Kyllä minun mielestä kannattaisi kokeilla, onko Revosta tän kauden Laineeksi. Ykköseen vaan kokeilemaan, mihkä rahkeet riittää. Iso ja röyhkeä kovaa laukova laituri, mitä muuta voi vielä vaatia?
Jos elettäisiin täydellisessä fantasiamaailmassa, niin löytyisi tohon ykkösen keskelle maaginen pelintekijä. Lajunen tippuisi nelosen keskelle, Rauhala ja Röymark sitten taistelisi nelosen laiturin paikasta.
Osittain tänään nähdyn Jasun perusteella, mutta myös syyskauden Lajusen perusteella lisäisin Juhanin vastuuta, ja Lajunen pienempään rooliin. On meillä kova porukka jos Lajunen 3-4sentteri, mutta tänään tällä ajatuksella…
Olen samaa mieltä. Kun tavoitellaan mestaruutta niin on se maalivahtipeli pieni kysymysmerkki. Jos Metsola tai Karhunen vapautuu khl:stä niin ihmettelen kyllä jos ei Leinonen yritä saada jompi kumpi tänne. Domi kakkosena. Ensi vuonna on taas Domi vuoden kokeneempi ja Heljanko kakkoseksi
Ei oo vapautumassa ja vaikka olisi nii aika vähä on pelannu tällä kaudella.
Sopimus varmaan jatkuu, joten tuskin päästävät häntä Liigaa, jos eivät viime vuonnakaa. Muutenkin mv on semmonen pelipaikka, että erikoista hankkia playoffeihin uusi ykköskassari. Vie jotenkin “kunnian” Lassilalta + Domilta, ku vääntävät 60 peliä runkosarjaa.
Lajunen ei ole keväällä mikään kolmos-nelossentteri. Jani on ollut tälläkin kaudella ihan eri pelaaja kaikissa kärkimatseissa tai muuten tärkeissä. Jasulta pari hyvää peliä, mutta ei nyt päästetä hevosta mopon selkään.
Ei päästetä ei mutta eletään hetkessä. Sen verran annan luvan itselleni väittää lajista tietäväni, että väitän jo nyt Lajusen olevan keväällä aivan eri mies.
Mutta jos kulkee niin kulkee, ja jos toisella vähän väsyneen oloista niin mikä ettei.
Itse nään myös maalivahti pelin suurimpana haasteena. Mielestäni Lassila ei hengi ulospäin syvää itseluottamusta vaan jotain muuta. Se mihin toveri Messi viittasi aikaisemmin onko Teemu tyytyväinen?
Hänhän tuli hakemaan uuden nosteen uralleen tapparasta.tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se et Lassila on selkeästi kakkos veska ja ura jatkuu laskusuunnassa jos domi seisoo myös kauden viimeisissä matseissa maalissa.
Tämä tekee mielestäni kaksikosta hieman tasapainottoman. Ihmettelen jos mikki lähtee tällä kaksikolla playoffeihin.
Täytyy muistaa että tämän vuoden maalivahdit piti olla Karhunen-Hrachovina. Karhusen lähtö tuli hieman yllättäen keväällä. Itse ainakin olen nähnyt Lassila kakkosmaalivahtina koko ajan. Parhaat vuodet mennyt.
Silloin, kun jalka kulkee Lajusella tuohon mallii ja jokaisessa pelissä lähdetään tavoittelemaan voittoa niin hän voi hyvin olla nelossena. Lajusella on nii raskas jalka, että kevääseen o pitkä matka.
Ja jos Mikki on tämmöset leikkikalut meille hankkinut ja siellä o varaa vähän hakea erilaisia koostumuksia niin MIKSEI?! =) Jasu pelaa yli oman tasonsa ja se kelpaa kaikille
Ei tullut. En tiedä Lassilan huokumisista, mutta kiekon edessä on riittävän usein. Ja kun niistä “kevään pelaajista” puhutaan, niin ainakin vuosi takaperin Lassila oli pudottamassa Kärpät lähes yksin.
Sanoiko joku että TPS tiputti Kärpät? “Oli pudottamassa” viittaa siihen että oli lähellä mutta ei kuitenkaan. Jos nyt harrasteta turhaa näsäviisastelua, aivan turhaa.
