Mikähän erityisesti Liedestä, Kemiläistä ja Baptistea oikein vaivaa. Viimeisintä Voi Jo kiittää panoksesta Tapparan eteen ja purkaa sopimuksen.
En lähtis pelaajia suolaamaan yksitellen. No Kemmu tarvis jalat kyllä. Oikea ykkössena olis kiva.
Tänään kun olis painanut hatullisen paikoistaan ja iskenyt kahdesta läpiajosta viime peleissä niin porukka pyytäis jatkosopparia
Ennen oli tällaiselle vaiheelle aina selitys valmiina, se on treenijumi. Nyt sitä ei vissiin voi sitten käyttää, pelaajat on yks kaks vaan paskoja. Nyt alisuorittaa suunnilleen kaikki. Kai se jostain kertoo.
Luultavasti näin.
Siihen saakka, kun pääsee paikoille, niin hyvä. Maalinteossa on tuskaa.
Mistä meidän joukkueesta löytyy ne parhaat joiden viereen loput 15 kaveria laitetaan? Nelosesta?
Kun Kontiola ja Levtchi on samassa ketjussa, niin kuka tekee maalit? RW paikalle rotaatiota, niin pitkään että tekijä löytyy.
Jos nyt ei ole kyse treenijumista, olen kyllä ihmeissäni. Nyt on viimeiset hetket treenata, kun loppukausi vedetään sitten hirveellä tahdilla pelejä. Ja pahiten pihalla peleissä ovat olleet vanhempi kaarti Kontiolan johdolla.
Itse uskon että kyse on enemmänkin ihan vain otteen herpaantumisesta ja keskittymisestä. Loistavasti menneen syksyn jälkeen ulospuhallus joulun vieton kunniaksi kun saanut vetää ns. happea.
Jos rosteristakin jotain niin tällä hetkellä tuntuu että voisi kokeilla paljonkin muutoksia. Senttereitähän meillä ei nyt oikein ole joten laiturien kautta joutuisi tekemään. Ihan hyvin voisi välillä hajottaa myös Puhakka-Halloran paria.
Kukahan tosta tipahtaa kun Vellu palaa
Liedeksellä ja Baptistella varmasti eniten näytettävää.
Samoilla linjoilla. Toki Liedes mätti alkukaudesta maaleja hirveällä prosentilla. Nyt varmaan tasoittunut. Baptiste pääsee huippupaikoille, kohta pakko osua.
Nyt Tapparalla olis mahdollisuus harrastaa kunnolla kierrätystä. Joka peliin vaihtuu 1-2 hyökkääjää.
Itse en toivo mitään ketjurulettia pelistä toiseen. Yksi huilannut pelaaja kerrallaan ei myöskään tuo käytännössä mitään etua peliruuhkassa.
Toivottavasti katsomoon joutuva ei ota asiaa raskaasti, koska jonkun siellä on kohta pakko olla ihan sama vaikka kaikki suorittaisivat laadukkaasti. Ehkä ulospäinkin on liikennettä kuten jo Mannisen kohdalla tapahtui.
Itse en stressaisi sisäisestä kilpailusta, päinvastoin, laitureilla kilpailu pelipaikoista on, pakeilta ja senttereiltä puuttuu. Kilpailu pelipaikoista kehittää joukkuetta ja pakottaa antamaan hyvää suoritusta joka peliin.
Kenelle laitahyökkääjälle tarjoaisit mahdollisuutta lähteä? Itse en uskaltaisi päästää nykyisistä ketään pois, vaikka tulisi joku tilallekin.
Luoto isomman peliajan perässä johonkin muuhun seuraan?
En minä ketään haluaisi pois, mutta tuskin kukaan nykyisistä laitureista on tyytyväinen katsomokomennukseen. En ainakaan pysty väittämään, että kukaan olisi pelannut huonosti ja ansaitsisi tippua kokoonpanosta. Jollekin se kohtalo kuitenkin lankeaa.
Jos joku nykyisistä laitureista istuu yli 10 peliä katsomossa, varmasti on tyytymätön. Sen takia kierrätys tekisi hyvää. Joukkueen etu ja kaikki saisi peliaikaa.
Eiköhän sieltä joku uusi taas tipu pois ennen kuin Savinainen palaa. Koko kaudella ei ole ollut täyttä rosteria, eikä varmaan runkosarjassa tule olemaankin. Ketään ei siis tarvitse poistaa, eikä ketään pitkiä aikoja katsomossa istuttaa.
Mitä, jos joku tai 2 loukkaantuu? Mistä me saadaan korvaaja?
Tyhyjänpäiväistä jappasua. Son noin, kuten @juujuujep sanoi. Antaa poikien kisata.