Tappara roster 2022-23

Kulonummen tai Kärjen voi sieltä a-junnuista nostaa. Sitten pitäisi kuitenkin tarjota roolia ja olisi suotavaa, ettei muu joukkue ole yhtä pihalla, kuin tänään.

4 tykkäystä

11 viestiä siirrettiin ketjuun: Tappara - Ässät 30.9.2022 (PE)

Olisko vaikka a) laadukas valmennus, b) mahdollisuus pelata terävimmällä huipulla ainakin joku peli, c) status/CV-arvo Tapparan kokoonpanossa olemisesta, d) verkostoituminen ammattilaislätkäpiireihin.

2 tykkäystä

Harmi, että yksittäisten pelaajien ketjut nousee ylös. Koko joukkue jumissa ja alisuorittaa.

2 tykkäystä

Olen antanut itselleni kertoa että sen verran edukas tapaus että kannattaa pitää.
Et eiköhän joku tule jos näyttää siltä.

1 tykkäys

Henriksson-Lehterä-Merelä
Tanus-Virta-Ojamäki
Puhakka-X-Savinainen
Kuusela-Rauhala-Moilanen

Kemiläinen-Vittasmäki
Matushkin-Seppälä
Tuulola-Jürgens
Thomas

Kelleherin ketju meni kiinni, mutta joko hänelle annetaan oikea mahdollisuus tai laitetaan pois. Tuo nelosessa varasentterien varasentterin kanssa pelaaminen ei hyödytä ketään.

Kelleher-Lehterä-Merelä

Kyllä mä tätä kokeilisin ja jos ei Kelleher pääse tulostaululle ja ole vaarallinen, niin sitten ratkaisujen aika hänen suhteen.

18 tykkäystä

10 viestiä siirrettiin ketjuun: Onko plusmiinustilastolla merkitystä jääkiekossa?

ISOSTI tämän kannalla! Uskon että Kelleher syttyisi Lehterän rinnalla. Mutta niin kuin coly sanoi, jos ei suju niin sitten on mietittävä jatkoa.

Tätä Kelleheriä haluaisin nähdä Liigassa!
Tyler Kelleher LÄMNAR Oskarshamn! (Highlights)

Puhakka ja Tanus upottelee rankkuja sisään aika mukavan rennolla ja itsevarmalla otteella. Varsinkin Puhakka.

2 tykkäystä

Sitähän minä vaan tässä mietin..Kelleheriä ja Granathia ollaan kilpaa huutamassa ykköskenttään. Silti eivät kahdestaan saa mitään aikaiseksi samassa kentässä. Että auttaako se kentän numeron vaihto nelosesta ykköseen, niin alkaa tehoja paukkua?

1 tykkäys

Kelleher ja Granath ihan eri vaiheessa ja tilanteella hommattu seuraan. Ja jos pelaaja vierellä vaihtuu 2/3 pelaajaa, niin onhan se ihan erilähtökohta ja myös kentällisen tavoite pelata peliä. Granathia en itse sinne siirtäisi, mutta jos halutaan nähdä Kelleherin oletettuja vahvuuksia, niin se pitäisi myös kokeilla niissä kentissä missä se on todennäköisempää. Enkä sanonut että pitäisi olla ykkösessä, vaan kahdessa eka kentässä. Tanus -Kelleher jo vähän koitettiin, niin ehkä sen takia voisi kokeilla Jorstin kanssa. Sais sekin vikkeliä jalkoja laidoille. Tulisiko tehoja? Ei varmaan tiedetä jos ei kokeilla. Mikä sun mielestä olisi haittapuoli 60 ottelun runkosarjassa?

En mä noita samaan aikaan nostaisi ykköseen kokeilemaan, mutta kyllä mä nyt vähän näkisin eroa onko siinä keskellä peliä tekemässä Lehterä vai Moilanen, joka ei ole edes sentteri.

2 tykkäystä

Antaisin kyllä ainakin näin alkukaudesta Puhakalle mahdollisuuden kokeilla myös ykkösessä Lehterän ja Merelän kans.

En sillain noihin ketjuihin osaa ottaa kantaa. Ajattelen vähän niin, että se on aika sama miten ne on, jos peli ei ole kunnossa. Ja se ei Tapparalla ihan ole ollut vielä. Jos kohta se kai koskaan ihan valmista on. Että ei se homma ketjuja muovaamalla parane.

1 tykkäys

Ketjujen numerot ovat se ja sama, erikoistilannevastuu määrittää roolia paljon enemmän. Rauhalan ja Puhakan voisi ihan hyvin laittaa yhteen, siihen Savi kolmanneksi niin on aika samanlainen kokoonpano, mikä isoimmassa vastuussa oli mestaruutta voittamassa.

Kelleherille voisi sitten antaa hetkeksi Savinaisen paikan ja katsoa saako mitään aikaan.

Jos nyt jotain lähtisin säätämään, niin Savinaisen tilalle Puhakka tuomaan vauhtia ja suoraviivaisuutta. Tämän lisäksi haluaisin nähdä Kuuselan ja Ojamäen samassa ketjussa. Rauhalan palatessa Kuusela - Rauhala - Ojamäki ketju voisi olla melko kova.
Muut sitten esimerkiksi jotenkin näin:
Puhakka - Lehterä - Merelä
Savinainen - Virta - Tanus
Henriksson - Moilanen - Granath

12 tykkäystä

Kelleher tuhlailee erkkaa jossain toisaalla?

1 tykkäys

Jep. En minä ainakaan löydä hänelle paikkaa rosterista. Eli en unohtanut häntä.

13 tykkäystä

Tänne käy. Pistetään junaan ja pakettikorttiin osoitteeksi Jyväskylä.

1 tykkäys