Juu ei ollut Haapalan paidassa mainoksia, hypisteltyä tuli myöskin. Se roikkui muuten rekissä vielä kun taitokisojen jälkeen kotiin lähdin. Samanlaisia paitoja löytyi ainakin Bonsan ja muistaakseni Roymarkin nimillä.
Miten mä muistaisin, että siinä rekissä roikkunut Lingletin paita olis maksanut 150€ ja muut satasen???
Kävin eilen Tapparan fanikaupassa. Mukaan tarttui seuraavat tuotteet:
Mestaruus T-paita, kultaisen ympyrän versio.
Kiekko, oikea
Kiekko, pehmo
Myyjä laittoi tavarat pieneen pussiin
Näissä neljässä esineessä oli Tapparan logon yhteyteen laitetut tekstit neljälllä eri fontilla, eli joka esineessä eri tavalla.
Nyt jos googlaat maailman huippubrändien logoja ja mainoksia netistä, oli se sitten Mersu, Apple, tai Nokia, niin huomaat kyllä kuinka visuaalinen ilme ja kirjasin on aina sama - niitä on vaihdettu vain brändiuudistusten yhteydessä.
Pikku juttuja, mutta helppo laittaa kuntoon, eikä nosta faniromppeen valmistuskustannuksia senttiäkään.
Katsoppa vielä logot läpi. Fanituotteissa käytetään myös kahta eri logoa: levenevällä ja suoralla kirveen varrella. Tuo on minusta paljon fonttejakin häiritsevämpää.
Vaikea sanoa kuvan perusteella, kuinka järkyttävä on. Ainakin kuva on huono. Jos tietäisi, mistä on tehty, ja pääsisi hypistelemään, voisi todeta paskaksi. Toki, en itse käyttäisi, mutta oonkin ylipäätään vähän nuiva kuljeksimaan logon kanssa, siniset ja oranssit värit ei niinkään haittaa.
E: Ja tosiaan normaalilta neuleelta näyttää, sillä juuri kuvasta paha tuomita.
Minä en kyllä ymmärrä mikä vika tuossakin on. Se on harmaa neule, jossa on lisäksi pieni ja harmaa Tapparan logo.
Jos ei ylipäätään tykkää neuleista, ei varmaan ole tuollaistakaan pakko päällensä laittaa. Mutta minun mielestäni se kyllä näyttää ihan kohtalaisen normaalilta neuleelta. Se, miten se sitten kunkin päälle istuu, on vähän eri asia. Nyt paidan sisällä on vain kädetön mallinukke.
Ei ole mitään neuleita vastaan. Kuva on vaan niin kamala että ehkä vähän tarpeettomasti päättelin laadun olevan yhtä pska kuin muidenkin tuotteiden kohdalla tietämättä tarkemmin.