Jollain tapaa pitäisin karjalaisen tuossa ykkösessä, mutta taas sitten toisaalta en. Ehkä sama saadaan Jerestä irti, jos olisi vaikka kolmosessa. Eli miten menisi repo-jasu-karjalainen?
Jotenkin tuntuu vain, että 5-5 pelissä Jere hukkailee kiekkoja ja tekee vielä vähän ei niin hyviä kiekollisia ratkaisuja, olenko väärässä?
Tuoko sitten Linkku mitään ykköseen, ehkäpä.
Jotenkin haluaisin nähdä Repomanin ykkösessä, joten sitten kolmonen olisi Linkku-Jasu-Karjalainen
Itsekin pohdin sitä, että Karjalainen ei oikein ehkä ole ollut parhaimmillaan tällä kaudella tuossa ykkösen laidalla silloin, kun on siinä pelannut. Haapala - Lajunen - Repo ja Linglet - Järvinen - Savinainen voisivat toimia myöskin. Xavi on sen verran kova vääntäjä, että voisi tuoda riittävän kamppailuvoiman JMJ:n ketjuun ja jalkanopeuskin voisi olla suunnilleen Lingletin kanssa samalla tasolla.
Itse en laittaisi Haapalaa ja Savinaista yhteen, minusta Haapala hieman syö Savinaisen peliä ja joutuu peesaamaan Haapalaa. Repoa toivoisin Haapalan tutkapariksi että pääsisi käyttämään vetoansa useammin. Peltolan ja Karjalaisen yhdistäisin kylläkin vain yhen pelin perusteella kun pelasivat yhdessä niin löyty sellasta kuviookin jossa kulmapyörityksestä Karjalainen syöttää Peltolalle keskustaan josta peltola Peltola pääsi parikin kertaa samanlaisesta kuviosta vetämään josta tuli maalikin.
Niin, eihän tuo ketju tehnyt kuin 8 pojoa tänään. Itse asiassa olen aika pekka, että tuo ketju jatkaa tuossa kokoonpanossa ja Seppä tulee Jugin ja JMJ:n kanssa.
Mä epäilen ja, että tulee Miksan ja Jukin kenttään.
Järvisen ja Nurmen yhteispeli ei vaan ota sujuakseen, ei tänään sujunu, eikä alkukaudesta.
Repo vois olla kans tuohon hyvä.
Mielestäni nykyinen sentteri nelikko on varsin riittävä liigaan. En toki vastaan laita jos jonkun siihen hankkivat. Ehkä kumminkin puolustajalle olisi enemmän tilausta. Mielellään Kankaanperästä versio 2.0
Itsellä meni vasemmat laitahyökkääjät ja sentterit täysin oikein (Haapala pelaa vasemmalla), mutta oikeat laidat eivät No joo, arvelin kyllä, että ykkönen tulee tuossa EHT-muodossa jatkamaan tänäänkin ja kakkosessa ei kovin kauaa mennä kolmella rightilla. Kyllähän tuossa on jo nähtävissä sellaisia toisiaan tukevia pareja kuin Haapala - Lajunen, Linglet - Jasu ja Järvinen - Peltola. Myös Rauhala - Repo on itse asiassa joissain aiemmissa peleissä ollut hyvä kaksikko. Jalkanopeuksien suhteen Peltola - Nurmi ja Röymark - Repo varmasti toimivat hyvin. Edelleen kyllä pohdin sitä, pitäisikö tuo EHT-ykkönen hajottaa.
Pikkuhuomiona että Veikkauksen mukaan meidän ykkönen on tänään, Roymark-Rauhala-Repo ja nelonen Haapala-Lajunen-Savinainen Täällä moni kirjoitellut toistepäin, joten korjataan asia. Tosiasiassa nykyrosterilla aivan sama missä järjestyksessä ketjut on, niin kova on ryhmä nyt…!
Tämän iltaiseen rosteriin olisin johonkin eri järjestykseen laittanut oikealta hyökkäävän kolmikon Karjalainen, Nurmi ja Repo.
Pahoin pelkään, että Nurmi ei tänään ihan kerkeä Miksan tarjoamille tonteille. Mieluiten katselisin Repoa Järvisen vierellä.
EHT-ketju saa puolestani olla ennallaan, alemmat ketjut olisin laittanut muotoon:
Eli Nurmi ja Repo toisin päin, koska oletettavaa on, että kakkoskenttä saa hieman enemmän peliaikaa kuin nelonen, vaikka suhteellisen tasaisella peluutuksellahan tässä on menty koko kausi. Yleensä Nurmen jalka on alkanut painamaan 3.erässä Revolla tätä ongelmaa ei vielä ole omaan silmään osunut. Niin ja Numohan saa peliaikaa joka yvllä ihan reippaasti.
No Teemun jalat käy tänään kun maantiekiitäjällä ja äijä painaa kolme häkkiä Miksan syötöstä ja näyttää meikäläiselle närhen munat.
Nurmi muuten kaikessa hiljasuudessa tehny 25pistettä ja pistepörssi 10. Aika hyvin ottaen huomioon että pelannu paljon nelosketjus, toki saa yv aikaa, olis tosi kova seppä jos liike olisi parempaa. En tiiä miks järvistä peluutetaan nurmen kans kun se nyt ei vaan toimi. Nurmi neloseen, repo järvisen kans muuten hyvä.