hyvin pelissä mukana.
Jos näyttää liian kovalta niin ainahan sää voit vaihtaa leiriä…
Lupaan vaihtaa kevääksi Tapparan leiviin, jos ei Kärpät tänä vuona pärjäää, mutta ensi syksynä oon taas Kärppien miehiä
Edit: Olinha täysin Tapparan miehiä viime finaaleissakin
Pakko kyllä sanoa Tapparan rosterista pari sanaa. Lähes varmaksi voin sanoa, että Tappara voittaa mestaruuden tänä vuona ja lähellä oli aiemmatki kullat, mutta Kärpät vie maalin turvin nämä. Tänä vuona rosteri on Tapparalla tasapaksu, mutta hyvällä tavalla on neljään kenttää pelimiehiä ja sitte on herrat Haapala ja Savinainen jotka tulevat tuomaa kultaa tänä vuona Tapparalle.
Loistavaa työtä tehdään kanssa sielä Tampereella ainakin yhdessä seurassa. Luulempa ettei Tapparaa tulla rahan perässä vaan pelkästää kehittymään ja ottamaan uusia steppejä uralla ja tämä jos mikä on hieno asia!
Kaikkea hyvää Tappara faneille nauttikaa ajasta kun dynastia puksuttaa etiäpäin, sitä on täälä Oulussa kanssa kerran jos toisenki saanu nauttia
Tänään on hetki, jolloin voidaan taas luoda katsaus rosteriin. KHL siirtoraja sulkeutui yöllä ja voimme taas vapaasti hengittää. Tuskin kovin lähellä edes oli, että olisImme tuonne menettäneet joitain pelaajiamme. Tosin illalla tuli hiukan jäsenille sydämentykytyksiä. Olen pahoillani, etten voinut kovin paljoa niitä omalta osaltani helpottaa. Itselläni oli erittäin vahva usko(jälkiviisauttako?), ettei tuo huhu koske meidän pelaajia. Hyvä, että selvisi aamusta ihan virallisesti.
Roster näyttää todella hyvältä. Ainut huoli on Tinken kunto. Muuten koko jengi on jalkeilla ja se on hyvä se. Mistä se kertoo? Hommat hoidetaan viimotteen päälle toisin, kuin eräissä muissa seuroissa. Eivät ole kokonaan sattumaan nuo loukkaantumiset, jotka näyttävät seuraavan samoja joukkueita kaudesta toiseen.
Roster näyttää todella hyvältä. Paremmmalta kuin vuosiin samaan aikaan kalenterivuodessa. Pakistossa on leveyttä, toki puolustuspelaamisessa on vielä parantamisen varaa kovastikkin, varsinkin koko kuusikon puolustuspelaamisessa. No, aikaa on vielä sitä kehittää.
MItä tulee hyökkäyskalustoon, niin se on tähän liigaan jäätävän kovaa, ei mikään Suomi konepistooli, jonka luodit tulevat 30 metrin jälkeen poikittain.
Tapolalla on pari positiivista ongelmaa. Mihin ketjuun Seppä laitetaan ja mikä hänen ylivoimaroolinsa tulee olemaan? Varsinkin jälkimmäinen kannattaa miettiä tarkkaan. Onhan kyseessä jo nyt 30 prossan ylivoimaarsenaali ja sellaista ei ole toviin tässä liigassa nähty.
Malivahtipeli on se, joka minua eniten mietityttää. Ei niinkään enää peluutus, koska Tappara näyttää olevan asiasta samaan mieltä kanssani. Korostan, että tämä ei ole missään nimessä oikea totuus, ainoastaan minun mielipide. Jokaisella pitää kysyttäessä olla mielipide. Ei mielestäni Domi on meidän ykkösvaihtoehto peleihin, mutta ei kaikkiin peleihin. Toivon ja uskson, että Domi saa pelaamalla riittävän varmuuden voittavaan peliin. Lassilalle pitää antaa pelejä, jotta vire jollain lailla säilyy. Tyyliin 70/30 voisi olla ok mielestäni.
Toisaalta minua mietityttää se, mitä Lassila tästä ajattelee, jos tuo noin menee. En tunne kaveria ollenkaan, joten en osaa sanoa. Minulla on sellainen kuva, että hän tuli mielestään tänne ykköseksi ja se minua hiukan mietityttää. Onko hän tyytyväinen oloonsa täällä? Olisitko sinä, jos olisit hän? Minä en ehkä olisi, varsinkin jos olettaisin, että olen se parempi vaihtoehto. En pitäsi minään ihmeenä, että tuo parivaljakko ei jatka kauden loppuun saakka yhdessä. (Toivon kaikesta sydömestä, että olen ihan kujalla.) Tähän varalle ehdotinkin Joulun alla, että Krisulle pitäisi muutama peli jo nyt antaa. Tuohon mitään Vehviläisiä tarvita, ei missään nimessä.
En puutu sen kummemmin veskojen pelaamiseen ja pelaamisen tasoon tai tekniikkaan, koska tiedän, että näitä lukevat muutkin kuin palstaveljet ja mistä minä noitten pelitekniikoista mitään tiedän. Parempi kun on hiljaa ettei nolaa itteään.
Erittäin hyvä mieli on minulla tulevaa ajatellen. Ja kaikkein eniten minua saa iloiseksi se, että nuo pelaajat ja toimijat näyttävät viihtyvän yhdessä erittäin hyvin ja skandaalin aihetta Solmut sun muut eivät saa edes tikulla tehden. Tämä kaikki johtaa siihen, meillä on ihan HYVÄT MAHIKSET.
Tappara otteluennakossa "Tänään lainapestille matkannee toinenkin kokoonpanon ulkopuolelle jäävä pelaaja. "?
Miika Heikkilä
Heikkilä loppuvuodeksi kookoohon
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/317-joulukuu-2016/9438-miika-heikkila-lainalle-kouvolaan
Niin, tuossa lienee se avain. Lassilahan on pelannut pääosin todella hyvin. Ja kun esitykset ovat samaa tasoa Hrachovinan kanssa, voi se olla hankala paikka nieltäväksi, jos toinen pelaakin enemmän. Siinä on sitten valmennuksellakin perustelemista. Minun on vaikea nähdä tällä hetkellä toista paremmaksi, niin tasaisesti ovat molemmat pelanneet. Lassilalla paremmat tilastot, mutta puolet vähemmän pelejä.
Haapala-Lajunen-Karjalainen
Savinainen-Järvinen-Peltola
Linglet-Jasu-Nurmi
Röymark-Rauhala-Repo
Olisiko jotain tuonkaltaista luvassa loppuviikosta?
Kätisyyksien mukaan vissii teit ketjut, mutta itse en kyllä Repoa nelosee tiputtais. Ansainnut paikkansa kolmosessa. Itse asiassa nykytilanteessa voisi vallan hyvin kokeilla Lajusta nelossentterinä, kun tänäänkin kakkonen iski tehonsa heti ku nopeampi Jasu oli Haapalan ja Karjalaisen välissä.