Tappara Shop ja fanituotteet

Kokovalkoinen on. Itse olisin ottanut mielummin numeron oranssina valkoisilla reunuksilla, kuten Heljangon kuvassa. L/XL on muuten ihan passeli 182 cm pitkälle, mutta hihat saisivat olla hieman pidemmät.

3 tykkäystä

Sama kokemus L/XL koosta n. 184cm/85kg. Ei ainakaan yhtään pienempi olisi kannattanut olla varsinkaan hihojen osalta. M-koko varmaan päälle menisi, mutta sitten olisi jo lähellä napapaitaa ja hihat kyynärpäissä. Odotin L/XL koosta isompaa, mutta olikin yllättävän nafti ja hyvä niin.

1 tykkäys

Tämä trucker lippis LIPPIS TRUCKER kun siihen vaihtaisi eteen tämän logon LIPPIS SNAPBACK WARRIOR 2025
Toi olisi hyvä kombo.

Tärkeetä asiaa.

21 tykkäystä

Hyvä että asiasta tuli tällainen tiedote. Tosin ei kai kukaan voi olla niin v*tun tyhmä, että muutenkaan tilaisi temusta jotain Tappara-kamaa.

32 tykkäystä

Sieltähän se putkahti mullekkin postista toi juhlapaita. Tiesin juu, mitä tilasin eli ei siinä sillain mitään. Koska tottakai se nyt oli vaan tilattava, kun on kaks aiempaakin plakkarissa (50&60).

Mutta tarttee sanoo, että kun paketin avasin, niin olin vähän kyllä että “jjjoo… tämmönen tällä kertaa”. Eipä tää ny mikään hirveen kummonen paita kyllä oo siihen nähden, että puhutaan juhlapaidasta. Olisin kaivannu enemmän jotain yksityiskohtia, kuten vaikka juhlalogo helmaan tai numeroita hihaan, kuten aikasemmissa on ollu. Okei juhlalogo 50-vuotispaidassa oli olkapäissä, mutta 60-vuotispaidassa oli helmassa. Sellanen/sellaset pienet jutut tois heti ryhtiä paitaan.

Musta tuntuu, että Tapparan tuotteissa mennään nykyään hyvin monesti (liian usein) siitä, missä aitaa ei edes ole, vaikka kuinka on Heritagee ja Beinoa ym. Toivottavasti elän vuoteen 2055 ja saan sellasen 100-vuotispaidan missä ei oo pihistelty.

22 tykkäystä

Hautamäki sanoo, että Tapparassa on tehty omia arvioita mahdollisista menetyksistä, mutta hän ei halua avata niitä julkisesti.

2 tykkäystä

Tai yleensäkään mitään.

28 tykkäystä

Mulle juhlakausipaidan mitotus meni oikeestaan niin hyvin kun olla voi. Oon sen verran lyhyt että karrenin valmistamissa fanipaidoissa hihat roikkuu mut täs on prikuulleen oikeen pituset. Ommellut numerot kans komeet. Muuten paidan laadusta (painetut raidat) pitää muistaa et tästä on maksettu 55€ et ehkä ei ihan deluxemallia sovi odottaa. Joku juhlakausimerkki helmassa/hihassa ois silti ollu kiva lisä.

1 tykkäys

Minkä pitunen olet ja mikä koko paidassa?

1 tykkäys

Niin siis kausikorttilaisille on tuo halvempi hinta. Jos ei omista kausikorttia, niin hinta on jo aika kova. Olisko ollut jotain 150€ nimellä ja numerolla. Kertaalleen kokeiltuna omasta mielestäni ihan hyvälaatuiselta vaikuttaa.

165 ja L/XL.

1 tykkäys

Juuri haettu juhlakauden kengät postista ja kokokin natsas hyvin.Ihan näppärän oloset klopot.Saas nähdä miten kestää käytössä.

1 tykkäys

Runsaasti uusia tuotteita lisätty viimeisen viikon aikana shopin valikoimaan, mm. uusia pyyhkeitä ja runsaasti erilaisia Warriorin urheiluvaatteita Tapparan logolla varustettuna. Myös pari juhlakauden logolla varustettua tuotetta, kuten Stanley termosmuki ja rannehikinauha.

12 tykkäystä

Tamperelaisen Piruetin tekemää asustetta naisille suunnattuna shopissa. :+1:t2:

No nyt on asiallista! :smiley:

14 tykkäystä

Siinä kun olisi mestaruusvuodet mukana, juhlalogo ei ole must have.

1 tykkäys

Mutta toisaalta se on ajattomampi muisto noin. Mestaruusvuosia tulee lisää (ainakin toivottavasti), mutta kyseistä juhlavuotta ei. Eli on mun mielestä ainakin helpompi yksilöidä tiettyyn aikaan ja säilyttää muistona.

10 tykkäystä

Kyllä se juhlavuoden logo olisi toki voinut olla, mutta koriste esineeksi olisin kaivannut mestaruusvuodet.

Noh nää on näitä makuasioita. :+1:

2 tykkäystä

Piti ihan tarkistaa, että vieläkö näitä tuolta Temusta löytyy.

Ilokseni huomasin, että ei löydy enää hakusanalla “Tappara” yhtikäs mitään.

5 tykkäystä