Ettei ny reeneissä sattuisi mitään, kun (ainakin palstan puheiden perusteella) kokoonpanossa on nyt enemmän testoa kuin kolmella viime kaudella yhteensä?
Ettei ny reeneissä sattuisi mitään, kun (ainakin palstan puheiden perusteella) kokoonpanossa on nyt enemmän testoa kuin kolmella viime kaudella yhteensä?