Periaatteessa sellainen old time hockey kovuuskin on varsin jees, mutta sitä pitää sitten myös käyttää. Vastustajilla on Karjalaisensa, Karvisensa ja Bergerinsä. Esimerkiksi KooKoo tusinakanukkeineen olisi hyvinkin sellainen joukkue jota ehkä kannattaisikin vähän hämmentää.
Mutta kuten sanottua, tämä on sellainen pelin osa-alue johon Rautakorpi ei ole lähtenyt koskaan mukaan – pikemminkin on vähän jäätynyt kun peli olisi vaatinut reagointia. Mutta onpahan ainakin arsenaalia, sillä Polasek - Blood - Racine kolmikolla järjestää kyllä halutessaan kaikkien aikojen turpakäräjät ja sitten kun kaikki ovat pelikiellossa niin vielä löytyy 6 liigapakkia ![]()