Tähän voisi vastapalloon laittaa kysymyksen, että onko Ojamäki näyttänyt viimeiseen 20 peliin siltä, että hänen kuuluisi pelata 2. ketjussa 5vs5 pelissä?
En usko, että tulos ainakaan huononisi jos Vauhkonen laitettaisiin Ojamäen tilalle. Näin Ojamäki voisi edelleen “kädettömien” ketjussakin tuoda vauhdillaan tilanteita yms. ja taas Vauhkonen voisi laukoakkin kohti maalia kun saisi osaavilta ketjukavereilta tilaa. Ojamäen laukaus on ollut tällä kaudella huono, ja niin on miehen yleisilme ollut muutenkin.
3 tykkäystä