Tappara Shop ja fanituotteet

Voi olla, meilläkin töissä kuun vaihteessa tilattiin toimitusmyynti paita asiakkaalle. 2vkoa piti kestää, kestikin odotettua kauemmin n. kk.

Onhan tuo kuukauden toimitusaika luvattoman pitkä t-paidalle. :zipper_mouth_face:

@haamu esittää siis ihan asiallisen kysymyksen, mutta kuten @tp2 mainitsi niin Tappara shop olisi oikea osoite.

Ja tällä hetkellä replican kanssa mennään päälle kahdessa kuukaudessa :sweat_smile:Samoin kun nuo kahvimukit, pariin otteeseen yhteydessäkin ollut toiseen spostiin ei vastausta vielä ole kuulunut täytyy kysellä taas pian väliaikatietoa

2 tykkäystä

Tästä samaa mieltä, mutta aina ei ole omissa käsissä. Joskus vika on toimittajassa. Se oli se juttu. Mut ilmeisesti ulkomailta tulee paidat, ei kotimaasta.

1 tykkäys

Silloin on toki ihan kohteliasta ilmoittaa, että pientä viivettä toimituksessa.

5 tykkäystä

Nimenomaan näin. Kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan, jos tuote tulee esim. ulkomailta. Silloin täytyy kiinnittää huomiota miten asiaa viestitään ja asiakas huomioidaan.

Asiakkaana koin itse isommaksi ongelmaksi sen, ettei sähköpostiin ikinä kukaan vastannut. Soiton shoppiin tein, kun noin kaksi kuukautta olin tilausta odotellut ja sanotaanko, että olen saanut ystävällisempääkin palvelua.

Kiire on sielläkin ymmärrettävästi kova ja varmaan operoivat pienellä ryhmällä. Missään nimessä ei ole tarkoitus ketään mollata. Aijon jatkossakin tehdä tilauksia ja uskon vahvasti, että toiminta kehittyy vuosi vuodelta

4 tykkäystä

En tiedä…onko alamäelle osuutta, mut AINA tilaamani tuotteet ovat tulleet Lohjalle.
Mestaruustuotteet tyyliin vkon sisään ja muut jopa seuraavana pvänä.

1 tykkäys

Tampere on ainoastaan jääkiekon pääkaupunki Euroopassa. Lohja on Tapparan pääkaupunki Länsi-Uudellamaalla. Priorisointia nääs.

1 tykkäys

Olen kysynyt.

Mikä oli vastaus?

Ei ole vastattu.

Jos tuote X loppu/ toimitus pitkä olisi tuosta kyllä hyvä joku info olla esim tuotteen kohdalla verkkokaupassa tai esim somekanavatkin toimii vaikka tuohon tarkoitukseen, nyt kun asiakkaat epätietoisena millään lailla tuotteiden saapumisesta ei ihan parasta mahdollista palvelua ole tässä on varaa kyllä petrata

11 tykkäystä

Tuota noin, nyt kun otit puheeksi…

Olikohan nyt kesäkuun viimeinen perjantai kun tuli aamupäivällä sähköpostiin viesti että toimisto sulkeutuu ko. päivänä klo 13.

Itsellä oli, ja on yhä, yksi melko mukavasti Tapparan kassaan rahaa tuova juttu hoitamatta.
Soitin toimiston numeroon hieman ennen klo 12.
Pitkähkö hälytys eikä kukaan vastannut puheluuni.
Otin heti perään uuden puhelun ja kappas vaan, oli jotenkin siinä ehditty saada vastaaja päälle että toimisto suljettu ja hyvää kesää tai jotain sinne päin.
Ns. Kitutunti ei oikein tainnut henkilökunnalle maistua.

Shopissa on tullut asioitua lukuisia kertoja ja on kyllä pakko sanoa, että Lehdon Mikan palvelua lukuun ottamatta, ilmassa tuoksuu että ollaan menestytty.
Aina olen saanut asiani hoidettua ja ilmeisen vaatimattomat ostokseni tehtyä, mutta pienehkö henkilökunnan koulutustilaisuus olisi kyllä paikallaan.

