Tappara roster 2024-25

Laitan tämän sen takia koska tunnut puolustelevan varsinkin Hallorania pitkin CO:ta. Oletko koskaan rerhellisesti ajatellut mitä kirjoitat. Tämä Keskisen kentän suojelu menee mielestäni jo uskovaisuuden asteelle koska nyt otat howaboutismin käyttöösi.
Howabout muu joukkue silloin kun joku löytää kritisoitavaa sinun kaikkivoipaisesta “Keskis-kentästä” vaikka pelsut-pelissä jokainen silmät päässään omistava näki kuinka Halloran lähtee kostamaan vaikka aiheutti itse ajamisensa miinaan.

Halloranin velttous on uhrannut Keskisen kehityksen. Ja molemmat ovat nykyään yhtä asennevammaisia kuin mitä pelkästään Halloran oli viime kaudella. Sekä Halloran ja nyt Keskinensaa katsoa vain peiliin. Keskinen pelaa nykyään samalla diiva- asenteella kuin Halloran ja Puhakka meni myös saman pesuveden mukana.

Sitten vielä tästä Puhakka-Keskinen-Halloran - kentästä mikä tuntuukin olevan enemmän sinun pakkomielle kuin, että osaisit oikeasti perustella koko kentän olemassaoloa. Se kenttä oli viime vuonna saanut olla rauhassa sen takia, että Keskisen toivottiin kasvavan samassa kentässä ns. tutussa ja turvallisessa satamassa. Itse olin samaa mieltä ja myös kuvittelin, että mestaruudesta kasvaa tähän kauteen parhaaksi osaksi Tapparan rosteria. Vielä suomalaistyylisen “hoivataan ja kasvatetaan” tyylisen valmennuskulttuurin aikakaudella känttä saatiin jotenkin toimimaan mutta Gröborgin mukanaan tuoman “ole onnesi oma seppä”-kulttuurin alettua tällainen kenttä ei tule ikinä toimimaan.

Toisin siis kävi koska asennevammainen Halloran kasvatti myös Keskisestä samanlaisen diivan.

Toivottavasti kenttä puretaan välittömästi ja 17 saa potkun perseelle tämän kauden jälkeen.

3 tykkäystä