On hieno. Tällaista olen odottanut. Hankintaan menee…
Kuten n. 90% muissakin kamppeista. Ja ollaan “Euroopan paras jengi”.
Upeet on!
Onkohan noissa verkkahousuissa vetoketjulliset taskut?
Shopin verkkatakkikuvaksi kannattaisi ehkä laittaa semmoinen, jossa logo näyttäisi olevan suorassa. Mutta ehkä se on kaikissa vinossa
Yllättäen olet valittamassa. Se suotakoon sinulle, mutta antaisit nyt vähän valittamisen parantamisehdotusta. Logo niskassa on ratkaiseva tekijä?
Uudesta puodista ostin tapanin pelin reissulla koiralle kaulapannan. Erittäin tyylikäs ja koirakin sano tykkäävänsä
Tuossa kun kuvaa klikkaa niin lukee, että ilman vetoketjuja ovat.
Itse olen jo laittanut Tapparalle viestiä nykyisistä fanituotteista ja niiden tasosta.
Täälläkin ketjussa on puhuttu laadusta ja tasosta. Itse en henkilökohtaisesti ole kiinnostunut tuotteista, jotka hajoavat heti tai ovat samaa tasoa vuosi vuodelta muuttumatta yhtään.
Uudessa myymälässäkään ei ole tuotteille hintoja ja joutuu puhelin kädessä seikkaillen hintoja etsimään, ei peilin peiliä, joka syö omaa halua ostaa ja kun et pysty vaatekopissa yms testaamaan vaatteita ennen ostoa. (Nämä huomiot olivat/ovat ongelma Areenallakin).
Paljon nään Tapparassa parannettavaa ja ei voi mikään olla täydellistä.
Tätä kentän ulkopuolista taaperrusta on jatkunut jo kauan ja itse en halua ostaa mitään, koska olen omat ostokseni tehnyt siinä 2010 vuoden paikkeilla ja samanahan nämä ovat pysyneet.
Jätän tämän viestini tähän kuvaan Tapsun tuotteesta, jossa Tapsulla kaksi (2) suuta(!)
Minusta tuo verkka-asu on kuvien perusteella 5/5. Ei mikään wapputori retro vaan tyylikkäästi kunnioittaa perinteitä. Se vasta rahastamista olisi teettää mustat verkkarit ja lyödä logo rintaan.
Katselen jo ratikka-aikatauluja. Shut up and take my money.
Okei tää näyttää iha siltä et Tapsu on faniristeilyltä poikennut Tallinassa plastiikkakirurgille mut tulos ei oo ollut toivottu
Verkkokauppaan kaipaisin ehkä vähän sitä mikä joskus ollut ”uutuudet” välilehti oisi helppo ja nopea bongata uudet lisäykset tai esim jos pyörisivät kuvina shopin etusivulla esim (nyt tuo verkkatakki esim siinä on )
Ja tähän yhdyn, shopin tuotteissa saisi ehdottomasti olla hinnat esillä, ainakaan syksyllä ei hallin käytävän shopissa hintoja esillä ollut uudessa shopissa en ole vieraillut vielä enkä viime visiitillä käytävän kaupassakaan eli en toki tiedä onko tilanne korjaantunut
Nätti verkkariasu, housut ostan varmasti. Pitää katsoa tuota takin laatua.
Ostin jouluksi tuon vauva-bodyn ja yllätyin positiivisesti siitä että se oli tehty Portugalissa!
Edit: miten tuo kaksisuinen Tapsu on voinut millään päästä läpi? Siitä on otettu kuvat ja kaikki ja todettu että tää on hyvä ??
Oliko kenties pirkanmaalaisen Black Modan tuote? Heillähän on Portugalissa tehdas.
En tiedä kauanko tuo nykyinen Tappara-muki on ollut myynnissä, mutta se oli iloinen yllätys. Meidän perheen iskä sai sen isänpäivälahjaksi ja vasta kotona ylipäänsä katselin sitä tarkemmin. Areenan ryysiksessä en alkanut enempää pällistellä. Pohjassa lukee Martinex, en tiedä missä he tuotteet valmistavat, mutta yritys on kotimainen. Tapparan logo myös kohokuviolla ja muki tuntuu laadukkaalta ja siltä, että siihen on panostettu, eikä lätkästy vaan logoa halvimmalla mahdollisella tavalla. Kelpaa isännän hörppiä kahviaan.
Verkkatakki on hieno, kävin Shopissa väijymässä. Merkki on Karren, kuten housujenkin.
Hienon näköinen kuosi verkkareissa. Värisävy omaan makuun vaan liian tumma, kun on alettu suosia monissa vaatteissa navy blueta.
Kävin kotiuttamassa verkkapuvun. Juuri sopivan retro ja housut toimii hyvin olohousuina kotona. Ihan 5/5.
Pitää tulla verkkapuvussa areenalle ja päähän vielä kunnon tupsupipa niin retrous saa huipentuman.
Punttien kiristykset sopii varmaan hyvin luistimien kanssa niin täytynee käydä näillä ulkojäilläkin.
Ainakin housut pitää hakea. Pääseekö uudessa myymälässä sovittamaan?
Takki ostettu, normi koko L oli lyhyt joten oli otettava XL. Hyvännäköinen on kyllä.
Minkälaista mallia housut on? Onko esim. löysät?