Siellä on kovia Tappara-faneja.
4 kultaista tähteä vielä listan loppuun. En gång HIFK , Alltidt Hifk
Kiitos, Tappara! Olin paremman puutteessa tilaamassa logolla varustettua t-paitaa “Tripla 23”-painatuksilla, mutta tässä paidassa on oikeasti, vihdoin, jujua. Menee ostoon!
Mainitsenpa samalla omistamastani mustasta Heritage-paidasta! Kerroin aiemmin jo mielipiteeni selkätekstistä, ei mitään, ihan ok askel otettiin jo tässä. MUTTA! Seuran pitää pikku hiljaa päättää miten tehdään: tekstissä seisoo samaan aikaan since 1955 (roomalaisilla numeraaleilla) ja kahdeksantoista mestaruutta. Joko todetaan että ollaan oltu olemassa TBK:n perustamisesta 1932, tai sitten Silvennois-Santun kiusaksi korostetaan Tappara-nimellä voitettuja kuuttatoista mestaruutta. Ei poimita rusinoita pullasta.
Ihan tällaista en tuolta Tapparan shopista valikoimasta löytänyt, liekö tää ihan virallinen tuote vai jonkun itse teettämä?
https://twitter.com/MikaTiira/status/1663193167515009026?s=20
Golfpalloja ne on kyllä myyneet, mutta ei siinä tuota 2023 ja 5959 tekstiä ole
Tuohonhan se teettäjä on tägätty.
Pari uutta mestaruustuotetta tullut shoppiin. Huivi ja tarra
Tarra on suunniteltu auton takalasiin, mutta voit liimata sen toki ihan mihin haluat (mihin sinulla on lupa).
Lasketaanko oma lupa
Helpommin saat anteeksi kuin luvan.
Koko tämä “tarragate” saa kyllä hauskoja piirteitä, siellä on taatusti luettu foorumeita silmä kovana.
Annetaan tästä todella ajankohtaisesta nasautuksesta isot pojot toimistolla
Onkohan tuossa joku bugi kun Eurooppa paitaa ei moneen viikkoon ole ollu saatavilla L koossa? Liekö saan ikinä tuota. Saako jo sanoa lopullisesti että vihkoon meni totaalisesti momentum jos kesäksi saatiin huivi ja tarra keksittyä Ihan oikeesti kuka tästä hommasta vastaa?
Äläs nyt, eihän siinä mennyt kuin 47pv, että niinkin vaativa tuote kuin tarra tuli valikoimaan. Olisin ehkä 47h vielä ymmärtänyt.
Laitoin 9.6 eli viime viikon perjantaina tilaukseen Tapparan pelipaidan. Ehtiiköhän saapumaan Juhannukseksi kun olisi tarkoitus koko Juhannus tunnustaa väriä? Mietin että kauankohan noissa pelipaidoissa yleensä menee lähettää kun vielä ei ole ainakaan kuulunut mitään.
Pelipaita vai fanipaita?
Fanipaita siis. Tanus lukee selässä
Siksi kysyin kun pelipaidat ovat heti valmiina postitettavissa ja fanipaidoista puuttuu nimet + numerot selästä.
Jos pitäisi veikata niin minä veikkaisin että paita on sinulla juhannuksena.
Mää soittelin shoppiin ku ei kuulunu mitään ja paidalle oli tarvetta parin päivän päästä. Lupasivat selvittää asiaa ja pian soitettiin takasin, että nyt on paita noudettavissa. En tiedä, kauanko olis kestäny jos en olis soittanu.
Replica paidoissa ainakin oli jossain vaiheessa tilanne, että numerot loppuneet ja paidan toimitus venyy, olin pistänyt samaan tilaukseen kuin mestaruuslippikset ja kahvimukit. Lippikset sain jo mutta mukit ja paita odottaa vielä toimitusta