16 tykkäystä

Samansuuntaisia kokemuksia, joskaan minua kohti ei oltu töykeitä, vaan vain vähän tietämättömiä / kokemattomia. Kävin sitten ihan paikan päälläkin shopissa, kun sähköpostiin ei vastattu ja puhelimen välityksellä asia ei tuntunut hoituvan.

Paikan päällä huomasin shopin väen olevan varsin nuorta (kesätyöntekijöitä?). Eipä ole siis varsinainen ihme, että hommat eivät hoidu ihan rutiinilla. Mikään superkiire ei minulla ainakaan ole, joten odotan vielä kärsivällisesti.

Toivottavasti mahdollisista virheistä kuitenkin otetaan opiksi ja toivottavasti joku kokeneempi vähän katsoo toiminnan perään. Ehkä sitten kesälomien jälkeen.

2 tykkäystä

Tappara on Suomen suurimpia urheilubrändejä ja siinä missä jollekin Vaasan Vesipalloilijoille on ok pitää fanikauppansa pyörimässä harrastelijavoimin, ei se vaan Tapparalle ole.

Ihan liikaa täällä kysellään tuotteiden perään kun on ensin yritetty saada kaupasta vastauksia.

25 tykkäystä

Omat kokemukset olen tässäkin ketjussa tuonut ilmi ja muutosta parempaan ei ilmeisimmin ole vielä tullut. Näin ollen en viitsi vieläkään rahojani kantaa kyseiseen kauppaan. Odotellaan joskos palvelu paranee ajan saatossa.

Myyntityö on loppupeleissä haastavaa, kun uuden kaupan haalimisen ohessa pitäisi asiakaspalvelu olla kunnossa. Sähköposteihin pitäisi vastata päivittäin säännöllisesti, jos on selkeä osoite annettu esim. verkkosivuilla. Se vaatii välillä aikaa, kuten puheluihin vastaaminen. Hyvällä asiakaspalvelulla monesti saa helposti lisää kauppaa.

Sen mitä itse ostokseni shopista noutaessani havainnoin oli väki kohtuu nuorta. Näin ollen ei välttämättä ole ihan kokemusta vielä, kuinka prosessin tulisi toimia. Toinen on, onko ohjelmisto ihan oikea, millä tilausprosessia hoidetaan ja osataanko sitä käyttää tehokkaasti. Omasta mielestäni tuossa on paljon kehitettävää, jotta kassakone laulaisi iloisemmin.

2 tykkäystä

Jokusen vuoden olen myyntityötä harrastanut. Jos mitään ei kuulu, niin kaikki on kunnossa. Eli harvoin suomalainen kehuu. No minäpäs teen muutosta.
Jokusen kerran tilannut tavaraa netin kautta, asioinut kaupassa. Hyvää työtä ollut kyllä minun kohdallani aina. Ei silti poista muiden negatiivisia kokemuksia.

6 tykkäystä

Se että täällä muutamat käyttäjät rutisee vuodesta toiseen, ei kerro kokonaisuudesta mitään. Itse olen saanut tuotteet aina, kohtuullisessa ajassa tilauksesta.

5 tykkäystä

En ihan ymmärrä tuota asennetta, että maksavien asiakkaiden kommentit ja kyselyt on rutinaa. Itse olen ollut bisneksessä (tosin vähän isommassa mittakaavassa mutta kuitenkin) n. 25 vuotta eikä koskaan ole ollut varaa suhtautua noin.

Minulla ei ole ollut huonoa sanottavaa liikkeessä vierailuista ja ostoksista, mutta kuten @Oijennus totesi, ei minun hyvät kokemukseni tee toisten huonoista hyväksyttävämpiä. Sitä paitsi, kannatammehan seuraa, jonka pääteesi on aina, ”kuinka voisimme tehdä asiat vieläkin paremmin”.

29 tykkäystä

itse menen keskiviikkona tutustumaan uuteen kauppaan, jos lompakko antaa myöten niin muutama tuote sieltä lähtee mukaan =)

6 tykkäystä