Minulla oli tarkoitus viime kautena pitää päällä joka päivä kauden aikana jotain missä on TAPPARA n logo ja josta minut tunnistaa TAPPARA n kannattajaksi. Ja näin tein. Hupparia, t-paitaa ja kalsarit sekä koru. Paitoja 3 kpl huppareita 2. Pipoa ja lätsää. Viime marraskuussa otin TAPPARA tatuoinnin. Kuittia riitti!
Töissä minut KAIKKI tietävät minut TAPPARA n kannattajaksi. Siitä tuli kuittia huonompina kauden aikoina. Keväällä pääsi kuittaamaan
Siitä olen yhtämieltä siitä, että jotain uutta tarvittaisiin ja varsinkin tuotteiden laatuun ja kestävyyden kannalta pistäisi tehdä jotain. Kiva, kun viikon vanha paita jossa reikä.
Tuo kypärä on HPK:mainen mutta se jäisikin pois. (En saunaanlähtökiireessä löytänyt pelkkää paitakuvaa. Tapparalaisella voisi olla tummansininen jääkiekkokypärä, jos joku päähine pitää olla.) Teräspaidan olkapäiden päällä olevat ulokkeet olisi tietenkin korvattu kirveen mallisilla koristeilla ja haarniskan rintaan sydämen kohdalle olisi prässätty Tapparan logo. Kyllä sellaisen paidan kanssa kulkiessa näyttäisi jo komealta hard core… korjaan hard shell-fanilta.
HPK:n kypärässä olen aina toivonut näkeväni edestakaisin liikkuvan punaisen valosilmän, kuten cyloneilla Galactica-sarjassa.
Tuommoisen sitten hankin chl kaupasta, ei nyt mitään huipputasoa ja aika slimmikin on kun otin heidän mittaohjeiden avulla mutta jäipähän jotain tavoiteltavaa ens kesää ajatellen.
Teksti ja numero hiukan harmittaa mutta se nyt on se mikä on.
Kuukauden se tosiaan taisi mullakin kestää.
Joo, t-paitana toimii paremmin. Mutta noiden suunnittelun toteutus on kyllä aika amatöörimäistä. Pieni panostus sille sektorille toisi taatusti euroja moninkertaisesti takaisin.
Ei tohon fanituotepuoleen kyllä panosteta paskan vertaa. Uudetkin tuotteet rumia ja vanhanaikasia, oheistuotteet turhaa krääsää… Dorkaa ja karmeeta, two points.