Ei siihen minä en lähde eli noita tietolähteitä ei käytetä eikä yritetä koskaan, ei ole edes käynyt mielessä. Ja vaikka tietäisin, niin en ainakaan täällä kertoisi.
Tänäänhän Sepän piti saapua, tuleeko vasta päiväjunalla ja mistä tulee?
Jos olisin koutsi, niin laittaisin heti pelaamaan huomenna. pääsis heti rytmiin. Jokainen päivä, minkä hän vetää täysillä on kotiinpäin kevättä ajatellen.
Taisin kysyä aikaisemmin, mihin kenttään Seppä laitetaan? Vastauksia ei tainnut kovin montaa tulla.
Pitää vissiin ite vastata
Olettamus 1) Lähtökohta lienee se, että kyseessä on semmonen raudantakoja, että kuuluisi lähtökohtaisesti yläkenttiin eli 2 yläkenttään.
Olettamus 2) Kuka putoaa hierarkiassa? Minun opinioni on, että valitettavasti Jere Karjalainen
Olettamus 3) Kuka ykköseeen? Joko Seppä tai Xavi
Eli yläketjut menis näin:
Haapala-Lajunen-Xavi/Seppä
Peltola-Järvinen-Seppä/Xavi
Joko olisi aika laittaa hienoimmat munat samaan koppaan? Nythän sitä voisi kokeilla eli Xavi ja Henkka saisivat vihdoinkin toisensa Toisaalta mihin rooliin Seppä on hankittu? Halutaanko hyvän pelimiehen pelaamisen lisäksi vievän P-Bulmereilta intoa hakata meidän tähtipelaajia? Jos jälkimmäinen asia akuutti, niin Seppä Henkan ketjuun. Ehkä ei kuitenkaan vielä.
No nyt jatketaan. Miten 3 ja 4?
3. Repo-Jasu-Karjalainen
4.Röimark-Rauhala-Nurmi.
Jussi, tuossahan se olisi
Pakkeihin en ota tässä kantaa. Totean vaan, että yksi pakki on menossa alaspäin minun kirjoissa.
Eli Jussi, Mikille terveisiä.
E: Tappara on kuin pienen lapsen suu. Hän kuolaa aina kun tulee uusi hammas. Jos meidän lapsella tulisi aina uusi hammas, kun hän kuolaa, niin meidän lapsella olisi 4 täyttä suullista hampaita.
Peltola-Järvinen-Savinainen ketjua en lähtisi rikkomaan. En kyllä myöskään Haapala-Lajunen-Karjalainen ketjua.
Itse löisin Lingletin hakemaan tuntumaa alempaa.
Ehkä jotenkin näin alkuun:
Haapala-Lajunen-Karjalainen
Peltola-Järvinen-Savinainen
Linglet-Rauhala-Repo
Röymark-Jasu-Nurmi
Jos Linget osoittaa olevansa pelimies, niin sitten kevättä kohti näin:
Haapala-Lajunen-Linglet
Peltola-Järvinen-Savinainen
Repo-Rauhala-Karjalainen
Röymark-Jasu-Nurmi
Nyt ei sitten liikaa pidä miettiä ketjujen numeroita. Tapparalla on joka tapauksessa kaksi ykkösketjua sekä kaksi kakkos-kolmosketjua.
Esimerkiksi tuo Röymark-Jasu-Nurmi kenttä on sellainen telaketju, jota melko moni vastustajan kannattaja kateellisena katsoo. Voi olla keväällä kovakin ketju.
Tuota sitten paikataan tarpeen mukaan Luodolla & kumppaneilla.
Näin minä tämän asian näen.
Hankintojakin voi vielä tulla alakertaan tai keskelle tai molempiin.
Jos keskelle tulee, niin Rauhala laitaan ja Röymark taustalle.
Juu en minä @messi tuota tosissani heittänytkään. Mutta kokolailla täysin sama viestiisi. Käsittääkseni kanssa tänään piti/pitäisi saapua Tampereelle, sitä ei tarina kerro että mistä ja milloin. Mutta toivottavasti huomenna heti askiin.