Tulispa jotain Tappara x Warrior tms verkkareita. ![]()
Joo, jos ei huomenna kuulu niin taitaa jäädä saamatta.
Pahoin pelkään, että jää tätä pakettia vaille pukinkontti. Kiva olisi kuitenkin ollut saada vastaus sähköpostitiedusteluun ja pahoittelut, kun huomasivat ettei tuotetta pystytä toimittamaan.
Itse olen tyytyväinen kunhan paita edes saapuu. Sähköpostiini ei ole vastattu ollenkaan kun tiedustelin asiasta. Toihan paita melko merkillisesti vedettiin myynnistä vain kolmen päivän päästä. Kuinkakohan monta paitaa kerkesi menemään?
Eilen kun kysyin, niin sanoivat, että oli vaan tietty erä ja se myytiin loppuun
Aa okei. Onneks ite kerkesin tilaamaan. Meni meinaan todella nopeasti. Minkäköhän kokoinen erä oli kun 100 ensimmäisestä xbil lupasi laittaa 10€ hyväntekeväisyyteen ja sen jälkeen muista 5€. Ilmeisesti vähintään 10000€ tuli kolmessa päivässä tiliä. Tietenkin riippuen katteesta mutta ihan hyvän summan Tappara varmaan teki kolmessa päivässä…
Ei kannata odottaa vastausta. Nyt täytyy avautua. Vaimo tilasi pojalle Lehterän fanipaidan marraskuun loppupuolella joululahjaksi. Toimitusajaksi luvattiin 1-3 arkipäivää. Lisäksi mainostivat että jostakin syystä jos ei kyetä toimittamaan ajallaan, ovat yhteydessä asiasta asiakkaan suuntaan.
No mitenkä on mennyt. Paitaa ei ole näkynyt tähän päivään mennessä, siis kuukauteen. Toimistolle on soitettu asiasta, laitettu maileja ja jopa tekstiviestiä.
Kukaan ei ole lukuisiin viesteihin vastannut millään lailla, kerran on puhelinyhteys toimistolle/shopiin saatu ja sieltä eivät osanneet sanoa juuta taikka jaata.
Kaiken kaikkiaan. Aivan helvetin surkeaa toimintaa ja ala-arvoista ja asiakasta aliarvioivaa touhua.
Jos kyse olisi mistään muusta asiasta kuin tällaisesta tunnepuolen ”fanituksesta”, haistattaisin samantien pitkät koko puljulle ja siirtyisin kilpailijan asiakkaaksi.
Mua hävettää toi touhu. Toivottavasti joku kyseisen puulaakin henkilökunnasta tämän lukee ja osaa hävetä.
Oho.
Onneksi ei itse tullut tilattua mitään pukinkonttiin nettikaupasta. Saattaisi meinaan tuollaisen ostokokemuksen jälkeen jäädä jatkossakin kaikki ostokset shopista ostamatta…
Ottaisi nyt joku koppia tuosta touhusta ja äkkiä.
Joo kyllähän tämä on aika ikävää sitten niille, jotka pukinkonttiin paidan osti. Varsinkin jos on perheen nuoremmille, niin saattaa harmittaa kovasti. Itse tilasin itselleni lahjaksi, mutta mikäli ei tule ajoissa niin harmittaa se, että paitaa ei toimitettu luvattuun aikan menneessä.
No ainoa lohtu on se ettei kyseessä nyt mikään tuttipullojunnu ole. Siitä huolimatta joululahja olisi kiva jouluna antaa.
Mutta raivostuttaa toi toimintatapa myyjän puolelta kun ei edes tiedusteluihin vastata.
Itse tilasin hupparin ja Warriorin teknisen paidan toissa viikon lauantaina ja perjantaina hain paketin postista. Ihmeellisesti kyllä toimitusajat heittelee tilaajien kesken. Ei varmaankaan kaikkea selitä sekään, jos eri tuotteet kyseessä.
No siis tässä tapauksessa kyse on niistä mustista Xbil paidoista ja niillä on viivästynyt paitojen toimitus, niin siksi on viivästynyt se. Mutta taas toi ei oo kovin mukavaa, että kun ihmiset laittaa viestejä niin ei viitsitä vastata
Olen edelleen sitä mieltä, että oli täysin väärin laittaa nuo xbil paidat ylipäätään myyntiin shoppiin.
Ainakin samanlaisina. Jos logo olisi sublimoitu niin siinä olisi ollut selkeä ero. Tälläi vähän itsekkäästi sanottuna, minua tuo ei tietenkään haittaa, mutta epäreiluahan tuo on niille, jotka ne paidat huutokaupasta itselleen lunasti.
Tykkään kyllä näistä erikoispaidoista ja mielestäni saisi tuoda NHL tyyppisiä erikoispaitoja enemmän myyntiin. Roosa-nauha paita. Ehkä joku jouluaiheinen lämmittelypaita. Varmasti olisi kysyntää. Antaa faneille aina viikon ajan mahdollisuuden tilata ja sitten tilaa sen erän
Yritin etsiä kuvaa noista alkuperäisistä Xbil paidoista, mutta en nyt löytänyt. Oliko niissä nimi&numero myös ommeltuna? Nythän noissa myytävissä paidoissa ne on painettuna ja vain logo ommeltuna. Itsekin tuollaisen tilasin ja kovasti oottelin jouluksi. Mutta kunhan nyt joskus saapuu ![]()
Jos en väärin muista niin TJ Mika Aro on puhunut fanituotevalikoiman uusimisesta samalla kun shop siirtyy Opaliin. Aika laihaksi jäi jos uutena tuotteena on tullut Warriorin huppari ja tekninenpaita.
Olen vahvasti sitä mieltä että fanituotteet sekä Tapparan brändin rakentaminen tarvitsee uuden ulkopuolelta tulevan ammattilaisen. Tulee sellainen tunne että nyt tehdään kiireessä vasemmalla kädellä eikä oikein ole osaamistakaan. Yksi asia on mennyt eteenpäin ja se on somen visuaalinen ilme, esimerkiksi ottelupäivinä instagramissa aika tyylikkäät taustat.
Painettuna. Ihan yksi yhteen shopin paidat niiden huutokaupattujen kanssa ja tässä Tappara teki virheen, kun laittoivat sellaisenaan myös shoppiin myyntiin.
Meillä taasen kokemus hyvästä ja ripeästä toimituksesta. Tilattiin suoraan shopissa viime viikolla Kärpät peliä ennen lapselle Tuulolan fanipaita ja se oli jo nyt alkuviikosta noudettavissa. Vaikka erikseen sekin painettiin.
Tosi vaihtelevia aikoja kyllä ihan samojenkin tuotteiden välillä…
Noin myynnillisesti isoin virhe tehtiin silloin heti aluksi. Olisi voinut ilmoittaa alkuunsa että ensin myydään nämä joukkueen käyttämät ja sitten tulee myyntiin erä paitoja joista osuus menee rahastolle. Varmasti kummallekkin olisi ollut ostajia ja nyt alkuperäisen ostajat eivät kokisi tulleensa petetyiksi.
Meillä paidat ostettu myymälästä ja sieltä painatukseen. Ostopäivä 10.12 ja Savinaisen pelipaidat piti tulla joululahjaksi. Poika se kuus kertaa päivässä kysyy et joko ne tuli. Nooh, Vellua sattu käteen joten ei se niitä paitoja saa valmiiksi