Toivottavasti ei. Saattaa meinaan huutokaupasta paidan ostaneilta tulla sanomista.
No sehän ei suoranaisesti minua haittaa ![]()
Tottakai ymmärrän mitä tarkoitat.
Tulossa on.
https://www.facebook.com/commerce/products/tappara-x-xbil-fanipaita-painatuksella/5598500873560113
Ainakin Tapparan Facebook postauksen kuvassa, tuo logo näyttää brodeeratulta.
Voisi Tappara muutenkin alkaa tuottamaan fanipaitoja täysin mallia Game Issued. Samalla tavalla miten IFK niitä tuottaa.
Itse asiassa HIFK taitaa myydä nuo kaikki GW paitoina. Itse en juurikaan välitä näistä fanipaidoista mitkä on sinne päin.
Tapparalta kyllä noita Game issued paitoja kaipaisi. Game Worn-paidat on kaupassa jo niin kalliita ja huutokaupassa vielä kalliimpia, että ostaminen tekee tiukkaa. Issued paidat on kuitenkin saman näköisiä, mutta joku 200€ halvempia (ainakin Ilveksellä)
Kyllä, ei mulla riitä raha ostaa 1000e pelipaitoja, mutta voisin hyvinkin ostaa tuollaisen GI paidan.
Tämä on alviton hinta, tuohon vielä 24% lisää niin siinä on yksityishenkilölle hinta jolla peruspelaajan gamewornin saa ostettua.
Tai jos ei ole GI niin päivittäisivät sen fanipaidan edes joka kausi replikaksi. Tärkeintä olis, että näyttäisi samalta kuin aito, mutta ilman broiditettuja logoja jne. GI ja GW paidat tietenkin erikseen
Aika paljon edullisemminkin on ollut saatavilla. Esim. Areenalla on ollut paitoja myynnissä 500€. Muistaakseni esim Vittasmäen gw paita oli tuolla hinnalla. Huutonetistä taitaa nytkin löytyä vähän yli satkulla gw paitaa.
Mutta onko se sitten oikein, että noita mustia paitoja huutaneet saa nyt todeta kuinka samanlaisen paidan saa paljon halvemmalla. Menee tällaisista huutokauppa/hyväntekeväisyys jutuista pohja alta. Ei hyvä asia.
Mun mielestä sillon 2005, kun oli noi Tapparan viiskymppiset ja myyntiin tuli näitä juhlapaitoja (Numminen, Marjamäki, Jutila ja Ojanen), niin ne oli mun mielestä just eikä melkein. Brodeerattu logo, numerot ja nimi. Olkapäissä brodeeratut juhlalogot. Ei mitään mainoksia. Hinta oli sillon 150e/kpl. Sittenhän tuli ne kuuskymppispaidatkin, mutta ne ei ollu ihan yhtä hyvät mun mielestä.
Mutta siis vastaavaa kaipaisin eli logo, nimi ja numerot brodeerattuna. Se brodeeraus antaa vaan ryhtiä kummasti. Kamalin on ehkä se yhdistelmä, että on brodeerausta, mutta nimi on liimatuilla kiiltokirjaimilla.
Vielä, kun se olisi brodeerauksien lisäksi se paita koottu tavallaan paloista eli niitä värejä ei olisi painettu. Hankala selittää, mutta ehkä joku ymmärtää.
Hintaa tietty tulee, mutta ottais vaikka jonkun listan nimiä etukäteen, että kekkä ottaa paidan, niin ei tulis hävikkiä roikottaa rekissä myymälässä. Mutta joku tollanen 150e laadukkaasta, kuten ne juhlapaidat aikanaan, ei mun mielestä oo ihan mahdoton.
Kyllä sitä olisi tässä hiljattain jopa Tapparan omasta huutokaupasta saanut alta tonnin Lehterää ja Kuuselaa lukuunottamatta kenen hyvänsä gane worn paidan. Ja muutama ihan nimimies jäi alle viidensadan. Onhan Tapparan game wornit varmaan moneen muuhun seuraan verrattuna kalliita, mutta tuo tonni nyt menee silti aikalailla liioitteluksi.
Harvemmin nuo mitkään replicat on samalla leikkauksella kuin varsinaiset pelipaidat.
Minä voin sitten laittaa kuvaa alkuperäisestä ja replicasta kun saan tuon jälkimmäisen käsiini…
Eli noihin paitoihin ei mitenkään voi hyödyntää tota TFC alennusta? Jos kerran pelkästään tilaustuote
Vaikka paitaa en huutokaupasta ostanutkaan, mielestäni tämä on hieman hassu myyntituote. Monet ostivat aika paljon kovemmalla hinnalla vastaavan tuotteen. Kauttarantain kuulin, että tämä tuote on täysin sama, kun alkulämpöpaidat sillä erolla, että niissä mainitaan tuo alkulämmittelyssä käyttö.
Mielestäni nämä olisi pitänyt tehdä halvemmalla ja vaikka vain painamalla. Onhan GW pelipaidoissa suuri ero fanipaitoihin.
Minä en tykkää yhtään. Huutokaupasta ostin tämän paidan koska tykkäsin että on hieno ja mainostettiin spesiaali tuotteena. On ainut paita jonka olen huutokaupasta ostanut. Ja ostin koska luulin että on ainut tapa saada kyseinen paita. Minua ei kiinnostanut yhtään että joku on 20 minuuttia sitä päällään pitänyt.
Nyt siis tulee sama tuote myyntiin monta sataa euroa halvemmalla kuin mitä siitä maksoin. Olisi voitu kertoa silloin kun huutokauppa avattiin että näitä saa myöhempänä ajankohtana replicana. Onpa hieman kusetettu olo.
Onhan toi ehkä vähän hassusti toteutettu homma, että tuotiin täysin sama paita replicana myyntiin.
Mutta ymmärrän myös sen että huutokaupan ideana oli se että ne oli pelaajien päällä ja niillä kasvatettiin Tapparan tukisäätiön pottia. Eli kaikille huutokaupasta ostaneille, mietikkää se niin että tuitte Tapparan nuoria ja nuorten kehitystoimintaa
.
Valitettavasti näillä nyt saatavilla tiedoilla oli vähään aikaan viimeinen hyväntekeväisyys minulta Tapparan suuntaan. Kusetettu olo.
Toivottavasti homma korjataan jollain tapaa.
Mitä mysteeriboxeista löytyi?
Kankaanperän kypärä ja Viljami Niemisen pelipaita