En minä mihinkään välikauden suunnitteluun oikeasti usko, mutta kuten sanoin edellisessä viestissä, kärkihyökkääjiä ei julkistettu eikä mitään huhujakaan oikeasti ole liiemmin ollut.
Kuulemma ainakin itse Juujärvi on sanonut ettei kärkimiesten hankkimisen kanssa pidetä turhaa kiirettä tarkoittaen että otetaan vasta kun saadaan juuri sitä mitä halutaan, näin toimii tasokas seura. Vai pitäisikö nyt sitten alkaa jo hosumaan ja hankkia joku kakkoskorin mies kannattajien mieliksi vaikka ykkössentterin tontille? Sen voin sanoa että ei sekään miellytäisi yhtään ketään.
Lopettakaa nyt nuo puheet jostakin v*tun välikausista, kesäkuu alkoi juuri. Pikkuisen alkaa risomaan jo tämä jengin negailu vaikka juuri Tappara todisti olevansa Euroopan paras seurajoukkue sekä organisaatio ja seuran vetovoima on kiistatonta.
Eikö esim. Leskisen hankinta kahden vuoden pahvilla tuleville kausille todistanut vielä että tämä seura pystyy jälleen kerran vetämään kaneja hatustaan?
Onhan ne julkaisematta, jos soppareita ei ole tehtynä
Jännä kyllä miettiä millainen Tapparan vetovoima on markkinoilla, vs Ilves, HIFK ja Kärpät, jotka hakevat mestaruutta varmasti vielä kovemmin ensi kaudella kuin Tappara. Tutut kuviot ja valmentajat vs uuden ajan alku, joka on vielä vähän tuntematon.
Edellisillä kausilla kaikki tiesivät Kiinassa asti, mihin on tulossa.
Eipä niitä viime vuonnakaan tässä kohtaa vielä tiedetty kaikkia.
Ei kaikkia. Mutta esim ykkössentterin tuleminen tiedettiin muistaakseni pitkään ennen julkistusta. Nyt ei tiedetä mitään.
Muistat väärin. Oli menossa Ilvekseen. Myös Ojamäki tuli puskista
Ei Jorstia tiedetty täällä kuin vajaa viikko ennen. Minä sen silloin vuodin tänne.
Ota oikeasti happea nyt. Tuot melko laajalti negaa foorumille tuolla kiukuttelevalla asenteellasi.
Luotetaan nyt hetki vielä organisaatioomme, joka on ollut viime vuodet koko suomikiekon suunnannäyttäjä. Ne huhut eivät ehkä syystäkään kantaudu sinulle.
Luotetaan, sinulla on varmasti hyvä tieto siitä, että kovia pelaajia tulee kesän aikana joukkueeseen.
Kerro yksi hyvä syy, miksei tulisi?
Minun mielestäni niitä on jo tullutkin useammalle tontille ja jo tuolloin painotettiin että silloin julkaistiin joukkueen runko.
No nyt en ymmärrä. En ole asiaa kieltänyt.
Et suoraan olekaan mutta mistä tuo paniikki kumpuaa joka huokuu viesteistäsi?
En minä pahalla sano, tarkoitan vain että kyllä tällaiseen Euroopan kärkiorganisaatioon vielä huippunimiä saadaan vaikka vielä osa palasista onkin hakusessa.
Katsotaan niitä pelaajia, jotka oli meillä kokoonpanossa viimeisessä finaalissa. Heistä Lehterä, Levtchi, M.Davidsson, Ojamäki, Ikonen, J.Davidsson, Matushkin ja Thomas tulivat sisään kesäkuun alun jälkeen. Eli aika merkittävä porukka. Mitään huhuja näistä ei myöskään tässä vaiheessa ollut.
Ottakaa ny jokainen paniikki pois. Eiköhän tuohon Merelänkin (pitkään jo todennäköisenä pidetty) lähtöön varauduttu. Meillä on laadukas organisaatio ja eiköhön ensi kaudellakin ole nimekäs ja määrällisesti hyvä joukkue.
Mikä paniikki…ei mulla ainakaan ole :). Onkohan lähtijöissä ollut yhtäkään yllätystä seurajohdolle, tuskin. Turkasen pitkä aika vaan odottaa niitä puuttuvia palasia .
Ei ne julkista uusia niin kauan ku meillä on sauna lömpösenä. Tappara 2.0 alkaa tosissaan vasta ku on kunnolla matkusteltu tätä 1.0 version triplaa. Välikaudesta puhuville vielä muutama nimi: Heljanko, Kemiläinen, Leskinen, Savinainen, Tanus ja Levtchi.
En myös ymmärrä tätä kritiikkiä tässä vaiheessa, odotellaan nyt rauhassa.
Niinkuin tuosta listasta käy ilmi niin meillä on jo todella kovan luokan nimiä kiinnitettyinä.
Mielenkiintoista nähdä minkälaisia ukkoja löytyy. Kuitenkin ennen pelejä tarvitaan kentällinen hyökkääjiä ja veikkaan ainakin yhden pakin saapuvan.
Nyt testataan Ana kunnolla ensimmäisen kerran.
Kyllähän Tuomenoksa ja kumppanit tietää jotain mitä täällä palstalla ei tiedetä kun katsoo tuota hyökkääjien määrää/laatua. Tai sitten Tuomenoksa pääsee syksyllä etsiin uusia töitä. Kyllähän rosteri pitää olla Suomen mittapuulla top-1 luokkaa sekä kärjen tuntumassa Euroopassa.
Savinainen
Tanus
Puhakka
Levtchi
Liedes…
Euroopassa se ei missään tapauksessa tule olemaan paperilla kärjen tuntumassa. Ero pelaajabudjeteissa Euroopan isoihin on niin merkittävä toistaiseksi. Seitsemän numeroinen.
Eli siis odotuksesi tällä haavaa on epärealistinen. Käytännössä asetat Tuomenoksan ja kumppanit mahdottoman tehtävän äärelle.